Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/11/12 ve všech sekcích
-
... když už jsou za příplatek, mohlo to být, to je pravda... Jinak k cenám: Sice nemám zdání, jak bude nastavena cenová politika (vzhledem k politice Golfu jsem však přesvědčen, že budou ceny vyšší, než u G7), ovšem jak zde bylo zmíněno, zřejmě každému racionálně uvažujícímu člověku dojde, že tak hezky ty OII vypadají, protože jsou v maximální výbavě = na 18" (nebo 19"?) zřejmě vč. sníženého podvozku, některé s pan. střechou, s komplet LED osvětlením + bixenony, s nejvyšší dostupnou navigací, s polokoženým interiérem, atd, atd.. Dle mého odhadu se jedná o modely cca. za 800 tisíc a více. Navzdory tomu, že se nová generace aspoň dle prvních dojmů povedla, nutno zmínit, že 90% Octávií vyjede na základních kolech o velikosti 15", či v lepších případech 16", ve výbavě Ambiente v obyčejných barevných kombinacích s obyčejnými světly. Poněvadž neočekávám snížení zájmu firem o koupi těchto aut, bude jich do 2 let všude plno, spousta z nich bude polepená a špinavá a zřejmě opět sex-appeal opadne.. Tím nechci novou generaci nijak shazovat, za to nemůže - spíše chci objektivně zhodnotit závěry některých až příliš nadšených lidí2 body
-
Hmm pěkně si jí otevřu ...Pokoukám ....Osahám a pak jí to pořádně nandám Nebo spíš něco z ní vyndám1 bod
-
A proč by tam stálo? Mně se to sype horem dolem, ale do servisu jsem vždy "dojel" vlastní silou. Z obecně popisovaných závad jsem zatím neměl snad jen pronikání benzínu do oleje. Jinak asi všechno. No, možná jsem i na něco zapomněl, nevím. Potvrzuje to moji domněnku, že nebrat auto, respektive motor,minimálně prvním až druhým rokem výroby. Viz problémy tohoto motoru - většinou z roku 2010/11... Je pravda, že 2012 jsou ještě "mladé", tak uvidíme.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Přední část se mně nelíbí, zadek ano. Uvidí se ale až naživo. Na různých fotkách vypadá Octavia dost různě - podle barvy, úhlu apod.1 bod
-
Pánové tak mě se teda líbí!!! Ta prdýlka je hodně povedená akorát mi boční pohled docela silně připomína starší A6 každopádně za mě1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, přidám také jednu vyřešenou opravu. Vanis - už jsi to vyřešil? Myslím, že právě tohle je tvůj případ: Závada projevuje chodem motoru na 3 a méně válců. Závadu bez VAGu lze diagnostikovat poměrně rychle a jednoduše. Zjistit, který válec nezapaluje postupným odpojováním kabelů. Tam kde to bude beze změny, tam je problém. Poté stačí jen prohazovat cívky a svíčky mezi válci. Pokud nebude zapalovat stále stejný válec (u mě to byl válec č.3), jedná se pravděpodobně o vadnou tuto součástku: Jedná se o vadný modul zapalování EPS. Číslo dílu: 4D0 905 351. Motor AGU. Je to takový malý modul připevněný 2 šroubkama k airboxu ze strany k řidiči. Dle mého se jednoduše upekl (možná taky ne, protože u AGU údajně odchází celkem často). Při demontování jsem zjistil, že spodní kovová ploška, která se dotýká té samé plošky na airboxu byla od nějakého zeleného siraitu, tudíž nedocházelo ke správnému odvodu tepla. Pro správné předání tepla jsem použil teplovodivou pastu která se používá v PC mezi CPU a chladičem (každý PC obchod, cca 30 kč). Jinak tenhle modul stojí u Škody 8759,- . V Autokelly se dá sehnat za cca 4000,-. No já zvolil No name výrobce za 1100,- a funguje bezvadně (zatím) a snad to tak zůstane. Snad to někomu pomůže.....1 bod
-
umí vlezl jsem do instrument tam do adaptation a tam jsem našel cruise control a to jsem přepnul na zapnuto (popsáno z hlavy) (ve VAgu mám poslední popisky) EDIT: a když už jsem byl v těch budíkách tak jsem si zapnul staging blbost ale potěší1 bod
-
takže dnes vše funguje jak má je potřeba změnit kódovaní motoru jak jsem psal o pár řádek výše plus nakódovat BCM na pozici (byte) 17 ztrhnout byt 7 přes lcode. Pak ještě pomazat závady v jednotce motoru a jedéééém .gif' alt='default_icon_lol.gif' alt='lol'>.gif'> PS: já si ještě upravil kódovaní instrumentu tak aby se mi zobrazovala rychlost tempomatu místo celkového počtu KM pokud je tempomat aktivní (pamět tempomatu) zřejmě fakčí jen u maxidotu1 bod
-
Majk: Podľa mňa to bude tým, múdra kniha píše toto: Jízdní test ESP by měl být prováděn po každé výměně elektrických částí systému ESP. Pokud byl jízdní test ESP zahájen, nelze jej přerušit a musí být dokončen. – Nastartovat motor. – Sešlápnout prudce brzdový pedál kontrolka ESP a ASR -K155- zhasne, současně se rozsvítí kontrolka ABS -K47-. – Provést nyní jízdní test ESP: – Projet pravou nebo levou zatáčku. Následně změnit směr a projet levou nebo pravou zatáčku. – Po projetí zatáček jet po určitý čas v přímém směru. Upozornění: Během projíždění zatáček musíte projet zatáčkou o poloměru 10 až 12 m rychlostí 15 až 20 km/h za asi 4 sekundy. - Musí se jet tak, aby nedošlo k regulaci ABS, EDS, ASR nebo ESP. - Pokud budou během projíždění zatáček provedeny ještě jiné jízdní manévry, nemá to žádný vliv na jízdní test ESP. Jestliže kontrolka ABS -K47- zhasne, byl jízdní a systémový test ESP úspěšně proveden a ukončen; systém je v pořádku. Jestliže kontrolka ABS -K47- nezhasne nebylo provedení jízdního a systémového testu ESP úspěšné – Zopakovat jízdní a systémový test ESP. Jestliže svítí kontrolka ABS - K47 - a kontrolka ESP a ASR - K155 -, jsou v systému závady – Přečíst paměť závad.1 bod
-
Potřebuji do Fabie 1.9 TDI dolít chladící kapalinu G12. Jsem v zahraničí a v autorizovaném servisu Škody mi prodali jen koncentrát, který se má ředit vodou. Mám tu řůžovou tekutinu naředit obyčřejnou vodou (jak je psáno na balení) nebo destilovanou vodou? Dík1 bod
-
Samozřejmě, že takto je to správně "login(09555)-kodovani(04255)-login(40168)-zakladni nastaveni kanal 060-start-ukoncit komunikaci-klice ven- " Je to tenhle postup? a co když dám VAG pak 03 - ABS tak tam je zesedle Login a nejde zmacnkou co s tím? Další návod ale nevím Tohle je fungující a správný postup. Dávám sem vyřešení tak snad to někomu ještě pomůže... ABS s EDS/ASR/ESP Bosch 5.7 1. Zjistěte kód motoru. 2. Navažte komunikaci s řídicí jednotkou Elektronika brzd - ABS. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Login a zadejte kód dle tabulky a kódu motoru. (u mě AWX- 09555) 4. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Kódování a zadejte kód dle tabulky (u mě 04255) . Pak jsem zadal číslo dílny. Ihned po nakódování (bez vypínání zapalování) je třeba nastavit snímač úhlu natočení volantu na nulu natočením volantu do přímého směru (možno zkontrolovat ve čtení bloku naměřených hodnot, blok 5, hodnota 1) a pokračujte bodem 5. 5. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Login a zadejte kód 40168. 6. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Základní nastavení zvolte kanál 1. Motor Kód motoru Převodovka Login Kódování 1,8T/110kW AWT mechanická 9575 4275 2,0/85kW AZM mechanická 9575 4275 1,9PD/96kW AWX mechanická 9555 4255 1,9PD/74kW AVB mechanická 9555 4255 2,8/140kW BBG automatická 9397 4497 2,8/142 kW AMX mechanická 9395 4495 2,8/142 kW AMX automatická 9397 4497 2,5TDI/114 AYM mechanická 09355 4455 2,5TDI/114 AYM automatická 9357 44571 bod
-
U dieselu je stejnej plovák jako u benzínů .. a dokonce plováky benzín/nafta jsou záměnné. Vždyť ty nádrže jsou stejné !1 bod