Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2073 témat v tomto fóru

    • 7 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  1. Zhasinajuci motor...

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  2. FL budíky do predface

    • 11 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 9k zobrazení
  3. DO na Octavia II ´04

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  4. Zotretie okna

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 15.9k zobrazení
  5. Akubaterie

    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  6. Bolero popis pinov

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  7. dodelani DO OII MR05

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  8. pinout komfortka

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  9. Diagnostika OII

    • 13 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 19.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 123 odpovědí
    • 24.2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
  10. mlhovky-kde je pojistka

    • 15 odpovědí
    • 13.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Budem sa drzat temy a odpoviem na konkretne otazky. Tiez mam Kamiq z vyrobnej serie 01/2024, prihlaseny v 05/2024. Jazdim takmer denne, a to kratke trasy v meste, kde jedna ma v priemere 7km a denne ich urobim kludne aj 4. Sem-tam robim trasy nad 100km, max raz za mesiac. Vypinam start-stop, baterku som este nedobijal a ani nemam v plane. Pri prvej servisnej prehliadke po 2 rokoch sa budem zaujimat o jej stav. Dajte vediet, ci stacilo bateriu nabit alebo to bol iny problem. Som zvedavy.
    • ten sedy bol najvacsi favorit, no asi radsej pockam na nieco ine. podla vypisu mal az 2 servisne prehliadky - prva pri 33 085 km, co je 2 roky od kupy. pokial viem, iV maju predpisany 1rok/15 000 km. ale pri tomto by som mozno prizmuril oci. no dalsia prehliadka az pri 85 770 km? to ako vazne? jasne, mozme sa tu dohadovat, ze to mohol servisovat aj mimo, alebo zblbol system a je teda bez zaznamu. ale mna osobne to odradza od kupy   hlavne je, ze v texte nechyba hlaska "VOZIDLO DOVEZENÉ Z BELGICKA - TAM AJ CELÝ ČAS SERVISOVANÉ !" - ano, az dvakrat. dalej je uvedene "VOZIDLO JE BEZ INVESTÍCÍ - VYSERVISOVANÉ !" - lenze o tom tiez chyba zaznam, takze len niekde v garazi?   kto ma zaujem, prikladam pdf   ponuka bez virtual cockpit - https://auto.bazos.sk/inzerat/179724686/skoda-superb-iv-combi-14-tsi-phev-style-dsg-plug-in-hybrid.php takmer 170 000 km, aj ked fajn cena - https://auto.bazos.sk/inzerat/179648426/skoda-superb-combi-iv-sportline-14-tsi-phev-dsg-neburane.php pekny sportline, ale bez vyhrevu sedaciek? a este nieco myslim chybalo, tak som rovno preskakoval - https://auto.bazos.sk/inzerat/179618386/skoda-superb-iv-14tsi-phew-160kw-dsg-sportline.php inac ten sedy L&K z Michaloviec je vraj divny. to, ze chyba ventilacia sedaciek (aj ked ma webasto) a napriklad je aj bez BSD, by az tak nevadilo. dokonca tusim chyba aj Lane assist. ak si dobre spominam, preveroval ho ocov kolega a malo nejake tukance a lakovacky. snad ho moc neociernujem, a skutocne myslel toto auto. ale ine z MI v sedane tak nie je - https://auto.bazos.sk/inzerat/179719745/skoda-superb-14-tsi-iv-phev-lkmatrixvirtualwebasto.php pre niekoho je zaujimava aj tato ponuka - https://auto.bazos.sk/inzerat/179871383/skoda-superb-iv-14-tsi-phev-style-automat.php . nieco cez 38 000 km! ale pozor na slabu vybavu, kde to opat nema vyhrev sedaciek. a samozrejme je aj bez matrixov. keby bolo tak za 16-18 000 €, tak ja tie 2000 za matrix obetujem a dalsich 500-1000 za vyhrev. s paradnym najazdom by som mozno prekusol aj ten kufor zeleny L&K so 180 000 km uz zmizol aj z ponuky Aciek. od zaciatku co to sledujem, bol na bazosi. najprv cez Autorro, neskor cez sukromnika. asi sa nedarilo predat, tak to otocili cez acka   cestou z roboty som si v Ackach u nas vsimol jeden sedan (liftback) s pismenkami iV na konci. ale nebol som pozerat osobne, vyzera to na toto pravdepodobne - https://www.aaaauto.sk/sk/skoda-superb/car.html?id=704854155#make=109&palivo=5&sort[0]=4&sort[1]=0&promo=gp . tiez fajn najazd, s asistentami to je horsie   bohuzial uz som na overeni zaplatil nejake poplatky a zatial nic nekupil. ale radsej 20-30€/auto overenie, ako potom plakat po kupe. ako som pisal z uvode, vela nechybalo a ideme pre ten sedy. nastastie som to este skusil preverit. dokonca uz som aj spekuloval, ake disky nasadit namiesto ciernych, pripadne ako Sportline prerobit z ciernych doplnkov na chromove z L&K     btw, Arteon kvoli ktoremu som skoro oblicku predaval uz nie je asi tiez v ponuke. ten bol zaujimavy, R-line, paradna vybava...ale takmer 25 000 €   jazdit mam na com, i ked to uz O3 nie je   este pikoska na zaver? v piatok sme mali rodinne posedenie, kde boli aj sesternice. dokonca jedna z nich predavala iV par mesiacov dozadu! dokonca vraj to zdielala na socialnych sietiach. bohuzial, ku mne sa tato info nedostala, nevsimol si to ani oco a ten zdiela obcas kazdu blbost. aj ked to bol sedan (lift), mal iba nieco cez 60 000 km, 2021 v striebornej farbe ak dobre pamatam. cenu mali nieco cez 23 000 km. sice kompromis by nejaky bol, ale overene auto (sesternica architektka, jej manzel doktor - cize doslova po doktorovi, ale nie z nemecka  ) Automoli - TMBJW7NP2L7045745 - sedy sportline.pdf
    • Zdravím. Ten přípravek DINITROL 4942 není na bázi bitumenového základu....
    • Vieš aj aký presný model to bol ? Otázka je potom či ten set čo som postol v predchádzajúcom príspevku je v pohode. 
    • jj. dovolím si nakopírovat odpověď Škodovky na můj dotaz ohledně zaříznutí portálu škoda-connect:   Společnost Škoda Auto se po pečlivém zvážení rozhodla ukončit provoz portálu Škoda Connect. Toto rozhodnutí nebylo snadné a zvažovali jsme všechny dostupné možnosti. Důvody ukončení portálu Škoda Connect: •    Vývoj technologií: Technologie se neustále vyvíjí a my chceme našim zákazníkům nabídnout ty nejlepší a nejmodernější služby. Zaměřujeme se proto na vývoj nových digitálních řešení, která budou lépe vyhovovat Vašim potřebám. •    Nízká míra využití: Bohužel portál Škoda Connect nevyužívalo tolik uživatelů, kolik jsme očekávali. Chápeme, že toto rozhodnutí může pro Vás znamenat jisté komplikace. Proto se Vám za případné nepříjemnosti omlouváme. Dále děkujeme za zájem o funkci Export jízdních dat v aplikaci MyŠkoda. Přestože tato funkce není v současné době dostupná z důvodu nízkého využívání v minulosti, chápeme, že je pro Vás tato funkce důležitá. Aktivně zkoumáme možnosti jejího zavedení v budoucnu.   Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a pomáhá nám zlepšovat naše služby. Pokud se nám podaří tuto funkci implementovat, podrobnosti najdete v poznámkách k vydání nových verzí aplikace MyŠkoda v příslušném obchodě s aplikacemi.   Po přečtení jsem si říkal, že na té infolince asi hulí "hustej matroš" a dost mne nadzvedla že židle - mají to naprogramované, funguje to, tak kdyby to nechali dále běžet, tak by to asi nějaké extra náklady negenerovalo. Na druhou stranu dokážu pochopit, že většina lidí chce dnes mít na všechno "apku" v mobilu bez ohledu na to, jak nekomfortní to je a nějaký přístup přes web, nedejbože nějaká práce s csv je jim ukradnutá.   Stejné to je se zasíláním cílů do navigace - v dobe funkčnosti connect portálu sedím u počítače, před odchodem z kanclu si pošlu do navigace cíl, pohodlně na klávesnici počítače a velkém monitoru. Nyní vezmu mobil a ťukám to na displayi. Taky to jde, ale proboha proč tak nekomfortně... Bohužel můžeme tak maximálně nadávat zde na fóru a to je tak vše, co s tím můžeme dělat 😁
×
×
  • Vytvořit nový...