martineQ Vloženo 4. leden 2007 Sdílet Vloženo 4. leden 2007 Máte možnost někdo tyto benzínové motory porovnat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 4. leden 2007 Sdílet Vloženo 4. leden 2007 myslim ze to bude ako keby si porovnal 74 vs 55. moc tam rozdiel nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martineQ Vloženo 4. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2007 Právě rozdíl mezi 55 a 59 je...mám osobní zkušenost, ale ta 74 mi pořád nějak na test uniká... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 4. leden 2007 Sdílet Vloženo 4. leden 2007 to martineQ: mohl by jsi to nějak zpřesnit? Jak velký je v tom rozdíl a jiné? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 4. leden 2007 Sdílet Vloženo 4. leden 2007 Právě rozdíl mezi 55 a 59 je...mám osobní zkušenost, ale ta 74 mi pořád nějak na test uniká... Jaká je zkušenost? Napiš něco bližšího, tohle určitě nezajímá jen mě. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martineQ Vloženo 4. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2007 Osobní auto mám 55 (dva roky 50.000km)...Navíc jsem za poslední půlrok vystřídal dvě 55kw a dvě 59kw( vždy jsem najel 0 - 10.000 km). Ta 59 je živější v celém spektru otáček. Odspodu je odpich znatelně lepší. V dálničních rychlostech výrazněji zrychluje, celkově se mi s 59 žije lépe... V neprospěch 59 mluví "jadrnější" zvuk motoru... Chtěl jsem najít někoho kdo má možnost srovnávat s 74, jak jsem psal pořád mi nějak uniká... Pokud vycházím z pocitů (55, 59) a toho co jsem o 74 četl měl by se rozdíl ještě zvýraznit (domněnka). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 4. leden 2007 Sdílet Vloženo 4. leden 2007 Osobní auto mám 55 (dva roky 50.000km)...Navíc jsem za poslední půlrok vystřídal dvě 55kw a dvě 59kw( vždy jsem najel 0 - 10.000 km).Ta 59 je živější v celém spektru otáček. Odspodu je odpich znatelně lepší. V dálničních rychlostech výrazněji zrychluje, celkově se mi s 59 žije lépe... V neprospěch 59 mluví "jadrnější" zvuk motoru... Chtěl jsem najít někoho kdo má možnost srovnávat s 74, jak jsem psal pořád mi nějak uniká... Pokud vycházím z pocitů (55, 59) a toho co jsem o 74 četl měl by se rozdíl ještě zvýraznit (domněnka). hm to je zaujimave a nemas nejake merania pruznosti zrychlenia tej 59kW verzie na porovnanie 55kW ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martineQ Vloženo 4. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2007 Osobní auto mám 55 (dva roky 50.000km)...Navíc jsem za poslední půlrok vystřídal dvě 55kw a dvě 59kw( vždy jsem najel 0 - 10.000 km).Ta 59 je živější v celém spektru otáček. Odspodu je odpich znatelně lepší. V dálničních rychlostech výrazněji zrychluje, celkově se mi s 59 žije lépe... V neprospěch 59 mluví "jadrnější" zvuk motoru... Chtěl jsem najít někoho kdo má možnost srovnávat s 74, jak jsem psal pořád mi nějak uniká... Pokud vycházím z pocitů (55, 59) a toho co jsem o 74 četl měl by se rozdíl ještě zvýraznit (domněnka). hm to je zaujimave a nemas nejake merania pruznosti zrychlenia tej 59kW verzie na porovnanie 55kW ? Máme to s kamošem v plánu, ale až se mu auto trošku zajede ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 4. leden 2007 Sdílet Vloženo 4. leden 2007 Taky by mně zajímaly technické rozdíly jestli tam nějaké jsou, teda pokud se nejedná jen o poladění softu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martineQ Vloženo 4. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2007 Taky by mně zajímaly technické rozdíly jestli tam nějaké jsou, teda pokud se nejedná jen o poladění softu. Na tuto otázku mi zatím nikdo uspokojivě neodpověděl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 4. leden 2007 Sdílet Vloženo 4. leden 2007 Taky by mně zajímaly technické rozdíly jestli tam nějaké jsou, teda pokud se nejedná jen o poladění softu. Na tuto otázku mi zatím nikdo uspokojivě neodpověděl... Tak to asi nikomu, to snad ví jen v MB. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martineQ Vloženo 4. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2007 Taky by mně zajímaly technické rozdíly jestli tam nějaké jsou, teda pokud se nejedná jen o poladění softu. Na tuto otázku mi zatím nikdo uspokojivě neodpověděl... Tak to asi nikomu, to snad ví jen v MB. Věř mi, ani tam ne... Měl jsem na ně dotazy ohledně posílené 1.4, 1.2 a v kombinaci s jakou výbavou signalizuje PP OII pokles kapaliny do ostřikovačů...odpověď byla dle mého názoru tak 30%... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 4. leden 2007 Sdílet Vloženo 4. leden 2007 Tak to je dobré, oni sami neví co prodávají (vyrábějí). Nebo to z nějakého mi nejasného důvodu nehctějí prozradit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martineQ Vloženo 4. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2007 Problém je najít správného člověka...musím říct, že po hodině telefonování a neustálého přepojování to prostě člověka přestane bavit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 4. leden 2007 Sdílet Vloženo 4. leden 2007 To věřím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snike Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Taky by mně zajímaly technické rozdíly jestli tam nějaké jsou, teda pokud se nejedná jen o poladění softu. Na tuto otázku mi zatím nikdo uspokojivě neodpověděl... Jsou tam i technické rozdíly, teda jestli myslíš 55 kW a 74 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 (editace) houmr: Pruznost viz. nize. 60-100km/h na 4./5. stupen pro HTP 47kW: 13,3/17,3 s 60-100km/h na 4./5. stupen pro 16V 55kW: 13,1/19,1 s 60-100km/h na 4./5. stupen pro 16V 59kW: 12,4/18,1 s 60-100km/h na 4./5. stupen pro 16V 74kW: 12,8/17,4 s 80-120km/h na 4./5. stupen pro HTP 47kW: 16,0/19,3 s 80-120km/h na 4./5. stupen pro 16V 55kW: 14,0/20,4 s 80-120km/h na 4./5. stupen pro 16V 59kW: 12,9/19,1 s 80-120km/h na 4./5. stupen pro 16V 74kW: 13,1/18,3 s Vmax/0-100km/h pro HTP 47kW: 162/16,3 Vmax/0-100km/h pro 16V 55kW: 170/14,1 Vmax/0-100km/h pro 16V 59kW: 175/13,1 Vmax/0-100km/h pro 16V 74kW: 186/11,6 Udaje pro Fabia Combi Elegance. Editováno: 7. leden 2007, autor: Maverick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jupol Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Ja síce nemám odjazdené tisíce km s 1,4 ale z pár kilometrov a taktiež z papierovej charakteristiky môžem povedať toto: 55 kW je celkom fajn na pohodovú jazdu aj v kopcovitom teréne a 74 kW na rýchlu jazdu po rovnej ceste. Zátah 74kW je totiž v hodne vyšších otáčkach a na ceste plnej zákrut, klesaní a stúpaní sa človek naradí ako debil. Pokiaľ ide o 55 verzus 59 tak by som určite bral 59kW. Donedávna som si myslel že rovnaké motory su fabia+polo a Golf. No Golf má 8ventil. A rozdiel medzi 55 a 59kW tam je ohromne velky. 55kw by som bral len zadarmo a 59kW sa mi v celku páči. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 taky si trochu přidám... co jsem řídil 1.4 MPI 50 kW a 1.4 16V 100 HP, tak se mi zdálo, že ty motory při 150 km/h oba točí stejně 5100 ot/min. Jinak ta 74 kW verze má jiné časování, jinou jednotku a je úplně jiná ... To, že nejede moc rychle, je dáno krátkou převodovkou - resp. soudruzi v Mladé Boleslavi uznali, že pro všechny 1.4 motory bude stejná převodovka, a tak ji tam dali. (takže 55 kW na konci hodně dlouhé rovinky pojede stejně, jako ta 74 kW na konci hodně krátké rovinky) Takže řeči 55 kW nebrat ani zadarmo ... nevím, nevím.. spousta lidí by ji tady brala 59 kW verze bude podle mě stejná spatlanina, jako 44 kW, resp 51 kW u nadčasového tříválce v F2 (změna softwaru). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martineQ Vloženo 7. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2007 houmr: Pruznost viz. nize.60-100km/h na 4./5. stupen pro HTP 47kW: 13,3/17,3 s 60-100km/h na 4./5. stupen pro 16V 55kW: 13,1/19,1 s 60-100km/h na 4./5. stupen pro 16V 59kW: 12,4/18,1 s 60-100km/h na 4./5. stupen pro 16V 74kW: 12,8/17,4 s 80-120km/h na 4./5. stupen pro HTP 47kW: 16,0/19,3 s 80-120km/h na 4./5. stupen pro 16V 55kW: 14,0/20,4 s 80-120km/h na 4./5. stupen pro 16V 59kW: 12,9/19,1 s 80-120km/h na 4./5. stupen pro 16V 74kW: 13,1/18,3 s Vmax/0-100km/h pro HTP 47kW: 162/16,3 Vmax/0-100km/h pro 16V 55kW: 170/14,1 Vmax/0-100km/h pro 16V 59kW: 175/13,1 Vmax/0-100km/h pro 16V 74kW: 186/11,6 Udaje pro Fabia Combi Elegance. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 (editace) Donedávna som si myslel že rovnaké motory su fabia+polo a Golf. No Golf má 8ventil. A rozdiel medzi 55 a 59kW tam je ohromne velky. 55kw by som bral len zadarmo a 59kW sa mi v celku páči. Myslel jsi si to správně, stejné motory tam doopravdy jsou. I v Golfu je 1.4 16v donedávna 55kW, teď 59kW. Rozdíl oproti Fabii je v převodovce a to udělá hodně. Editováno: 7. leden 2007, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 taky si trochu přidám... co jsem řídil 1.4 MPI 50 kW a 1.4 16V 100 HP, tak se mi zdálo, že ty motory při 150 km/h oba točí stejně 5100 ot/min. Trošku moc otáček nemyslíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 (editace) mě se to zdá normál ... okolo 200 by mohly mít tak 6800 4100 mi připadne málo .. hodně málo ... stejně měly stejně Editováno: 7. leden 2007, autor: marvin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 taky si trochu přidám... co jsem řídil 1.4 MPI 50 kW a 1.4 16V 100 HP, tak se mi zdálo, že ty motory při 150 km/h oba točí stejně 5100 ot/min. Nevim co se ti zdalo, ale teoretickym vypoctem podle prevodovych pomeru mi vychazi pri 150km/h a na pneu 185/60 R14 1,4 74kW: 4765 ot/min 1,4 50kW: 4289 ot/min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snike Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 (editace) taky si trochu přidám... co jsem řídil 1.4 MPI 50 kW a 1.4 16V 100 HP, tak se mi zdálo, že ty motory při 150 km/h oba točí stejně 5100 ot/min.Jinak ta 74 kW verze má jiné časování, jinou jednotku a je úplně jiná ... To, že nejede moc rychle, je dáno krátkou převodovkou - resp. soudruzi v Mladé Boleslavi uznali, že pro všechny 1.4 motory bude stejná převodovka, a tak ji tam dali. (takže 55 kW na konci hodně dlouhé rovinky pojede stejně, jako ta 74 kW na konci hodně krátké rovinky) Takže řeči 55 kW nebrat ani zadarmo ... nevím, nevím.. spousta lidí by ji tady brala 59 kW verze bude podle mě stejná spatlanina, jako 44 kW, resp 51 kW u nadčasového tříválce v F2 (změna softwaru). Jsi trochu mimo V převodovkách je rozdíl, soudruzi ve Škodovce byli chytřejší než by jsi do nich řekl Koukni na obrázek níže. Editováno: 7. leden 2007, autor: snike Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.