Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2073 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  1. GSM anténa

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
  2. Zeder

    • 6 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  3. Špatné starty

    • 5 odpovědí
    • 3k zobrazení
  4. Odmlžení předního skla

    • 21 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
  5. NOKIA CK-15W

    • 5 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  6. Handsfree Nokia CK-7W

    • 13 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
  7. Immo IV

    • 18 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  8. HF BT

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  9. Tempomat vs. cyklovač?

    • 9 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 73 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  10. Klimatronic

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 58 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
  11. Defend hook

    • 6 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  12. El. schema Climatronik

    • 2 odpovědi
    • 6.3k zobrazení
  13. Klima

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  14. Protikonektor pro H8

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Drát se dělí na 3 části a krmí 2 čerpadla a pak 2 ventily, ty jsou na společné větvy, musí se to proměřit každé zvlášť, dát to nějakému elektrikáři co se vyzná, jen né tam kde ti měnili pojistku, to měli totiž udělat jako první, vypálení pojistky má příčinu. V188 čerpadlo chlazení plnicího vzduchu V488 podpůrné čerpadlo topení N428 ventil regulace tlaku oleje N489 ventil chladicí kapaliny hlavy válců
    • Ahoj, mám najeto cca 15 tis a mám DCC, ale teď mě přijde, když jedu pomalu po nerovné silnici, tak že při každé přejeté díře slyším od zadní nápravy takové jako bouchání, klepání jako kdyby bylo něco uvolněného v kufru a po přejetí nerovnosti to klepalo? Dříve mě to pravděpodobně nedělalo, nebo jsem tomu alespoň nevěnoval pozornost. Dělá to ať mám podvozek nastavený na komfort i normál, nebo sport. Děkuji Tomáš 
    • Díky za odpoved. Kde bych ho měl zhruba hledat? Jsem laik.
    • Venkovní strana bude asi víc exponovaná, možná i vlivem geometrie v zatáčkách a vůbec, nebudu se pouštět do nějakých fabulací. Na zimních sadách mám taky pilky, ale tam je to v záběru  žádoucí. Ale nebudu tady vířit vášně, ať mě tady zase někdo nesetře. Kola jsem desítky let zvyklý točit předek/zadek a vždycky vyměním celou sadu cca stejně sjetou.
    • Zkusil jsem takto doma pro srovnání sahnout na gumy Scaly (Nexen z výroby), kde se už 2x dělala geometrie a stejně se na předku více sjíždí vnější strana běhounu (v plném rejdu se zde kolo dost vyklání do strany ven a výrazně zastoupený městský režim provozu auta to může způsobovat) a toto vnější strana je mírně pilovitá, zadní je vpodst. hladká.    Gumy stařické Fabie (15 let staré Barumy) úplně v pohodě, hladké všude v obou směrech. Zítra ještě zkontroluji gumy na O2 FL (taky Dunlopy od výroby a taky léta hodně hučí).   U všech aut vč. Rapida se vždy při montáži zimních/ letních kol prohazuje předek a zadek s ponecháním L/P stran.
×
×
  • Vytvořit nový...