Přejít na obsah

Ostatní

Co nepatří jinam....


665 témat v tomto fóru

    • 8 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  1. Turtle wax,alebo Sonax

    • 3 odpovědi
    • 5.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  2. Kdo má víc / míň ?? 1 2 3

    • 72 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  3. 4x4 vs. SCOUT

    • 16 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
  4. Benzín vs. nafta 1 2 3 4

    • 96 odpovědí
    • 23.4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  5. MR 09

    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  6. Šroub povolení

    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  7. COC protokol

    • 19 odpovědí
    • 22.1k zobrazení
  8. Nokia CK-15W s LCD

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  9. rozměr kufru

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  10. LPG 1 2

    • 41 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  11. N1 bez mřížek

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 58 odpovědí
    • 14.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  12. pedal

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  13. LEDky od MR. Stöckela 1 2 3 4 6

    • 137 odpovědí
    • 29.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 20.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já mám F3 FL a zadní světla jsou kombinovaná: koncová + brzdovky LED a blinkry + couvačky + mlhovky žárovky, viz fotka.
    • zadní svítilna je komplet LED, nebo jsou tam i žárovky...?
    • Měl jsem TDI 140 kW motor DFCA. Regeneraci jsem poznal tak, že v místech s rychlostí 50 km/h mi to tam běžně cpalo pětku, ale když se rozběhla regenerace tak se na padesátce jelo na trojku a otáčky se držely na 2500 ot/min. A v infotaimentu ve stavu vozidla byla hláška "Nutný běh motoru". Kontrolka nebo nějaké "znamení" že běží regenerace nikde, to trochu nedomysleli. A abych měl průběh regenerace pod kontrolou, pořídil jsem si apku VAG DPF a vždycky, když jsem zjistil zahájenou regeneraci, zapojil jsem do konektoru bluetooth modul (ELM 327), v telefonu spustil apku a vyrazil na svojí oblíbenou "regenerační trasu" k dálničnímu kruháči u Opatovic n/L. Teď v íVéčku mám klid 😉 
    • To bude nějaká záhada. Ve výfuku je přetlak a výfukové ventily jsou horké, okolo nic by neměl olej protékat.   V zimě je normální, že tě ve výfuku kondenzuje voda z výfukových plynů, takže jak píše roman výše, je to opravdu olej?
    • @Iveta1992 Je to opravdu olej?
×
×
  • Vytvořit nový...