Přejít na obsah

Ostatní

Co nepatří jinam....


667 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  1. MR 2008 1 2

    • 46 odpovědí
    • 9.8k zobrazení
  2. OII RS, kterou??? 1 2 3 4 5

    • 106 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
  3. auto jarov praha

    • 10 odpovědí
    • 9.9k zobrazení
  4. kterou 1.9 TDI nebo 1.6FSI? 1 2

    • 29 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
  5. Z OII nikdo?

    • 10 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  6. Scout v autosalonu

    • 19 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  7. DEKODER KODU

    • 5 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  8. tejden klidu

    • 21 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  9. Benzínky 1 2

    • 27 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
  10. Co Vy na tuto reakci

    • 15 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  11. Moj veteran.

    • 21 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  12. O II - model 1:24

    • 7 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  13. OKI II - GEO PRAHA

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  14. GPS + AUX

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  15. HOKEJ

    • 22 odpovědí
    • 3k zobrazení
  16. Přesnost tachometru 1 2

    • 26 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
  17. Mimoň 1 2

    • 37 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  18. Logo OCTAVIA

    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  19. Jízdní kolo Škoda

    • 21 odpovědí
    • 3.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
    • Na žádnou pružinku ve filtru si nevzpomínám, ale je to už delší čas, co sem tom měnil.
    • Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá.  V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá.  Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly.  Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
    • Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu.    Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.
    • A zo skusenosti, co to moze sposobovat?
×
×
  • Vytvořit nový...