Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/19/11 ve všech sekcích

  1. Aby taky ne, když jste ze stejnýho města a ve stejný čas si pořizujete skoro stejný auto.
    1 bod
  2. riešilo sa to tu niekolko krát...auto ti ide do núdzového režimu..skús pohladať v starých témach
    1 bod
  3. V rámci věrnostního programu nakonec nebude podpořen model Magic, nelze kombinovat ani s balíčky Plus (pro Classic tedy klimatizace za plnou pálku 35k, pro Ambiente 20 300Kč).
    1 bod
  4. Na nabídce ani faktuře není vypsaný slevový paket k Magicu? Jak říkám, tehdy taková sleva možná byla, i když je opravdu vysoká a zřejmě v tom bude hrát roli ještě nějaká dodatečná akce/sleva.
    1 bod
  5. Hele nebo si můžeme ukopnout pravé zrcátko a bude ... mě už to zdravení nebaví, když jsem Yetiho koupil bylo jich o dost míň tak to bylo fajn, ale teď už je jich spousta a ztácí to význam .... služebáky a dokonce i policajti
    1 bod
  6. Angelito, mám takovou úchylku (mimo jiných ), chodím do práce. A co je horší, občas mě napadne i něco dělat a pak se k počítači nedostanu. Přečetl jsem si všechny příspěvky a ……. nevím… rozčarování kam to spěje… jsem pro jednoduchou bleděmodrou stopu bez dalšího popisu umístěnou v horním rohu předního okna.
    1 bod
  7. Jo, v návodu už je to od podzimu. To stejné dostane Yeti. Na přípravu se má nasazovat držák z příslušenství.
    1 bod
  8. Při porovnání výbavy Yeti Fresh II a Experience Plus je rozdíl 18 900Kč ve prospěch Fresh II. Experience Plus má navíc: bixenony, ostřikovače světel signalizace vzdálenosti při parkování vzadu interiér Dune kontrola poklesu tlaku v pneu corner mlhovky el. okna vzadu vyhřívaná přední sedadla multifunkční volant stříbrná kola místo černostříbrných další 4 repro vzadu světla pro osvětlení prostoru kolem dveří bederní opěry na př. sedadlech Nemá ale: ocelové pedály sunset metalízu v ceně boční lišty s chrom. linkou střešní nosič se stříbrnou střední částí
    1 bod
  9. Tak nám Škoda dál "zdražuje"... nové balíčky pro Yetiho. paket Active Plus za 10 000Kč pro verzi Active člověk dostane: radio Blues na CD a MP3 (1DIN) palubní počítač dálkové ovládání centrálního zamykání [*]kombinační cena radia Swing (2DIN) 3200Kč[*]nejde kombinovat s CD měničem, MDI a Greenline paket Ambition Plus za 10 000Kč pro verzi Ambition člověk dostane: vyhřívaná přední sedadla Sunset automatická klimatizace Climatronic (dvouzonová) [*]nelze pro Greenline paket Experience Plus za 15 000Kč pro verzi Experience člověk dostane: bixenonové světlomety vnější zpětná zrcátka sklopná, u řidiče automaticky stmívané [*]nelze pro Greenline Při existenci modelu Fresh se nic moc neděje. Koho ale nechávají chladným stříbrné střešní nosiče, sunset a nebo kola matterhorn, je to alternativa.
    1 bod
  10. Aha, přehlídl jsem tu tourku. No napadá mě, že to může být kvůli jinačímu nárazníku po faceliftu - montuje se jeden typ výfuku, ale facelift má jinak tvarovaný nárazník, proto z toho předfl vykukuje.
    1 bod
  11. Od MR 2012 je nová mierka oleja 03F115611E, pôvodná mala index D.
    1 bod
  12. V manuálu se uvádí množství při výměně, nikoliv celkový objem oleje.
    1 bod
  13. DEFIANT, jak je to s tím olejem? Dívám se do manuálu na FII 1.2 TSI a tam se píše, že olejová náplň je 3.6 litru.
    1 bod
  14. Fakt mě ty kecy bez argumentů berou, protože nikdo "zasvěcenej" neřekne, které díly to jsou
    1 bod
  15. Hoši, říkejte si co se vám líbí, já vím své Škoda že nemáte možnost nahlédnout do konstrukční dokumentace a do vývoje motoru VW všeobecně.
    1 bod
  16. o chvíľu tu máme člena bikeone s dlhým monológom o "horších materiáloch" použitých u 63kW verzie .....
    1 bod
  17. Ve výrobě motorů žádné rozlišování 63/77 není, tudíž ani díly se neliší !!! Spousta čtenářů fora má úchvat made in germany, ale to není značení kde byl motor vyroben, ale značení dílu (mnohdy jen odlitku nebo výlisku). Ve škodovkách naleznete pouze vlastní vyráběné 1.2TSi, páč jinak by to byl ekonomický nesmysl draze dovážet něco co sami výrábějí. Historie několika dílů blok motoru - odlitek MB, obrobeno ve VW Chemnitz (pro výrobu v MB i VW Salzgitter) hlava - odlitek VW Poznan Polsko (alternativně Turecko) - obrábění a montáž v MB pro Škoda - obrábění a montáž v Salzgitteru pro Salzgitter vačkový modul s vačkou - z VW Salzgitter kliková hřídel - výkovek MB (obrábí si MB i Salzgitter sami) řemenice - dříve Slovensko, dnes z Turecka elektrosvazky z polska,rumunska vstřiky - itálie Kde byl motor vyroben (dokončen) se pozná podle štítku čárového kodu na motoru, viz příloha - červené kroužky M - Mladá Boleslav (znakové označení) 31 - Mladá Boleslav (číselné označení) // tento štítek není z 1.2TSi, ale 1.2HTP, ale značení závodu je stejné, cislo je zamazane protoze jsem paranoik //
    1 bod
  18. blok převodovky je u obou modelů ze slitiny hliníku s hořčíkem AZ91C-T6 u fábie navíc 77kW verze má stále 5 rychlostí!! ne 6, jak jsem tu někde četl. počet vyrobených kusů 63 a 77 kW je srovnatelný, 77 se dává navíc do yetiho a octavie, kde 63kW verze není... neznám z hlavy přesná čísla, ale 77kW verzí bylo tuším vyrobeno o něco víc.
    1 bod
  19. JO CHYTRACI MELI JIT NA DEN OTEVRENYCH DVERI A CIST ASPON NASTENKY
    1 bod
  20. Spíš řekni, kdy neplácá a nespamuje... Ten musí mít hlad jak Somálec!!! lol
    1 bod
  21. Co ty víš o mých znalostech? Nic. A o tvých rovněž pochybuju. Do nikoho se nenavážím, jen nechápu, že jsi natolik omezený a nepochopíš věc ani na potřetí. To že u mně nebyly uplatněny žádné mimořádné slevy vím rozhodně já lépe než ty, takže o tom už nebudeme diskutovat! Prostě je to jak říkám, ty o tom můžeš napsat plno dalších příspěvků, ale nic na tom nezměníš. Do mého soukromí ti rovněž nic není, když nechci prezentovat svoji fakturu, tak to laskavě respektuj a opět - nekomentuj! Vše podstatné jsem ti vypsal. Detailní konfiguraci a výslednou cenu, včetně v té době platných cen. Vše potřebné si bystrý člověk vyjede na konfigurátoru a dopočítá.
    0 bodů
  22. Ajeje Bojler se zase snazi napadat ostatni. Chjooo nepochopil si vtipek. Jak te mohlo napadnout, ze bysme chteli srovnavat ceny pred 4 rokama a ted? Uz bys to nemel hulit.
    -1 bodů
  23. já jsem včera měnil olej a vešlo se ho tam přesně 3,2 litru!!! (1.2 HTP 47kW) olej je uprostřed rysek za tepla
    -1 bodů
  24. mám spolužáka v konstrukci pohonů ve škodovce, tak jsem se ho ptal. nějaké minimální rozdíly jsou. blok motoru jakožto odlitek je totožný, ale určité prvky motoru má 77kW jiné- sání, řídící jednotka, použité materiály, .. zas tak málo toho není!
    -1 bodů
  25. no zkrátka 77 kW nemáš, takže tak... rozdíly mezi motory jsou, to je jisté. jak v materiálech, tak v řídící jednotce. trust me
    -1 bodů
  26. jsou téměř!! stejné... až na detaily. a materiály.
    -1 bodů
  27. kdyby byly stejné, tak mají stejný výkon. ani jeden z těch motorů nemám. ještě není odladěný, jak sis sám již všimnul.
    -1 bodů
  28. japonský pro 77kW, ten druhý je polský (63kW)
    -1 bodů
  29. tak konečne poriadne argumenty, slová "neznám" a "tuším" majú ďaleko vyššiu výpovednú hodnotu ako si myslíš, neco tušíš, nic neznáš no přesto kecáš. Prvý tu kecáš o rozdielnych materiáloch, potom tvrdíš že sú rovnaké. Ten nekvalitný 1.2 TSI 63kW je použitý aj ako základná motorizácia u VW Golf, že by si chcel VW poškodiť meno a znížiť predaje? Golfov sa predávalo vždy viac ako dosť.
    -1 bodů
  30. -1 bodů
  31. Já mám taky Fabii II Combi 1.2 TSi - objednanou 24 KT, verze MAGIC + metalíza + rezerva. Katalogová cena měla být 301 tisíc, obchodník mi slevil na 277 tisíc. Tudíž velice slušná sleva 24 tisíc z akčního modelu!!! Nabídek jsem si nechal udělat víc, tahle nebyla nejlepší, i když o fous, ale byla v místě bydliště. ... Jo a placeno taktéž v hotovosti, chtěl jsem na úvěr, ale nebyla žádná akce (zimní gumy apod.), tak nebyl důvod
    -1 bodů
  32. Vy si to umíte vždycky racionálně vysvětlit, proč prodejci dávají slevy, které by teoreticky ani nemohli dávat :-D Jinak bych se držel té částky 306 tisíc, protože jsem tu nabídku měl od doby kdy Magic začal (začátek května?? - rozhodoval jsem se dlouho), takže pochybuju, že už tehdá věděli, že si za měsíc a něco objednám vůz a za dva měsíce Magic Combi sleví o pět tisíc (někdy v červenci??) .. Takže sleva 8,8 procent... Jo a uvažoval jsem i o Octavii a tam jsme se dostali na slevu 11 procent!!! Všechno je oproti ceně z konfigurátoru, nikoli to co napíše prodejce jako ofiko cenu. PS: fakturu tady nebudu zveřejňovat, to se mi zdá trochu přehnané, budu si chránit své soukromí a vlastně vše okolo svého vozu a jeho koupě ;-)
    -1 bodů
  33. Mám pocit, že jsi asi trochu natvrdlý, ale jak už jsem napsal - byl jsem obyčejný zákazník, bez jakéhokoli nároku na speciální slevy, či akční balíčky apod.. Magic byl rozepsaný, ale to je celkem fuk, protože porovnávám cenu z konfigurátoru Fabie Magic Combi TSi s mou cenou. A to tu celou dobu řešíme.
    -1 bodů
  34. Víš, máš tady 16 příspěvků, znalosti žádné, ale vandrovat se do ostatních by ti šlo. Hádat se s pitomcem nemá cenu, takže tě nechám v bohorovném přesvědčení o tom, jak byl Magic rozepsaný pro srandu králíků, že zrovna u tebe nebyla uplatněna žádná další akce a situace se nemění i kdyby trakače padaly. Není nad namyšlené tupouny. Kecy o tom, jak tady nebudeš dávat barvu a typ auta kvůli soukromí jsou jenom bláboly a pokud bys chtěl opravdu přidat nějakou hodnotu, naskenuješ fakturu a nabídku se začerněnými údaji. Jenže pak by možná vyplavaly na povrch některé zajímavé věci.. Přeji příjemnou zábavu při prohlížení vlákna o aktuálních akcích.
    -1 bodů
  35. Jinak toto je pro ilustraci příspěvek na negativní hodnocení... inteligence některých opravdu nezná mezí...
    -2 bodů
  36. -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...