Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ostatní

co se jinam nehodí

  1. Zahájeno uživatelem stanmar,

    • 4 odpovědi
    • 972 zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Jan R.,

    První elektromobil ŠKODA postavený na plně elektrické platformě MEB Jméno je prý odvozeno od irského slova „enya“ a znamená „zdroj života“. Samotné slůvko pochází z původního irského slova „Eithne“ a lze jej volně přeložit jako esence, duch, princip. https://www.skoda-storyboard.com/cs/skoda-svet/enyaq-vyjadruje-silu-i-setrnost-jak-vzniklo-jmeno-pro-nove-suv/ https://www.auto.cz/elektricke-suv-skoda-prozrazuje-jmeno-je-ze-vsech-nejzvlastnejsi-133255

  3. Zahájeno uživatelem Rapid1.0,

    Poprvé za volantem Škody Enyaq Coupé RS: Jak jezdí první elektrické ereso? | auto.cz „Ereso“ slibuje maximální výkon 220 kW (299 k) a 460 newtonmetrů točivého momentu. Záměrně píšu slibuje, neboť pro dosažení nejvyšších parametrů je třeba splnit několik podmínek, přičemž ne vždy na ně má řidič přímý vliv. Například akumulátor s využitelnou kapacitou 77 kWh musí být nabitý alespoň na 88 %, navíc musí být baterie v optimálním teplotním okně 23 až 50 stupňů Celsia. Vliv na maximální výkon však může mít třeba i venkovní teplota. Když se do ideálního okna dostanete, maximum je k dispozici pouze na 30 sekund.

  4. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/PqoVjAoA#xgUmhEBXGUYPtvwvUQcM6A

    • 2 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem lukas911,

    Máte niekto Wallbox Škoda Connect? Zaujíma ma či viem cez aplikáciu k Wallboxu regulovať silu nabíjania. Napr. jeden deň 9 kw, druhý 3kw, ďalší 11kw? Mám fotovoltiku a toto nastavenie by mi vyhovovalo. Ďakujem

  6. Zahájeno uživatelem Ondra16V,

    • 0 odpovědí
    • 784 zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem michal032,

    Mám měsíc nového Enyaq RS a při nabití baterky na 100% mi ukazuje dojezd 414 km. Mám možnost srovnat se stejným Enyaq Sportline (85) a zde pokud je nabitý na 100% ukazuje 515 km dojezd. Máte někdo srovnání?

  8. Zahájeno uživatelem truhlik87,

    Dobrý den, mám doma chytrou domácnost Loxone a Škoda Enyaq s Škoda iV Charger Connect+ Řeším jak automatizovat spuštění nabíjení/vypnutí nabíjení. Tzv. umím to řešit na straně Loxone, ale neumím to řešit na straně Škoda Enyaq. Potřeboval bych poslat nějaký request do vozu, který mi to spustí nebo vypne, protože evidentně si to ovládá samo auto. Našel jsem tento GitHub, tak nevím zda to někdo takhle řeší: https://github.com/skodaconnect Díky za případné rady nebo tipy. LT

    • 1 odpověď
    • 824 zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem michal032,

    Poptávám novou Enyaq RS na firmu a chci vědět na jakou slevu se dostat, případně kde? Zatím mám nejlepší nabídku slevu 10%. Jak jste pochodili ostatní?

  10. Zahájeno uživatelem camel1cz,

    Tohle vlákno nemá být nějaký hate na Enyaqa - spíš seznam věcí, které by si mohl přečíst zájemce o koupi a upravit třeba svá očekávání. V neposlední řadě by bylo skvělé, kdyby s tím šlo něco udělat - třeba někdo poradí, že jen něco dělám blbě a nebo to Škodovka třeba i opraví :) Osobně jsem z nového auta nadšený a ty bolístky jsou spíš drobnosti - ale o to víc zlobí. Software (aktuální verze 3.0) profil řidiče - dost mě irituje, že po každém nastoupení do auta musím potvrdit profil řidiče (dřív to chtělo i PIN, ale to může nechat zapnuté asi jen opravdový masochista). Čekal bych spojení s klíčem popř. ponechání profilu do jeho vyžádané změny.…

  11. Zahájeno uživatelem Vladača,

    Ahoj, s koupí vozu Enyaq mě překvapilo, že jsem od společnosti Škoda nedostal žádnou kartu pro dobíjení. Dostali jste něco? Např. Powerpass? A jakou máte cenu?

  12. Zahájeno uživatelem Vladača,

    Hledám k zakoupení Wallbox. Nechci nic drahého. Jak jsem pochopil, jedná se pouze o regulátor výkonu. Nic víc. Neobsahuje ani měnič napětí ani usměrňovač. Ale možná se pletu. Mám fotovoltaickou elektrárnu, starý jednofázový měnič max 3.6 kWp. V budoucnu chci wallbox propojit s měničem FVE. Nejlépe přes wifi. Aktuálně hodlám Wallbox pouze naprogramovat aby zapínal od-do hodin. Max nabíjecí výkon 20 kW, bude stačit i 10 kW Připojení na jednu fázi, později 3 fáze. Existuje aktuálně nějaká státní dotace? Děkuji za vaše zkušenosti, tipy.

  13. Zahájeno uživatelem Jaros02,

    Ahojte, chcem sa opytat či dealer vidí v systéme tyzden dodania alebo tyzden výroby autá. Moj mi tvrdí , že je to tyzden dodania(29 tyzden)ale to sa mi nezdá lebo by to mal byt už tento ale stále nevidí VÍN a tým pádom vyrobené auto.

  14. Mám nového Enyaqa a jsem (dosaď oblíbený titul) a neobjednal sem si elektrické otvírání 5. dveří :( Jsem z toho nešťastnej, protože jsou fakt těžký a špatně vyvážený a hodně špatně se s nima manipuluje. Nevíte někdo, jestli je lze nějak rozumně dodělat? Uměl bych žít i bez virtuálního pedálu popř. i tlačítka na dveřích řidiče - dálka a dotek na otvírači kufru by stačil. Zkusím to i ve škodovce, ale tady obvykle vidím větší kreativitu a snahu to řešit. Moc moc děkuju!

  15. Rozhodl jsem se o cestu do Itálie s 80x Enyaqem s 77kWh baterii. Postupně sem budu přidávat informace i cestě. Třeba to někoho zaujme. Nejprve jsem musel nastavit Škoda Connect protože bez něj by to bylo složitější. Společně s ním jsem koupil i "Viecar OBD II autodiagnostika" ktera mi jako jediná fungovala s iPhonem. Určitě jich je více ale neměl jsem tolik času jich testovat více. Aplikace s navigací Pro navigaci jsem zvolil aplikace ABRP (spojeno přes OBD adaptér) a PUMP (spojeno přes Škoda Connect) Hlavní aplikaci jsem použival PUMP. Přisla mi uživatelsky přívětivější a ke konci cesty jsem si jen cestu exportovatl do …

  16. Zahájeno uživatelem PTiCA,

    Maximální výkon - 132 – 150 kW Maximální točivý moment - 310 Nm Maximální rychlost - 160 km/h Zrychlení 0 – 100 km/h - 8,5 – 8,7 s Objem zavazadlového prostoru - 585 l Dojezd - až 510 km TD-ENYAQ-iV-cz.pdf

      • Díky
      • Líbí se mi
    • 6 odpovědí
    • 7,3tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem PetriCZECH,

    První pořádná elektro revoluce od Škody už klepe na dveře (sice se už vyrábí od 25. 11. 2020), ale je třeba být fér a nebát se jej porovnat i s kokurencí, neboť nejen Škoda a VW začínají "vevelkém" svou elektro revoluci. Dopustím se hereze, kterou bych nikdy u sebe neočekával, ale za mě se docela těším na IONIQ 5. Někdo namítne, že nejde o přímou konkurenci, především z důvodu velikosti, ale vzhled někdy klame: Co na něj říkáte Vy? Máte nějakého jiného konkurenčního favorita?

  18. Ahoj klubáci, dával jsem to k sobě do vlákna, ale myslím, že by tato (pro někoho možná i zásadní informace) měla zaznít i zde. K pojištění Škoda ENYAQ iV umím dát bezlimitní asistenci v hodnote 1600,-Kč/rok zdarma. Asistence obsahuje bezlimitní (kilometrově neomezené) odtahy v rámci EU, časově neomezenou práci mechanika na místě u vozidla, neomezený počet zásahů za rok a v neposlední řadě také náhradní auto po dobu 7 dní ZDARMA, proplacení nucených odtahů 👍 Akce platí pouze pro ENYAQ iV při sjednání POV + HAV na jedné smlouvě a to do konce roku 2021.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.