Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...


1172 témat v tomto fóru

    • 12 odpovědí
    • 13k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 39.9k zobrazení
  1. Ukostrenie zadnej napravy

    • 4 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
  2. VYFUK 1 2 3

    • 74 odpovědí
    • 17.6k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  3. tlmic?

    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  4. Problém s tlmičmi

    • 3 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
  5. Zadní silentbloky-plné

    • 4 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
  6. problem bouchani

    • 7 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 29k zobrazení
  7. problém hučení

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  8. Typové listy pro ALU kola Škoda

    • 24 odpovědí
    • 13.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
  9. zapečené brzdy

    • 2 odpovědi
    • 4.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak nevím jestli se v automobilce Jaguar zbláznily, či snad sází na koně, který je může přivézt v oboru  elektromobility na pozici výrobce  luxusního zboží, něco jako dosavadní Rolls-Royce. Každopádně Jaguar se připravuje na radikální proměnu – za své vozy, které nebudou potřebovat benzin, si bude účtovat dvakrát tolik než dosud a chce pro ně najít zcela nové zákazníky orientované na umění. Jaguar hodlá dosáhnout úspěch zdůrazněním udržitelnosti a témat, jako jsou „moderní luxus“ a „bujarý modernismus“ u zákazníků, kteří jsou nadšeni uměním a designem a současně jsou zapojeni do „digitálního ekosystému“, který u aut přesahuje jen cestování. Tato nová komunita, kterou se Jaguar pokouší vytvořit, se bude lišit od své současné zákaznické základny. „Očekáváme, že zůstane asi 10 až 15 % našich stávajících zákazníků,“ uvedl výkonný ředitel Jaguaru Rawdon Glover. No, asi si mnozí vzpomeneme na docela velký neúspěch elektrického Jaguaru  I-Pace, coby evropského automobilu  roku 2019. Že by tentokrát sázka na elektrický luxus mohla vyjít, nebo Angličané  společně s mateřinkou TATA Motors budou pokračovat ve svých přešlapech až do  definitivního  konce Jaguaru?  
    • A sakra. Takže svítila jenom předními mlhovkami. Aspoň, že se to vyřešilo. 👍
    • Žárovky jí musely postupně odejít všechny 4 a proste si to nekontrolovala. Pak mi jen rekla, když sem to zjistil, že jo že si musí přepínač povytáhnout aby svítila. 🤣
    • Áno, ja som ten silný protivietor cítil na D2 z Bratislavy smerom do Brna. Okamžitá spotreba bola ako keby som išiel o cca. 30 km/h rýchlejšie. Ja som išiel za vami s ACC nastaveným na 140 km/h so vzdialenosťou na dve čiarky. Keď si sa pri predbiehaní rýchlo zaradil späť do prvého pruhu, tak radar stratil auto pred sebou a vždy sa to rozbiehalo, a keď som to nastavil na tvoju rýchlosť, tak si sa mi občas vzdialoval pri akcelerácii, lebo mám ACC nastavené na Eco a vtedy to akceleruje pomalšie, viac plynule. Ale som rád, že som ti doprial aspoň trochu svetla, aj som. Si všimol, že pekne pred tebou osvetlujem pravú stranu. 😎
×
×
  • Vytvořit nový...