nej.amant Vloženo 11. Září 2007 Sdílet Vloženo 11. Září 2007 Napadlo mně sepsat topic jen o vrozených chorobách fabie a případně o jejich odstranění, připisujejte sem pokud vás ještě něco napane. Připisujte jen takové nemoci, o kterých víte, že jsou u Fábek časté. Tady jsou moje závady: (podle mně se stávají často) zatékání do dveří Zatékání Spotřeba oleje motorů 1.4 16V 74kW (AUB) Kosti stabilizátorů Mikrospínače v zámcích Prasklý svár krytu katalyzátoru Přidávejte další ať víme co i pro nás náš plechový miláček ještě připraví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 (editace) brzdový spínač,servo Editováno: 12. Září 2007, autor: bobo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 "Hnitie" kabloveho zvazku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 servomotorky (jejich potenciometry) klimatizace u některých aut časté praskání žárovek H7 (než jsem pořídil transily, vyměnil jsem za rok 6ks) stabilizátor (u starších ročníků) často se rozpojí v motorovém prostoru hadička vedoucí k ostřikovači zadního okna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 U starsich modeloch caste praskanie mechanizmu stahovania okien... Dalej caste odchadzanie snimacu natocenia kolies + servo TRW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f888 Vloženo 15. Září 2007 Sdílet Vloženo 15. Září 2007 Ložiská... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 15. Září 2007 Sdílet Vloženo 15. Září 2007 Ubívání paliva v nádrži. Tak tak pomerne velká spotreba u starších MPI-čiek(v meste) vonku pohoda! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 15. Září 2007 Sdílet Vloženo 15. Září 2007 u prvnich rocniku a diesel povolovani predniho naboje kola a nasledne cvakani pri jizde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 15. Září 2007 Sdílet Vloženo 15. Září 2007 vrzganie interieru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 17. Září 2007 Sdílet Vloženo 17. Září 2007 Zatékání do interiéru přes zadní boční okna u MR 03... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomass Vloženo 21. Září 2007 Sdílet Vloženo 21. Září 2007 Unik servooleja z prevodovky riadenia,najcastejsie (co citam) z lavej manzety(aj moj pripad A zeby vodna pumpa,ale to asi kazde auto,nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plecháč Tony Vloženo 25. Září 2007 Sdílet Vloženo 25. Září 2007 Koukam, že je toho tu docela dost. Ještě mi napadlo zachytávání nečistot a bahna v prahu za předníma podběhama a následné reznutí u starších modelů. A možná ještě prasknutí nějakého toho kroužku ve vložce zámku, vrzání omezovačů dveří.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišelin Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 servomotorek u klapky na přepínání vnitřní a vnější cirkulace vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Silentbloky v ramenou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Okoun Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 Motůrek stěrače pátých dveří u krátké Fábky - zkoroduje trubička ostřikovače uvnitř motůrku a následovně se trubička ukroutí a tím přestane být funkční ostřikovač.Neexistuje jako samostatný díl,nutno měnit celý motůrek za cca 4300,-Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joujou Vloženo 18. leden 2008 Sdílet Vloženo 18. leden 2008 packy na předních světlech - praskají jak o život:( ukládání bordelu za předním lapačem nečistot a krytem podběhu jakoby mezi prahem a blatníkem taky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 23. leden 2008 Sdílet Vloženo 23. leden 2008 A zeby vodna pumpa,ale to asi kazde auto,nie? Jen u motorů 1,4MPi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brigadir Vloženo 18. leden 2009 Sdílet Vloženo 18. leden 2009 Zasekávanie kufru, lambda sonda2 (pri 60 000km), zaseknuté dvere u vodiča, predné ložiská, vstrekovač (pri 2000 km), vložka zámku, žiarovky H7,. 1.4 mpi/2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomin Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 1.4 MPI rv.2001 rezavění za předním podběhem- zástěrkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Hero Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 1.4 MPI rv.2001 rezavění za předním podběhem- zástěrkou To snad není možné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomin Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 jj soudruzito zase pocenily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 No ak sa tam ten bordel zhromazdoval tych 8 rokov, tak tych par puchierkov nie je nic hrozne, a to nie je hrdza skrz ale len povrchova, to sa da osetrit Ak je toto podla niekoho vela, tak kde spravili sudruzi chybu u Felicii? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. Únor 2009 Sdílet Vloženo 3. Únor 2009 Podle mě to už dávno není povrchové, ale prorezlé durch. Šroubovák pravděpodobně ještě skrz neprorazíš, ale mikropóry už skrz budou. Je mi divné, že tam není napácaná ta plastická hmota. U mého auta jsou ty špubty přepatlaný zak, že sedají vyzáhnout. Na špuntu také není vidět barva vozu (karoserie se stříká se zátkami). Skoro bych řekl, že auto je po nějaké opravě a toto je důsledek špatně provedené antikorozní ochrany. Jsi první majitel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomin Vloženo 4. Únor 2009 Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 jj první a to samé i na druhé straně durch to není ale na muj vkus je to dost . Felície je kapitola sama pro sebe. Stou hmotou je to divny protože není zapiplaná ani druhá strana . Tak jsem to obrousil až se to svítilo a ošetřil tak su zvědavej jak dlouho to vyrží? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 4. Únor 2009 Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 Ked to budem v lete na Fabii cistit, asi tu skaru kade sa ten bordel dostava dnu co je tam ked otvoris dvere, tak tam kde sa spaja blatnik uplne na spodu a prah zapatlem silikonom... som zvedavy co na mna vykukne na 4 rocnej Fabii ktora este zimu nevidela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.