Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/21/11 ve všech sekcích
-
Jak napsal Boby77: Ted jsem měl opět telefonický hovor a bylo mi potvrzeno co jsem psal.škodovka se potřebuje rychle zbavit motorů TSi (proto mi nabídli vlastně super cenu) a mají příjít motory nové. Jojo má pravdu, tet jsem hovořil z generálním ze ŠA. Ty motory koncem týdne končí, a nějaký borec s najetými 2miliony km, a vyplým Esp, Abs, aj Klimou, levým blinkrem.....či snad i klíčkem v zapalování to zařídil. Prostě více méně na jeho popud, (a to mu prý nabídli vůz za 99t.kč), to vše končí. Tět pro něho budou prý ladit něco extra, ale nikdo přesně neví co......mluví se o karburátoru, turbu z Liazky. No je toho plná fabrika..... Tak něco na odlehčení tématu4 body
-
Toto plati pro motory TFSI ,pro soucasne motory 2,0 TSI ,ktere se zacaly davat zhruba od mod 2009 jsem vsude cetl jen N95.1 bod
-
1 bod
-
To je videt jak jsi uplne mimo a nic o tom nevis. ESP se u bezne produkce koncernu VW (vc. Skoda) VYPNOUT NEDÁ uz od cca poloviny modeloveho roku 2010! Tyhle vozy se poznaji nejlepe podle toho, ze nemaji tlacitko ESP OFF, ale tlacitko s ikonkou auticka ve smyku a napisem OFF. Tim se pak deaktivuje pouze ASR, ESP stale funguje! Lepsi foto bohuzel nemam, jsou to fota z mych aut.1 bod
-
Na to že máš 2mil km, mluvíš celkem nerozumně, když říkáš že se bez ESP obejdeš. Není to o tvých schopnostech, je to okolnostech provozu, který je na současných silnicích. Uvedu příklad: Jedeš lesem klikatou cestou, ze zatáčky se vyřítí dodávka v protisměru, uděláš úhybný manévr, ale dostaneš smyk (na krajnici je písek) a pak narazíš do stromu..."možná" kdybys měl ESP, zůstaneš na silnici...ty prostě nedokáže břibrzdit každé kolo zvlášť jako ESP v několika milisekundách. Citace http://rb-kwin.bosch.com/cz/cs/safety_comfort/drivingsafety/electronicstabilityprogramesp/esp.html Studie ukazují: ESP® zachraňuje životy Na základě německých studií je přibližně čtvrtina všech nehod s těžkým zraněním osob způsobena smykem. 60 % všech smrtelných nehod je způsobeno bočními nárazy způsobenými smykem vozidla. (Zdroj: GDV, Gesamtverband der Deutschen Versicherungswirtschaft, 1998) Sice tomu číslu vůbec nevěřím, ale i kdyby to bylo 1 %, tak bych si přál, aby to byl někdo z mých příbuzných a měl ESP, které by takové nehodě zabránilo. Sám vím jaké to je, když jsem se v práci loučil s kolegyní a cestou z práce měla smrtelnou nehodu. Auto bez ESP bych si již nikdy nekoupil a to ani z bazaru, takže tvoje fabie bude pro mě za 5 let v bazaru nezajímavá. Dále nechápu, proč nemůžeš zveřejnit nabídnutou cenu, když jsi sám žádal o pomoc, myslíš že ti to někdo vykoupí? Už se těším, až tady budou tvoje fotky auta s retušovanými registračními značkami....ach ten vnitřní strach. Tak a teď jsem se vypovídal, přitom vím, že jsi už rozhodnutý a stejně názor měnit nebudeš, vyhraje Climatronic před ESP, máš 2mil km a nic se ti nestane. Jen to shrnu za mě: Roomster Style+Magic+Plus s 1.2TSI + nějaké drobnosti doobjednat, Fabie je v současnosti nepříliš povedená škodovka1 bod
-
Jak se zda, nejsi v nabidce a elektronickych systemech prislis zbehly, o to je ta cela debata smutnejsi. ESP samozrejme ASR obsahuje. Standardem je dnes pouze ABS, ktere vyzaduje legislativa EU. 1) Prostuduj si nabidku SkodaAuto - ASR dneska bez ESP nedostanes, resp. to plati od faceliftu Fabie/Roomsteru v minulem roce. Bud jen ABS, nebo ESP (vcetne vsech podrizenych systemu), nebo ESP Plus (tj. ESP+TPM). 2) svuj nazor nikomu nevnucuju, jen koriguju ten co tu postujes ty. Otacis se porad na tom, kolik mas najeto a jak jsi zkusenej ridic, ja tvrdim, ze to nic neznamena a na prinosu ESP v aute nic nemeni.1 bod
-
Plně s tebou bohužel musím souhlasit, protože zrovna já jsem ten testovaný člověk. Dvakrát přehrávaný soft a nakonec výměna rozvodů. V servise jsem už jako doma. Naštěstí snaha servisu vyřešit závadu byla obrovská. To samé se nedá říci o automobilce. Nefunkční on line aktualizace softu. V další fázi jsem čekal týden na šrouby do hlavy motoru neměli na centrálním skladu. Za mě škodovka v oblasti kvality udělala obrovský krok vzad na úkor snížení nákladů.1 bod
-
Ještě Froggyho doplním - není to "optimalizace ceny" pro koncového zákazníka, ale "optimalizace za účelem snížení výrobních nákladů na možné minimum" - jinak (lidštěji řečeno) jde o to, jak vyrobit za co možná nejmíň, kam až dodavatel povolí s cenou a přitom prodat (samozřejmě) co nejdráž trh unese. Neboli stlačí se výrobní náklady co možná nejníž je to ještě únosné, ale soudruzi z Vlkohradu se nakapsujou o to víc = koncový zákazník celkové snížení ceny pozná jen v řádu zlomků %...1 bod
-
Taky už to tady bylo - nejdřív se testuje a vylepšuje, aby se prodávané co nejvíc vylepšilo pro uvedení na trh - od uvedení na trh se jen odstraňují nejkřiklavější závady a pokud se inovuje v průběhu výroby, tak za účelem katování kostů...1 bod
-
Ono je rozdíl, JAKÉ testy se jezdí - jestli únavové na "likvidačním" polygonu, nebo dlouhodobé životnostní v běžném provozu - ty se dělají jízdou téměř non-stop stylem, po předem vytyčené trase, řidiči se střídají po několika hodinách jako ve vytrvalostních závodech, auto stojí jen minimální nutnou dobu pro "stažení dat" a provozní kontrolu + doplnění. Nemusíš mlžit, že se to tak nedělá - DĚLÁ TO TAK KAŽDÝ VÝROBCE. To jen některý výrobce si pro takové testy najme externí firmu a nedělá je "doma za bukem". Bohužel, ty nejdůležitější životnostní testy pro zjištění chování pohonu ve skutečném provozu neboli provoz stylem: "každodenní ranní studený start, popojet v městském provozu ne víc jak 5km, auto odstavit do schladnutí pohonu na okolní teplotu a znovu popojet ne více jak 5km" se na agregátu 1,2TSI kvůli obrovské časové náročnosti konaly ZATÍM pouze virtuálně - v simulaci. V reálu jak už tady několikrát padlo, je toto testování uskutečňováno na dosavadních uživatelích = TESTOVÁNO NA LIDECH...1 bod
-
1 bod
-
máš bod Boby z Liberce ve svých 34 letech přivede škodovku ke krachu...0 bodů
-
Je mně smutno z nafoukanců, kteří mají v autě čtyři brzdové pedály a v krizové situaci je za milisekundu umí sešlápnout. Nikdy neudělají chybu, řídí opatrně a tím pádem jim ani nemůže vjet nikdo do cesty. Oni jsou totiž páni řidiči, mají najety dva miliony a zkušenosti ještě s tisícovkou MB v závějích na letních pneumatikách a ..... hovno. Prvně machýrci vypínali ABS, aby jim nekecalo do řízení. Dneska ho najednou běžně používají a vypínají ESP. Jsou totiž neomylní, rádi spoléhají jen na svoje dokonalé schopnosti.0 bodů
-
-1 bodů
-
to jsem celkem rád, protože já mám teď nové auto, u kterého očekávám namontované ty díly, které už jsou vylepšené po zkušenostech z prvních sérií. Snad už to soudruzi vychytali....-1 bodů
-
-1 bodů
-
No já slyšel nebo někde četl, že když nechám auto ve svahu a auto má snahu rozjet se opačným směrem, než co je tam zařazeno, tak hrozí riziko přeskočení řetězu/řemenu - pokud dojde k pohybu auta. Například když k tomu pohybu nějaká cizí síla dopomůže-1 bodů
-
Ono se v podstatě vychází z mnohaletých zkušeností konstruktérů, které navíc doplňují počítačové simulace jak pevnostní, tak i dynamické, teplotní apod. Potom se na motorech najede spousta kilometrů, dělají se úpravy... A pak jde motor do prodeje. Ale testováno na lidech tak, jak to podáváš, to bude asi trochu přehnané. Samozřejmě, v průběhu života produktu dochází ke změnám a vylepšením (které určitě vycházejí z praktických poznatků reálného provozu), aby se maximalizovala spolehlivost. To však platí u všech produktů (alespoň z odvětví strojírenství). Rozhodně bych však nesouhlasil s tvrzením TESTOVÁNO NA LIDECH - navrhlo se šmečko a ono se z toho časem vytvoří snad dobrý motor (aspoň takhle bych tvou verzi chápal já).. K tomu bych doplnil - mám tento motor (zatím krátce) a bez sebemenších vad funguje jak má, solidní průběh výkonové křivky, nízká spotřeba...-1 bodů
-
Nesouhlasím, nosič na tažné je ta nejhorší možná přeprava kol, jaká může být. Jako závodící cyklista jsem se setkal snad se všemi druhy přepravy kol a to opravdu ve velké míře... No a proč tvrdím, že nosič na tažné je tak špatný? Neskutečně trpí kola, veškerý bordel z cest skončí na kole, za mokra je to až k neuvěření jak jsou ty kola za*rané. Riziko poškození kol na křižovatkách. Problematické upevňování kol (povolování sedlovek, představců, ...) a zdlouhavé nasazování!!! Na střechu za 20 vteřin když moc (Thule Proride), na tažné jedno kolo několik minut. Spotřeba vyšší u kol na tažném, než na střeše v menším počtu kol (1-2), při vyšším počtu kol je to srovnatelné (dlouhodobé zkušenosti). Další nevýhoda je vyšší cena nosiče na tažné (10 tisíc a víc). Takřka zablokovaný přístup do kufr (resp. velmi omezený). Ještě na něco jsem zapoměl??? V životě bych si nekoupil nosič na tažné, vždy na střechu, resp. přeprava v kufru, pokud je možnost.-1 bodů
-
tolik plků v jednom příspěvku... btw. k čemu potřebuje přeplňovaný motor 16 ventilů ??-1 bodů
-
mě by teda zajímalo co vede člověka, který najede ročně 60 000 km k tomu, že si koupí škodovku.malý, tvrdý, nepohodlný. a co se týče 1.2 tsi tam můžou škodováci ladit a měnit co chtějí, ale fakt, že ten "motor" je primárně konstrukčně špatný prostě nezastřou.tam nevyřeší vůbec nic.-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů