Přejít na obsah

Interiér


200 témat v tomto fóru

  1. Zatékání do superba 1 2 3 4 8

    • 180 odpovědí
    • 124.5k zobrazení
  2. samozatmavovací zrcátko 1 2 3

    • 60 odpovědí
    • 53.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  3. Palubní deska

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 14k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
  4. Výměna sedadel

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 33.4k zobrazení
    • 53 odpovědí
    • 39.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  5. šplouchání v palubce 1 2

    • 26 odpovědí
    • 21.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
    • 176 odpovědí
    • 143.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 66k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 16.2k zobrazení
  6. výměna sedaček škoda superb

    • 10 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 20.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak to jsme už 3 v klubu 😀. Kola pravidelně prohazuju a taky je už dojedu, stejnoměrně ojetý vzorek cca 6 mm je mi líto je už vyhodit, ale je to poslední sezóna. Na vodě to nemusí být až tak znát vzhledem k výšce dezénu. Jezdil jsem s jinou škodovkou i na tuctových pneu na polygonu v HK na vodě a za celodenního deště a celkem jsem byl překvapený chováním auta v úplném extrému. 
    • Dobrý den, nesetkal se někdo s častým drnčením? Slyším to od sloupku u zrcátka, viz video. Projevuje se to mezi 1500-2000 otáčky.    https://limewire.com/d/bFFe3#wD7lGRGSV0
    • Když jsem přezouval, porovnával jsem prstama, nehtama tvrdost pryže na běhounu s dalšími letními sadami a ty Dunlopy jsou tvrdé jak kdyby byly z plastu. Prostě s věkem ztvrdly, což zejm. na vodě může být nepříjemně znát a jistě to bude též příčina toho hukotu. Zkusím s nimi tuto sezonu ještě vydržet.
    • Aha, mám S4 L&K TSI 4x4 liftback a tlaky mám minimálně 2,8, ale až 3,4. To je zvláštní. Při nižším tlaku auto "nadává" a nutí mě dofoukat. Dám to tam normálně a je to vzhůru nohama. Dám to tam vzhůru nohama a je to zas vzhůru nohama.
    • Nevím jaký motor máš, ale pro tyto auta už asi není ani 160 velká zátěž motoru.  Jasně, že nevytáčet a ne plný plyn, ale chvilka nevadí.  Mě třeba u mého auta udivuje lehká převodovka (při 130 km/hod. otáčky na 7-mičku 2500/min. TSI 4x4). Jen mě zajímá názor na výměnu oleje po méně km, než chce auto. Myslíte, že to má význam? Z výroby je tam asi kvalitní olej (možná i nějaký speciální na záběh a přijde mně škoda ho vypustit dřív). Auto si interval samo zkracuje, teď po ujetí 8000 km je výměna požadována po dalších 13 000km. Asi to tak nechám. U dřívějších Superbů jsem měl ojetiny, které byli měněny, než jsem je koupil, po 30 000 km a nyní mají najeto 270 000 a 350 000 km a motory jsou v pořádku.
×
×
  • Vytvořit nový...