Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/25/12 ve všech sekcích
-
Před několika dny zažil vedoucí autodílny neuvěřitelnou příhodu. Přišla za ním blondýnka a žádala ho o sedmsetdesítku. Všichni přítomní se na sebe nechápavě podívali a jeden zákazník se zeptal:"Co to sedmsetdesítka je?" Blondýna odpověděla,že to je taková malá věc uprostřed motoru, kterou ztratila a potřebuje novou. Mechanik jí podal kus papíru a tužku,aby mu tu věc nakreslila. Namalovala kolečko, do kterého napsala 710. Nechápající mechanik potom odvedl blondýnu ke stejnému autu, zvedl přední kapotu a zeptal se: "Je ta 710 v tomto autě?" Blondýna ukázala prstem a řekla: "Samozřejmě že tady je !!!" Mechanik omdlel . . .2 body
-
Tak ono kdyby Rapid stal od 260 zaklad po 330 000 v te nejlepsi vybave tak asi by se dalo lecos prehlidnout a reklo by se je to levne auto,ale problem je prave v te cene. Pokud auto stoji 400 000 nebo i dokonce na skodaplus 490 000 a clovek se podiva na ten vnitrek tak je to k placi. Za takove penize, aby clovek videl celou mechanickou cast pod sedadlem to se jen tak nevidi. Pouzite plasty a treba i tvar vyplni jsou opravdu zalostne u auta s cenou vyse. Koukal jsem napr na Yetiho byl na salone cenovka pres 500 000 taky dverni vyplne cele z plastu, ale proste to vypadalo mnohem mnohem lepe jako celek. Jak jsem napsal pri cene kolem 300 000 by spousta lidi nereklo ani popel, ale za 400 000 a vice mas uplne jinou ligu to je bohuzel realita.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
u mňa sa po aktualizácii sw zapínanie čerpadla zrýchlilo. Asi to po stažnostiach upravili.1 bod
-
Ja ale nereagoval na tazatele ala na tve obecne konstatovani, ze naftaky se dnes na kratke trasy hodi stejne jako benzinaky, a jejich drivejsi nevyhoda je jiz prekonana, coz je diky DPF bohapusty nesmysl. Kdybys cetl pozorne, zjistil bys, ze jsem sam tazateli radil spise naftak, byt bych si ho sam nikdy neporidil. A jezdit 80% mesto a jezdit kratke trasy muze byt dost velky rozdil. Ono se to nejak zregeneruje i v tom meste, kdyz jedes vice nez 10 minut do prace a z prace.1 bod
-
1 bod
-
Tak Felda sama o sobe uz je v dnesni dobe dobre "zabezpeceni" proti ukradeni.1 bod
-
Každý doporučuje to svoje, protože každý má jinou zkušenost. Já mám zatím dobrou zkušenost s ročními vozy od Škody. Máme v rodině již 3x roční Octavii (1.6 fsi, 1.2 tsi, 1.4 tsi). A naprosto bez problému. Úspora proti novému je skutečně víc než 100 tis. reálných a auta vypadají jako nová. Nikde žádné opotřebení. Jen si dej pozor, aby si nekupoval předváděčku nějakého autosalonu ale spíš referenční vůz (majitelem je Škoda, autosalon jen prodejcem). Předváděčky mají za sebou víc studených startů. Je potřeba se taky zajet podívat na víc vozů. Některé mají za sebou opravu po havárce, ale to ti prodejce řekne, mají to v protokolu od Škody. Mimochodem jsem letos řešil stejný výběr (mám stejný nájezd i typ jízd, chci mít auto taky delší dobu) a vybral jsem liftback 1.4 tsi ambient plus. Kombík má určitě o něco skladnější kufr díky roletce, ale pro rodinu stačí i liftback. Půdorys kufru je stejný, sedadla sklopíš taky do roviny. Navíc liftback je dle mne při jízdě příjemnější (tišší, bytelnější). Cenová úspora 30 tis. oproti kombíku taky není k zahození. Takže dobře zvaž jestli kombi nutně potřebuješ. Dlouhodobou spotřebu mám 6,5 l. Krátké jízdy jsou kolem 7-7,5 l, delší 5-6 l. Výkonu na předjíždění je bohatě. Motor tichoučký. Je radost s tím jezdit. Vzhledem k tvému rozpočtu - můžeš mít i ročního Superba. Trošku jiná liga.1 bod
-
Tak Luxony šly do světa a teď tam mám 16" Spectrum na sjetých letních. Musím říct, že je to opravdu velký rozdíl. Komfort jízdy perfektní. Veškeré díry vyžehlí podvozek s lehkostí. Ty 18" byly na cesty v mém okresu opravdu tvrdé. A navíc spotřeba šla razantně dolů. Příští týden to nechám přezout na zimní Nokiany tak pak zas pisnu. BTW po zimě budu hodně uvažovat jestli koupit 17" nebo 16" na léto. Ten komfort jízdy je k nezaplacení!1 bod
-
No ake? Kazdy by tradicne nadaval - tak ako teraz na Rapida, tak ako uz aj na (este len zamaskovanu) O3...1 bod
-
bojler: Tvarove je interier v pohode, vzdyt vychazi ze Superbu, jde ale o material. Absence jakychkoliv mekkych plastu by se dala prezit, kdyby to alespon vypadalo na pohled jakz takz k svetu. Jenze to i z dalky vypada jako nejlevnejsi cinska hruza. Z tech plastu lacinnost primo cisi. Rozhodne nesouhlasim, ze to je lepsi nez ve Fabii. Ta vypada ve vsech srovnatelnych vybavach vyrazne mene lacinne (co se pouzitych materialu tyce). Fabie proste vevnitr vypada jako male levne auto. Rapid vypada jako auto pro cinsky trh.1 bod
-
mě jediný asi tak sere že není motor který jde zatím přestavět na LPG...haťapku nemá cenu...tu už mám jednu....jinak zepředu se mě líbí...zezadu moc ne...vnitřek tak pul na pul....jo a cena by mohla být u tá MPI tak základ za 240....:-)a pak tsi...je to dle mě předražený...někde jsem viděl porovnání základní cen podobnejch aut...a rapid je drahej prostě...1 bod
-
1 bod
-
Homologace RL je vyznačena na krabici i v linku u světel.Myslím,že homologovaná jsou. http://www.levnealarmy.cz/get_file.php?did=892〈=cz&download=01 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Přesně tak. Pokud tam nemají co dělat, nekompromisně bych vypuštel ventilky!!!!1 bod