Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...




  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím. V prodejně mají pravdu. Jedná se o elektrostatický jev, který zapřičiňuje to, že když se snažíte světlomet přeleštit např. ruční leštičkou na auto - dojde k tomu, že elektrostatická elektřina způsobí již zmiňované obrazce na vnějším povrchu světlometu, a uvnitř lampy se díky elektrostatice začne nalepovat všechen prach a nečistoty na vnitřní stěnu světlometu. Podrobnosti úplně neznám, nejsem odborník, ale takto mně to bylo řečeno. Tedy jednoduše, pokud máte zašlé světlomety a snažíte se je strojově rozleštit abrazivem, nebo jen obyčejnou leštěnkou, nastane to, co máte na světlech. Některé lehčí případy lze asi vyřešit demontáží světlometu a vyčistěním povrchu světla zevnitř. Nejsem si jist zda obrazce mohou prorůst skrze stěnu, ale stát se to asi může ==> že světlo už asi nezachráníte. Zkuste se poradit s panem Caknalisem (Praha) z firmy svitlip.cz, on je opravdový specialista a rád Vám s tím pomůže. Pokud jste z Moravy, tak zkuste pana Nečase z firmy Umyem. Jedu k němu příští týden na rozleštění zašlých světlometů. Tak uvidíme, jak se mu to povede.
    • Téma není třeba uzavírat, aspoň může posloužit jiným 
    • Myslím že je tlakový snímač je umístěn u chladiče oleje 
    • 1.) Viem, že je to dosť individuálna záležitosť, ale oplatí sa priplatiť vyše 600€ za paket, kde je : Intelligent Park Assist Trained Park Assist Area View 360°   2.) Priplatiť 1000€ za väčší 13 palcový displej?   Auto budem použivať hlavne v meste, nikdy som také veľké auto nemal...  
    • Prosim uzavrit tema, zavada nalezena a odstranena: Pri vymene gufera mechanik 'zavadil' o sensor na klikove hrideli a pootocil ho o nekolik stupnu mimo originalni pozici. Po ustaveni do spravne pozice vse bez problemu.
×
×
  • Vytvořit nový...