Interiér - Stránka 9 - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Interiér

Vybavení a úpravy interiéru


951 témat v tomto fóru

  1. climatronic fabia 1 2 3 4

    • 92 odpovědí
    • 43.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  2. Háčky v kufru 1 2 3 4

    • 78 odpovědí
    • 26.8k zobrazení
  3. Fabia kit pre zadne okna

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 8.5k zobrazení
  4. Osvetleni pri vystupovani 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 33k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  5. Sedačka řidiče

    • 17 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
  6. Potahy 1 2 3 4 6

    • 143 odpovědí
    • 49.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  7. zatekanie

    • 23 odpovědí
    • 21.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  8. Konektor

    • 7 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  9. 2 podlahové koberce

    • 6 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  10. demontaz tapaciru strechy

    • 21 odpovědí
    • 26.1k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 26.1k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj,prosím ťa ja mam presne takýto istý problém zo superb 3,podarilo sa ti to vyriešiť???
    • nedá sa to už kúpiť, tiež som to zháňal, musel som si ich vyrobiť, resp. asi by sa dali aj repasovať
    • To fakt v dnešní době ještě existuje někdo, kdo nezná základní pojmy v oblasti výměny oleje u koncernu??? Výrobce jasně udává proměnlivý interval, kde maximum je 24 měsíců a 30 tis. km, podle toho, co nastane dříve. A však s ohledem na způsob použití a počtu studených startů atd. si algoritmus řídící jednotky sám určí km a datum výměny. Kdo své auto nemiluje a nechce si ho držet 10 let po záruce, nemusí řešit nic. V opačném případě není na škodu měnit olej dřív, třeba po roce, nebo po cca 20 tisících km. Já dělám první olej vždycky dřív, okolo 8-10 tisíc km.  Další až po těch cca 20 tisících. Samozřejmě jen originál VW Longlife 0W-30. 5l kanystr stojí okolo tisícovky. + Filtr Mann za pár Kaček. Šroub ve vaně by měl držet, když je vana ocelová. Snad se nepletu. Přinejhorším ho prodají v jakémkoli Škoda/VW salonu.
    • Tak dreml nepomohl. Zbytek šroubu ven nešel. Dám to na jen na tři nebo vymýšlet nějaký úchyt?
    • No jo, kdysi jsem míval manuál a tam jsem brzdil motorem jedna radost. Tato S4 je ale automat, takže brzdění motorem/rekuperaci dělá auto samo dle radaru (pokud se přibližuje auto) nebo dle prediktivního tempomatu - blížím se k obci/zatáčce apod. Vůbec nevím, jak bych autu mohl jinak brzdění motorem vnutit (možná podřaděním pádlem? - ale to je pak hrozně vytočené).  Všechno mám na režim Eco hned od začátku :-). No, budu to dál pozorovat a podávat hlášení...
×
×
  • Vytvořit nový...