Hlavní panel - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/24/12 ve všech sekcích

  1. A čo je na tej Felicii okrem bočného lepeného skla iné?
    1 bod
  2. A ne jeden důvod, mohl bych popsat celou stránku
    1 bod
  3. K té spotřebě. Mám kolegu a ten při stejném stylu jízdy a poměru město atd., jezdíme +- rozdíl 0,5 litru v jeho prospěch na OII 1,9 PD. Těžko zkoumat,ale on má auto těžší, já zase větší čelní odpor vzduchu a můžeme plkat jak v hospodě do půlnoci.Každopádně jsem při výběru pro reálný provoz a spotřebu bral jako ukazatel spotřeby zkušenosti z provozu jednak "mých" služebních FI SDI, OII TDI PD, tak bráchova služebního Room 1,4 TDi. A ten měl průměr v podstatě stejný jako já nyní. On dostal kombika fabku 1,6 TDI a jezdí kolem 5,3. Já mám +- 6,5 a při čelní ploše větší jak fabina to beru na pohodu a rozdíl 1 l není pro mne úspora. A zopakuji, při novém autě bych musel natočit tak 40000 za rok aby to mělo efekt. Nebavím se o koupi nějakého bazarového kousku. To není porovnání v ničem. Je to jako "než novou škodárnu raději 5 let starého bavora".....Nafoví uživatelé, jak bylo napsáno výše, nedělejte válečné přestřelky a proto neřešte nás benzíny a i např Clint měl "důvod" proč naftu nemá. Že jo, Clinte.
    1 bod
  4. Tak to ale ani v nejmenším myšleno nebylo. Jdu na Bego.
    1 bod
  5. jj, bude to tady jako na srazu rybářů... kdo chytil většího kapra. :smich:
    1 bod
  6. Začíná se tu rozjíždět klasický souboj TDI versus TSI...to může bejt ještě zajimavé
    1 bod
  7. Hoď sem prosím Tě odkud kam jsi jel tu zkušební jízdu s těma TSI.
    1 bod
  8. Také jsem dlouho uvažoval za co vyměnit OI/1,9TDi/81 kW, ale když jsem vyzkoušel na stejné trati nejdříve 1,4TSI 90 kW a pozdějí 1,2/77 kW při stejně lehce svižném stylu jízdy, nedostal jsem se pod 8,5 l - navíc jen při obsazení 1 osobou tam, kde s dieselem jsem jel ve 4 bez problému za 5,5 l a to bez jakéhokoliv hlídání spotřeby a pochopitelně včetně zapnuté klimy. Ano souhlasím s tím, že i s 1,2 TSI lze s O. jezdit potichu a při hlídání spotřeby i úsporně anebo normálně, ale pak za stejně nebo víc jako s 1,8 TSI, Nerad bych se někoho dotkl, ale pokud benzín pro oktávku, tak musím souhlasit se SM že jedině tu 1,8, kde bych měl ještě navíc aspoň výkonovou rezervu, Ale koupit si tu 1,2 jenom proto, že je levnější a pak buď přemýšlet o tom, jak jezdit úsporně a nebo na to nemyslet a úsporu projíždět ve vysoké spotřebě, tak to tedy ne. A proto jsem si koupil ojetou O II/1,9 TDI,s níž nejsem brzdou provozu, kde mám vůči většině účastníků provozu výkonovou rezervu, kde nemusím přemýšlet jak jet úsporně a přesto bez ohledu na styl jízdy a zatížení vozu se zase nedostanu přes 5,5 l nafty....
    1 bod
  9. Nic.Asi jsem to nepochopil, ten první dotaz. Původně jsem chtěl brát naftu,ale na rozumné peníze jsem se nedostal ani po seřezání výbavy a i tak 80tis rozdíl bych nikdy zpátky nedostal a zároveň jsem si huhuhuhuhu z dieslů ve služebákách užil dost. Tady je tichoučko až neuvěřitelné proti uječeným 1,4 a 1,6. To v Octávce musí ještě dál a to TSI tam snad neslyšíš vůbec.
    1 bod
  10. Nic ve zlým, ale to pouze znamená že buď jezdíš pomaleji nebo na příznivých trasách, nejspíš kombinace obojího...
    1 bod
  11. Já vím, ale chtěl jsem tímto předejít krveprolití, protože dynamicky jsou na tom oba motory téměř shodně, a některých 1,9 TDičkařů by se ta hranice nepoužitelnosti v Octě mohla dotknout, se podívej, co jich na foru je, to by byl masakr. Ale následným příspěvkem si to napravil, a tak to má byť.
    1 bod
  12. 1 bod
  13. mne to pripomina "duck tail" ala porsche /959 myslim/. na auto by som si to nedal... najkrajsie je origo RS alebo odtrhova hranka z octavie 4x4 sedan. to RS2 ala RSI sa mi tiez paci ako mozna varianta na zamenu...
    1 bod
  14. mne sa to nepaci,ale kolko ludi tolko chuti
    1 bod
  15. Lakové tužky všech odstínů vyráběných na škodovkách se dají běžně koupit ve všech značkových servisech. Upřednostňoval bych odstín přímo od Škodovky než shánět jinde, ikdyž podle čísla odstínu by to sedět mělo, ale proč chodit ke kovaříčkovi, když se dá jít ke kovářovi Jinak číslo odstínu se dá najít na štítku na začátku servisní knížky nebo v prostoru u rezervy anebo Vám poradí ve Škoda servisu podle názvu barvy. K tomu použití. Některé lakové tužky jsou jednosložkové, některé dvojsložkové, metalíza bude ve dvou lahvičkách. Škrábanec (dolík, oděrka), který se lakuje, musí být čistý a suchý. Lahvičku(y) je potřeba před použitím pořádně protřepat, štěteček pak důkladně otřít o hrdlo lahvičky, aby Vám na onen ošetřovaný škrábanec někáplo víc barvy než chcete, no a mít pevnou ruku a decentně škrábanec či dolík zakápnout či zatřít. V případě dvoulahvičkového balení si to zopakujete ještě s druhou lahvičkou, nejlépe po zaschnutí toho prvního nátěru. No a když to není podle Vašich představ, dá se to ještě zkusit rozleštit nějakým Tempem apod, ale smiřte se s tím, že při bližším pohledu to bude prostě poznat tak jako tak. Ale pořád lepší, než aby takto poškozené místo zůstalo neošetřené a šla na něj sůl a ostatní bordel a časem třeba začalo rezivět
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...