Také jsem dlouho uvažoval za co vyměnit OI/1,9TDi/81 kW, ale když jsem vyzkoušel na stejné trati nejdříve 1,4TSI 90 kW a pozdějí 1,2/77 kW při stejně lehce svižném stylu jízdy, nedostal jsem se pod 8,5 l - navíc jen při obsazení 1 osobou tam, kde s dieselem jsem jel ve 4 bez problému za 5,5 l a to bez jakéhokoliv hlídání spotřeby a pochopitelně včetně zapnuté klimy. Ano souhlasím s tím, že i s 1,2 TSI lze s O. jezdit potichu a při hlídání spotřeby i úsporně anebo normálně, ale pak za stejně nebo víc jako s 1,8 TSI,
Nerad bych se někoho dotkl, ale pokud benzín pro oktávku, tak musím souhlasit se SM že jedině tu 1,8, kde bych měl ještě navíc aspoň výkonovou rezervu, Ale koupit si tu 1,2 jenom proto, že je levnější a pak buď přemýšlet o tom, jak jezdit úsporně a nebo na to nemyslet a úsporu projíždět ve vysoké spotřebě, tak to tedy ne. A proto jsem si koupil ojetou O II/1,9 TDI,s níž nejsem brzdou provozu, kde mám vůči většině účastníků provozu výkonovou rezervu, kde nemusím přemýšlet jak jet úsporně a přesto bez ohledu na styl jízdy a zatížení vozu se zase nedostanu přes 5,5 l nafty....