Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/23/13 ve všech sekcích

  1. At si říká kdo chce, co chce, stejně je hezká... Zase to bude uspěšné auto,víc, než OII.
    1 bod
  2. Wiesz musisz sobie zdać sprawę z tego że te wszystkie żarówki +50%, +90% święcą krócej niż standardowa żarówka. Polecam Osram silverstar bo ten stosunek trwałości do ceny jest jeszcze korzystny. Víte, musíte si uvědomit, že všechny žárovky 50%, 90% maji kratší zivot než standardní žárovky. Doporučil bych Osram Silverstar. Tento poměr život za peníze je vyhodny Przepraszam fotki robione telefonem komórkowym Bohužel fotky z mobilního telefonu
    1 bod
  3. Doporučená výměna oleje v převodovce od odborníků nikoli ze škodovky je okolo 100000Km. Přiměřeně ke stáří auta. Je v tom vody , až by jste se divili...
    1 bod
  4. Jakub Nabel: Ted otazka, jestli to chapat tak, ze vymysleli nejaky pokrokovy remen, co prezije cele auto nebo tak smejdsky motor, ktery vydrzi tak malo, ze remen neni treba resit.
    1 bod
  5. Citace ze slavného rozhovoru s panem Hrdličkou (týká se původní "řetězové" verze 1.2 TSI): "Je to jednoduché – u nás je to tak, že životnost turba = životnost motoru. Tak, jak testujeme motory na životnost čtvrt milionu kilometrů, turbo vydrží taky tolik. Není to ozubený řemen nebo jiná výměnná součástka. Záleží samozřejmě taky na údržbě, jestli je mu dopřáván kvalitní olej." Že by se v koncernu hrubě změnil názor na řemeny? Dělají si z lidí blázny. Skoro všechno je bezúdržbové, doživotní...
    1 bod
  6. Doslovne píšu pravdu, životnosť Škodovky je koľko? 150.000 - 180.000 km...
    1 bod
  7. Richiis, odfotím ti to svetlo raz automatikou, raz s vyvážením bielej podľa šedej tabuľky osvetlenou svetlom z projektorov, raz zase svetlom z okolia. Dostanem tri fotky, na jednej bude svetlo modré, na jednej do žlta a na jednej niekde medzi a to som vôbec nečaroval s Photoshopom, uvidíme či ti to bude stačiť. Nie každý sa vyzná do svetiel a vecí okolo farebných teplôt svietidiel, a to je normálne. Ale keď niekto kto má s tým skúsenosti a dá si tú námahu a poradí ti že na to ideš zle (nehovoriac o tom že tvoj monitor určite nie je kalibrovaný, tj. môžeš na ňom mať ďalší výrazný farebný posun, hlavne keď sa jedná práve o zdroj svetla medzi 2500K a 5000K, kde sa teplota svetla mení najvýraznejšie a už aj posun o 50K si človek všimne), tak by si mal nechať poradiť. Jediná možnosť ako môžeš farbu svetla jednej žiarovky porovnať s druhou je to že ich buď zapneš vedľa seba, alebo ich odfotíš za rovnakých svetelných podmienok s fotoaparátom nastaveným na rovnaké (manuálne) vyváženie bielej. A to stále budeš mať iba informáciu o tom že cca. aký je rozdiel medzi svetlami, ale budeš to mať celé na farebnom špektre posnuté, preto ti to je prd platné. Príklad: postavíš vedľa seba Silverstar a Cool Blue. Na fotke bude Cool Blue svietiť trochu do modra a Silverstar bude biely, ale v reále to bude tak že Silvestart svieti viac do žlta a Cool Blue blízkoj bielej. Ale veď rob si ako chceš, neviem prečo to s tebou vôbec riešim...
    1 bod
  8. Rapid je v podstatě takovou obětí vlastní mediální kampaně. Stále byl označován za levné auto s levnými prvky, a tak se natěšení šetřílci připravovali na ceny na úrovni maximálně fabie při možnosti si koupit "velké" auto. Jenže ejhle, velikostně se zařadil rapid sice tam, kam měl, ale tam se zařadil i cenově, ale bez adekvátní nabídky v podání výbavy. Stále stejné argumenty, dnes má už slušnou výbavu, po uvedení nové octavie do prodeje se rapid ještě chytne. Líbí se, má potenciál a tentokrát není nutné vychytávat mušky auta jako takového (poruchy atp.), nýbrž vychytat správnou politiku, jak nabídnout tenhle model lidem... Moc velké propírání rapidu za účelem stálého informování nakonec přineslo až tolik informací, že Čech, který výběr nového vozu zvažuje veeeelmi dlouho, má u tohohle auta snad i pachuť, že by nekoupil výhodně. Přitom právě kvůli tomu automobil vznikl. Zvláštní osud zatím...
    1 bod
  9. 3. generace... jestli nějaká byla... se do O II. nemontovala... a tady je rozdíl mezi 2. a 4. generací...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...