nej.amant Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Napadlo mně sepsat topic jen o vrozených chorobách fabie a případně o jejich odstranění, připisujejte sem pokud vás ještě něco napane. Připisujte jen takové nemoci, o kterých víte, že jsou u Fábek časté. Tady jsou moje závady: (podle mně se stávají často) zatékání do dveří Zatékání Spotřeba oleje motorů 1.4 16V 74kW (AUB) Kosti stabilizátorů Mikrospínače v zámcích Prasklý svár krytu katalyzátoru Přidávejte další ať víme co i pro nás náš plechový miláček ještě připraví. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobo Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 (edited) brzdový spínač,servo Edited September 12, 2007 by bobo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jogofogo Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 "Hnitie" kabloveho zvazku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dula Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 servomotorky (jejich potenciometry) klimatizace u některých aut časté praskání žárovek H7 (než jsem pořídil transily, vyměnil jsem za rok 6ks) stabilizátor (u starších ročníků) často se rozpojí v motorovém prostoru hadička vedoucí k ostřikovači zadního okna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bemo Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 U starsich modeloch caste praskanie mechanizmu stahovania okien... Dalej caste odchadzanie snimacu natocenia kolies + servo TRW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f888 Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 Ložiská... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 Ubívání paliva v nádrži. Tak tak pomerne velká spotreba u starších MPI-čiek(v meste) vonku pohoda! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavie81 Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 u prvnich rocniku a diesel povolovani predniho naboje kola a nasledne cvakani pri jizde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 vrzganie interieru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wassermann Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Zatékání do interiéru přes zadní boční okna u MR 03... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomass Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Unik servooleja z prevodovky riadenia,najcastejsie (co citam) z lavej manzety(aj moj pripad A zeby vodna pumpa,ale to asi kazde auto,nie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plecháč Tony Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 Koukam, že je toho tu docela dost. Ještě mi napadlo zachytávání nečistot a bahna v prahu za předníma podběhama a následné reznutí u starších modelů. A možná ještě prasknutí nějakého toho kroužku ve vložce zámku, vrzání omezovačů dveří.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mišelin Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 servomotorek u klapky na přepínání vnitřní a vnější cirkulace vzduchu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MELLO Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Silentbloky v ramenou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Okoun Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 Motůrek stěrače pátých dveří u krátké Fábky - zkoroduje trubička ostřikovače uvnitř motůrku a následovně se trubička ukroutí a tím přestane být funkční ostřikovač.Neexistuje jako samostatný díl,nutno měnit celý motůrek za cca 4300,-Kč. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joujou Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 packy na předních světlech - praskají jak o život:( ukládání bordelu za předním lapačem nečistot a krytem podběhu jakoby mezi prahem a blatníkem taky... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wassermann Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 A zeby vodna pumpa,ale to asi kazde auto,nie? Jen u motorů 1,4MPi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brigadir Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Zasekávanie kufru, lambda sonda2 (pri 60 000km), zaseknuté dvere u vodiča, predné ložiská, vstrekovač (pri 2000 km), vložka zámku, žiarovky H7,. 1.4 mpi/2003 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomin Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 1.4 MPI rv.2001 rezavění za předním podběhem- zástěrkou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hero Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 1.4 MPI rv.2001 rezavění za předním podběhem- zástěrkou To snad není možné. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomin Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 jj soudruzito zase pocenily Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomaS-BB Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 No ak sa tam ten bordel zhromazdoval tych 8 rokov, tak tych par puchierkov nie je nic hrozne, a to nie je hrdza skrz ale len povrchova, to sa da osetrit Ak je toto podla niekoho vela, tak kde spravili sudruzi chybu u Felicii? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wittmann Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Podle mě to už dávno není povrchové, ale prorezlé durch. Šroubovák pravděpodobně ještě skrz neprorazíš, ale mikropóry už skrz budou. Je mi divné, že tam není napácaná ta plastická hmota. U mého auta jsou ty špubty přepatlaný zak, že sedají vyzáhnout. Na špuntu také není vidět barva vozu (karoserie se stříká se zátkami). Skoro bych řekl, že auto je po nějaké opravě a toto je důsledek špatně provedené antikorozní ochrany. Jsi první majitel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomin Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 jj první a to samé i na druhé straně durch to není ale na muj vkus je to dost . Felície je kapitola sama pro sebe. Stou hmotou je to divny protože není zapiplaná ani druhá strana . Tak jsem to obrousil až se to svítilo a ošetřil tak su zvědavej jak dlouho to vyrží? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomaS-BB Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Ked to budem v lete na Fabii cistit, asi tu skaru kade sa ten bordel dostava dnu co je tam ked otvoris dvere, tak tam kde sa spaja blatnik uplne na spodu a prah zapatlem silikonom... som zvedavy co na mna vykukne na 4 rocnej Fabii ktora este zimu nevidela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.