Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/23/11 ve všech sekcích
-
Ten problém "nejde zařadit zpátečka" mají skoro všecka nová auta. Je způsobený jednoduše tím, že mezikolo, které zpátečku řadí, NEMÁ SYNCHRONIZACI = POSTRÁDÁ SYNCHROKROUŽEK , který jinak při stojícím autě usnadňuje zařazení všech ostatních rychlostí. Pokud se nedaří zařadit zpátečku, je jediným správným řešením povolit šaltrpáku zpátky do polohy neutrál, povolit spojku nadoraz = aby se v převodovce roztočil nebo aspoň pootočil předlohový hřídel (alias "stromeček") a pak znovu s nadoraz vykopnutou spojkou zkusit zpátečku zařadit. V 99,9% případů se to podaří a jak se postupně hrany soukolí obrušují, závada se objevuje méně často. Teprve pokud by popsaný postup nepomáhal a zpátečka se nedala zařadit vůbec, je to důvod k návštěvě servisu.1 bod
-
Problém je hlavně v tom, žes opravdu nic neřekl a nic konkrétního nepředložil. Ale tvoje rozhodnutí respektuju. Tím považuju tuhle věc za uzavřenou.1 bod
-
Je škoda, že se o svoje zkušenosti nechceš podělit. Právě sdílení informací je tím, proč jsou podobná fora zajímavá. Pokud ostatním pomoct nechceš a hodláš dělat drahoty, možná by bylo lepší další přispívání do vlákna přehodnotit.1 bod
-
Jinak je škoda, že se nikdo nechytil na 159 900Kč za Fabiu Easy, to je blbost. Slevu dostanete, pokud máte v rodině vůz starší 10 let a je přihlášen alespoň 6 měsíců Objednávat může majitel nebo rodinný příslušník Slevu lze získat jenom jednou Vozidlo starší 10 let se nemusí povinně vykoupit, stačí kopie TP Sleva NELZE kombinovat s jakýmkoli akčním balíčkem ani modelem, takže pro stupeň Classic/Easy klimatizace za 35 300Kč a pro Ambiente 20 300Kč (Sport I. a Sport II. nejsou akční balíčky) >>>>> někdy je výhodnější vzít auto v rámci této akce, jindy je lepší koupit modely Magic z toho plyne, že největší efekt má sleva 40 000Kč na výbavové stupně Elegance/Attractive, Scout, RS, Greenline a Monte Carlo, které se tímhle hodně přiblíží modelům Magic u Roomsteru je vždy lepší nakoupit rovnou Magic, s jedinou výjimkou (Style Magic s oběma balíčky vs. Attractive, tady záleží na preferenci výbavové kombinace) Ještě pár postřehů i z toho článku, kde se víceméně potvrzuje, že Škoda kompletně ztratila privátní zákazníky. Mimojiné by měl být v Boleslavi nový obchod a marketing.1 bod
-
Pak by možná bylo nejlepší si ty řeči nechat od cesty. Jinak malý sešit máš mimojiné proto, že na webu sice návod je, ale v tištěné verzi existuje dodatek technických změn. Zřejmě je to kvůli dojetí starých návodů, aby nezůstaly zbytečně na skladech a dealerů. P.S. hoď sem ty nabídky na Tour - typ, mimořádná výbava, sleva a výsledná cena. Všechnu výbavu prosím s cenama. Jinak už to začíná, cíl je podle všeho očekávávaný - hlavně propagace, cenově je to výrazná sleva jenom u některých výbav: Můj odkaz1 bod
-
Tohle vlakno sleduju jen pasivne, ale mam takovej pocit, ze se to tu posledni dobou hemzi novackama "chytrakama", kteri maji z nejakeho duvodu pocit, ze je tady komunita volu, kteri na rozdil od nich nic nevedi a jen prazdne plkaji... No, jak se krasne nemecky rika, "selber schuld".1 bod
-
Jj, tyhle detsky nemoci jsou neprijemny, hlavne pro uzivatele, kterej koupi auto za hromadu penez a chce ho uzivat. Na druhou stranu je to porad jedno (vlastne dve) temata. Turbo, rozvody. A uz po x-ty rikam - turbo je uz vyreseno, rozvody taky. Cili koho se to bude tykat, dostane v zaruce nove dily a hotovo. KoNG: Zajimalo by me, jak jsi menil turba, ze uz mas treti - hlavne kdy.1 bod
-
Jak říkám, zkus pár prodejců, uvidíš kam půjdou. Když si požádáš o nabídku, oni už budou vědět kam míříš.1 bod
-
Nejlepší cesta jak možnosti zjistit je navštívit prodejce. V nedávné době došlo ke změnám a vyjednání slev je teď podstatně složitější. Výši základní marže zveřejňovat na jednotlivé modely nebudu. Řeknu jenom tolik, že položky mimořádné výbavy je možné považovat jako nedílnou součást celkové ceny pro výpočet slevy. A máš pravdu v tom, že tady spousta lidí plácá o něčem o čem nic neví. P.S. Pandoro, hledej pořádně a na správných místech. Zároveň si procvič rozlišování JI a JÍ. Kdo neví co dělat s 159 900Kč, možná by si mohl do rozpočtu zařadit novou Škodovku.1 bod
-
Lubíku, neurážej se - ale fyzika je i v tomhle neúprosná. Objem je jednou objem - ať je to "poldecák" nebo "polliter" - a že ta spotřeba (= odběr z railu) NENÍ STÁLE LINEÁRNĚ ÚMĚRNÁ otáčkám, zatímco dodávka čerpadlem by bez omezovacíhoi účinku regulačního ventilu lineárně úměrná byla, popřít nedokážeš. Proto to natlakování railu na minimální pracovní tlak potřebný pro start musí být téměř okamžité - během jedné, nejvýše dvou otáček vačkového hřídele... Pak jednoduše zabere obtokový ventil a nadbytečné palivo přepustí do přepadu... EDIT: jak je to teda s tím objemem: Klasifikace vodky a dalšího pití ve stylu IT 0.1L - demo 0.25L- trial version 0.5L - personal edition 0.7L - professional edition 1.0L - network edition 1.75L - enterprise 3L - for small business 5L - corporate edition láhev doma vypáleného - home edition panák na rozloučení - Service pack panák po ránu - Recovery tool pivo - patch coca-cola, fanta, 7-up a další podobné - trojan viruses1 bod
-
Někdy to vypadá, že mi ten "rádce" omylem naprogramovali na TDi, takhle se prostě řadit nedá. No dobře, možná bych pak jezdil za udávanou minimální spotřebu, ale i tak - spotřeba 5,2 l/100km není žádná ostuda a to na rádce kašlu, řadím jak to cítím...1 bod
-
co jsem vypozoroval já tak je to i podle toho jak hodně šlapeš na plyn když to jen lechtáš tak to ukazuje dřív pro zařazení ale když na to šlapeš tak to ukazuje déle. On hlavně ten motor neví že jedeš třeba do kopce a tam to nemužeš šudlat pod 2000ot/min. na 5ku Když klesnu už na 60km/h tak už podřazuju na 4ku1 bod
-
Četl jsem si tvůj příspěvek a sice nemám TSI, ale mám 1,4 benzín s náběhem cca 8 000 km a olej kontroluju cca po každých 3000 ujetých km. Auto jsem kupoval nové a to jsem olej kontroloval a měl jsem tam cca 2-3 mm od horního okraje, prostě zhruba ve 3/4 te měrky a od té doby mi hladina neklesla, je tam pořád stejné množství. Před tím jsem jezdíl v turbodieslu a ten si maličko oleje po záběhu vzal. Údajně to bylo tím, že něco málo oleje vezme v záběhu turbo a jiné části, takže ten úbytek bych připisoval asi tomu. Ovšem kdybych zjistil já, že mám v záběhu cca 2 mm nad spodní hranou oleje, tak bych asi trochu dolil, přece jenom při záběhu bude motor trochu oleje potřebovat. No a k té teplotě oleje - sice nemám numerický výstup jako máš ty, ale viděl jsem nějaké video a teplota oleje po úplném zahřatí byla stejná jako uvádíš ty. Samozřejmě, že rychlejší jízdou se bude zvyšovat, viděl jsem případy teploty při jízdě po dálnici klidně kolem 115 st.TAk to jenom na okraj.1 bod
-
Zase nějakej blábol. První kousky nemají ještě najeto ani 100 000Km a už se všichni strachují že to nevydrží Na opotřebení motoru nemá vliv tlak ve spalovacích prostorech. Pokud by to platilo, tak diesely by měly výrazně nižší životnost-však porovnejte kompresní tlaky u nich a u benzínů.... Naopak na opotřebení motoru má vliv počet posuvných vratných pohybů resp. počet otáček motoru. Je jasné že motor který se více vytáčí musí být i více opotřebováván. Turbodmychadlo umožňuje dosáhnout velkého točivého momentu v nízkých otáčkách. Motor tedy není nutné vytáčet a celkově se pohybuje spíš v nižších otáčkách. Pokud je dostatečně nadimenzován klikový mechanizmus a další díly, tak musí mít dle mého názoru motor s turbem vyšší životnost než atmosferický. samotnou kapitolou je turbodmychadlo. Jeho životnost zavísí na správném zacházení. A jeho likvidace je tedy výhradně v rukou individua mezi volantem a sedadlem řidiče osobně znám jednu Octavii s motorem 1,8T 110Kw která má už přes 300 000Km a věřte nebo ne-turbo je původní1 bod
-
To áno,lenže to odporové vedenie trvale uberá výkon žiarovke,u môjho riešenia je nárast prúdu žiarovkou lineárny a v zopnutom stave má asi 15mOhm.1 bod
-
Jinak od května je nový návod ke všem Škodovkám (nový MR), takže pokud máš něco novějšího než http://www.skoda-auto.cz/cze/service/documentation/tour/pages/05-2011.aspx, nemusíš váhat ani s tím.0 bodů
-
Po sté a sto první. Akce mají v drtivé většině prodejci předem a nabízí je zákazníkům někdy i víc jak měsíc dopředu před veřejným spuštěním. Pokud se podíváš na věrnostní program, TSI Drive a podobné, kecy o tapetování z webu bys nevedl. Pokud se ti to vlákno nelíbí, číst ho nemusíš. Pokud chceš mmmmm pomoct, tak si odpusť to koledování a naskenuj ty nabídk jak tě samotného napadlo. Informační hodnota tvých příspěvků se zásadně zvýší.0 bodů
-
Copak na tom sedadle děláváš?Bud jsi hora chlap,přes 120kg,nebo se tam moc vrtíš,když vozíš stopařky.Na tom sedadle se má sedět uprostřed a né na kraji.Něco je u Tebe špatně.Třeba špatně sedíš...Něco tlačí do bočnice,,,,naditá peněženka....-1 bodů
-
Jo a točíš na tom biku 6500rpm. Uvědom si co se stane, když vinou vytahání přeskočí nebo spadne řetízek ze šaltru na biku a co se stane, když přeskočí na rozvodu motoru, kde rotuje asi tak 10-15 kilo hmoty (klika, vačka, část hmotnosti ojnic, setrvačník + spojka) a dalších řádově kilo až dvě vykonává posuvný pohyb tam a zpátky po dráze od několika mm (ventily) až po zhruba 7cm (písty a část ojnic) - to vše až 100x za sekundu ... K tomu si připočítej změny otáček při provozu a při řazení, kolísání teplot až o 120°C (start při -20°C, teplota za provozu klidně přes 100°C)... Na biku ten řetěz má trvale teplotu okolí, neohříváš ho nad nějakých max. 40°C na slunci a pokud nejsi šílenej bajker, tak za mrazu sedíš i s kolem někde v teple. Ještě to chceš srovnávat?-1 bodů
-
-1 bodů
-
Jinak jsem myslel, že se zařadí do ceníku FII Ambiente s motorem 1,4 63 kW. Teď je sice tennto motor v Magicu, ale tam nelze objednat Sport II.-1 bodů
-
-1 bodů
-
a co by sis tak představoval u Toura Trumf za masitou slevičku ? Nechtěl bys to třeba jen za náklady a prodejce ať si přivydělává prodejem párků ? Ono sehnat na Trumfa nějakou slevu hodnou zřetele není žádná legrace. Na těch pár skladovkách Trumfů s akčním paketem Trumf+ je sleva cca 10 000,- ale to jsou výbavově holobyty ..... . No a z čeho počítat slevu je taky alchymie - jeden prodejce Ti dá nabídku, kde bude montáž konstruktu za mastnotu, k tomu předprodejní servis pár tisíc a z téhle ceny dává teprve slevu - druhý tyhle položky vůbec do nabídky nekalkuluje .... . aby se dalo vůbec filosofovat, z čeho počítat slevu, tak je třeba stanovit mantinely, tj. předprodejní servis nula, montáž konstruktu, případně jiné práce ( nalepení bočních lišt ap. ) nula Kč .... . Pak 5% u Trumfa už není samozřejmostí, chtěl bych vidět, jak těch 15000,- sype každej prodejce hned z rukávu z třísettisícovýho toura (metlu tady neřeším) ve full ceně .... vycházím ovšem z toho, že kdo objednává Oktávku v Trumfu, dá si tam kromě paketu aspoň dálkový centrál, dělenej zadní sedák, tonovaný skla, rezervu, boční lišty a případně konstrukt - alarm je na ho....no ). Opravdovej světec si ještě přikoupí mlchovky, aby auto zepředu vypadalo kúúlovaně a opravdovej fajnšmekr ještě aero stěrač dozadu, aby auti vypadalo kúúúl zepředu i zezadu .... . Takže těch cca 5% slevy z konečné ceny u Trumfa se dalo nedávno sehnat, ale dnes už nevím-1 bodů
-
-1 bodů
-
nikdy jsem na tomhle ani nějakém konkurenčním fóru neviděl, že by tady někdo někde natapetoval kompletní nabídky se specifikací výbavy, slevou a výslednou individuální cenou všude se vždy jen hovoří o cca možné dosažitelné procentní slevě a to ještě většinou filosoficky. Já jsem komentoval výše otázku prý bezproblémové 5% slevy u nového Trumfa - zkuste si dnes vyjednat na Trumfa třeba těch 6%, když je to tak jednoduchý-1 bodů
-
rofl mám Trumfa 1,6 doma už tři týdny ( ještě že jsem vybíral Toura tak dlouho a dozvěděl se de facto o Trumfu, jinak jsem měl už objednanýho Toura Family a skřípal bych zubama nad vyšší cenou s menší výbavou - to by mi byla vyjednaná %ní relativně slušná sleva u Family opravdu totálně k prdu ve srovnání s tímhle Trumfem, u kterýho následně dosažená slevička potěšila - navíc s Trumfem zatím maximální spokojenost při zajíždění - prostě z mého pohledu "bingo" ) a napsal jsem tady jen víceméně obecně ale korektně bez konkrétních čísel ( možná by to chtělo nabídky naskenovat že ) část svých poznatků z období, když jsem si nechal dělat nabídky nejdříve na Toura Family, ale pak jsem se dozvěděl o akci Tour Trumf ještě než vůbec byla vyhlášena a Bojler to tady natapetoval ze stránek Škody ( někteří prodejci začali zadávat Trumfy do harmonogramu výroby ještě před oficiálním vyhlášením akce 1.7.) - mohl bych Ti ty nabídky přeposlat, aby ses dostal vůbec do obrazu, nakonec jsem byl ve finále u svého nakonfigurovaného Trumfa plně spokojen s dosaženou konečnou cenou - ale mmmm radši potřebuje něco kúúúlovanějšího než zbytečné a zcestné názory někoho bez reálné zkušenosti ( p.s. - k návodu se teď přikládá ještě tenká brožura s platností od května 2011 o drobných technických úpravách u Toura kdyby to někoho zajímalo )-2 bodů
-
ale jo, to byla jen drobná poznámka pro mmm, že toura opravdu mám ale z tohoto úhlu pohledu to teď vypadá jako konspirační teorie, že jsem si o tom návodu přečetl z webu a žádnýho trumfa vlastně nemám a všechno jsem si vymyslel ale jo, ten měsíc předem cca sedí, mám trumfa doma od konce července, při objednání v červenci bych se nechytal.....jinak kdyby se mi vlákno či forum nelíbilo, tak sem vůbec nechodím bohužel trefa do černého - teď už se musím přiznat - Toura jsem koupil před třemi týdny. Zaplatil jsem ceníkovou cenu a ještě jsem byl vděčný za to, že jsem stihl nový, výhodnější paket. O možných slevách já opravdu nic nevím-2 bodů
-
chytrý mmmmm už na začátku hned poznal, že nemám žádné reálné zkušenosti, relevantní informace a jenom tady plkám ohledně možnosti 5% slevy na toura případně více. Takový jasnovidec žádnou radu nepotřebuje ....... Ale i tak slušně poděkoval za cenné informace, že nejlepší cesta je navštívit prodejce a že položky mimořádné výbavy je možné považovat jako nedílnou součást celkové ceny pro výpočet slevy, o čemž nebyla v mém příspěvku samozřejmě ani zmínka ba se to ani nedalo jednoduše vydedukovat .......a to, jak někteří prodejci ftipně konstruují nabídky včetně případných prací souvisejících s doplňkovou či mimořádnou výbavou či prodejem a teprve až z této ceny počítají slevu, už jasnovidce vůbec nezajímalo ....-3 bodů
-
tak to nestojí, ale po arogantních výlevech mmmmm ve 20.32 a 9.03 z mého pohledu už není co řešit ....... No a do tohodle vlákna teda už přispívat nebudu, ať má mmmmm klid na čtení požadovaných odpovědí od někoho s reálnými zkušenostmi a relevantními poznatky .....-3 bodů