Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Chci se zeptat jaký máte názor na emulzi, co se mi vytvořila na víčku. Předpokládám že se mi tam někde dostává voda, ale volal jsem do servisu a tam mi řekli že to v chladnějších měsících se může stávat, že se tam objeví emulze.

post-26-1168529091.jpg

Jeste bych dodal, ze pri kratsich jizdach, kdy nedojde k dokonalemu prohrati motoru.

O nic nejde.Při krátkých jizdách je to běžné.Je to jen vysrážená vlhkost.

  • Autor

Takže je zbytečná objednávka v servise?Měl jsem podezření na těsnění pod hlavou.Jde to nějak zjistit, myslím ta netěsnost?

Pokud se vám neztrácí chladící kapalina,nebo nepřehřívá motor,tak bych to neřešil.

Pokud se vám neztrácí chladící kapalina,nebo nepřehřívá motor,tak bych to neřešil.

Neztraci kapalina a zaroven nepribyva "olej".

  • 2 týdny později...

Tak jsem ted kontroloval stav oleje a byl jsem nemile prekvapen, na merce mam stejnou emulzi, jako pod vickem.

Jezdim denne tak 2*20km a voda se neztraci a motor neprehriva.

myslite, ze to mam zacit resit?

Tipnul bych tesneni pod hlavou, ale to by se ztracela voda.

Neohrejes motor za tak kratkou cestu, to je muj nazor.

Ještě bych mrknul na chladící kapalinu, zda se neztrácí nebo není- li mastná. Pokud ne, pak se jen sráží voda v motoru.

Tak dohle jsem naposledy videl pred 4roka na Skodovce 125L,taky jsme stim v pohode jezdili,obcas vyskocila teplota a pak se zas vratila na normal.Voda se nestracela ,protoze jsme se snazili stale odvzdusnovat. Tak jsme vodu dolejvali pri odvzdusnovani

:D

Bylo spatne tesneni pod hlavou.Od te doby zadna emulze a zadne vareni motoru.

Jinak ja jezdim taky denne 2x20km do prace na TDicku, ale tohle tam nemam,at je jakakoliv rocni doba.

No a pokud to otres udela se to tam zase?

Tak dohle jsem naposledy videl pred 4roka na Skodovce 125L,taky jsme stim v pohode jezdili,obcas vyskocila teplota a pak se zas vratila na normal.Voda se nestracela ,protoze jsme se snazili stale odvzdusnovat. Tak jsme vodu dolejvali pri odvzdusnovani

:D

Bylo spatne tesneni pod hlavou.Od te doby zadna emulze a zadne vareni motoru.

Jinak ja jezdim taky denne 2x20km do prace na TDicku, ale tohle tam nemam,at je jakakoliv rocni doba.

No a pokud to otres udela se to tam zase?

u ropaka to taky asi neuvidíš.

Pokud je olej v motoru emulzovitý, tak to není O.K.

olej neni emulz. je to tak 15 cisel nad merkou. otrel jsem a bylo to tam znova.

voda nemizi a je ok

jsem 4000 od vymeny oleje(castrol softec txt), tak jestli v nem nebyla voda.

a po 18km musi byt ohraty.A teplota je stab.

Chtělo by to ten motor pořádně protáhnout.Nevím proč by to nemohlo být vidět u ropáka .Vzdušné vlhkosti která se tam sráží je jedno co je to za motor.Prostě to všechno otři a jeď delší trasu.Jestli to tam bude ,tak to vypadá na to těsnění pod hlavou.

Chtělo by to ten motor pořádně protáhnout.Nevím proč by to nemohlo být vidět u ropáka .Vzdušné vlhkosti která se tam sráží je jedno co je to za motor.Prostě to všechno otři a jeď delší trasu.Jestli to tam bude ,tak to vypadá na to těsnění pod hlavou.

už jen proto, že ropák spálí méně paliva, tím pádem vznikne méně vody. Na benzíňákách jsem to měl vždy, ale u ropáka nikdy.

Ona to není voda která vzniká spalováním paliva.Ale vlhkost která se sráží rosením motoru při ohřevu.

Jo, jo, to jsem měl u favorita, pořád se nic nedělo, potom se začala ztrácet voda a na konec se favorítek poblinkal přes mrazovky.... :disgust:

KOupit poradny olej ja tam liju sunoco 5w40 sice je teda drahej jak svina ale je klid a vsecno mam cisty jako slovo bozi :p

Na OI 2.0i jsem měl naprosto to stejné, voda pořád v normě, čistě růžová a emulze na víčku i po otření, na měrce rovněž. Zmizelo to akorát když jsem jel do Chorvatska, ale to zase sežralo dost oleje, nijak jsem to neřešil, olej sem dolíval, ale u 16 let starého R19 jsem měl víčko krásně čisté, tak nevím čím to je a jestli je to na závadu, voda by tam ale být neměla.

Ona to není voda která vzniká spalováním paliva.Ale vlhkost která se sráží rosením motoru při ohřevu.

no tak to jsi plácnul pěknou hovadinu. Srážet se může pouze ochlazováním a druhak, odkud myslíš, že se ta voda bere? To víš, že se spalováním částečně dostává do prostoru, kde je olej.

Možná se pletu ,ale že by při spalování benzínu kondenzovala voda která teče do oleje,tak o tom sem ještě neslyšel.!!!!Ona totiž kondenzuje až ve výfukovém potrubí,kde se ochlazuje.Pokud se pletu ,tak mě opravte.

Možná se pletu ,ale že by při spalování benzínu kondenzovala voda která teče do oleje,tak o tom sem ještě neslyšel.!!!!Ona totiž kondenzuje až ve výfukovém potrubí,kde se ochlazuje.Pokud se pletu ,tak mě opravte.

ale dostává se tam jako pára. Pak po ochlazení zkondenzuje. A jak jezdíš furt s relativně studeným, tak se tam víc hromadí. Naopak, když se motor pořádně prohřeje, tak jako pára od tama zase vyfičí do prdele.

  • 3 roky později...

Pánové,

při včerejší údržbě motoru po zimě jsem zjistil, že mám emulzi na víčku od oleje a v odvětrávači (ten komínek pod víčkem). Na měrce oleje není žádná emulze. Chladicí kapalina se zřejmě přes zimu trochu ztratila (za posledních 6let jsem jí nedoléval). Takže mám podezření na těsnění hlavy.

Také jsem si všiml, že vnitřní průměr těsnění pod víčkem je velmi měkký, takový hodně tvárný... musím koupit nové.

Nicméně, ještě se chci zeptat: na víčku oleje je zhora malá dírka; je tam ta dírka schválně? Má být tato dírka průchozí (když jsem jí chtěl profouknout, tak se mi to nepodařilo). Myslel jsem, že by mohla sloužit o odvodu vodních par.

Poraďte pls

¨je to podel ěm jen výrobní dirka víčko má gtěsnit odvětrání motoru je jinde a jde do sání aby to spálilo ty sračky a nešlo to na vzduch. Emulzi neřeš je to normální věc

Mal som to tiez na 1.6 55 kw a nebol ziadny problem, kratke trate na studeny motor asi. ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.