Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/08/13 ve všech sekcích

  1. Sorry za OT : ale když to tady tak pročítám,tak mi nezbývá než říct : Kdo si OIII chce koupit tak si jí koupí a kdo se zde rozčiluje co všechno je tam špatně a že je to předražený tak ji asi ani nechce,v tom případě však nechápu že se tak někteří rozčilují protože : NIKDO PŘECE NIKOHO NENUTÍ COKOLIV KUPOVAT !!!
    2 body
  2. Ani mne to už nedá neragovať... Bla bla bla kľuková náprava, bla bla bla šetrenie, bla bla bla kórejci... Čo sa týka vlečných ramien, VW koncern nie je jediný. Menovite: Civic tiež prišiel o viacprvok, Astra má taktiež vlečnú s wattovým priamovodom, Peugeot 308... pamätám sa na podobné diskusie pri predstavení Civicu mk8, ortodoxní honďaci to nechceli ani počuť a hľa... našiel si plno svojich zákazníkov a dnes pri mk9 nikoho netrápi, že ma len jednoduchú nápravu. Takže plakanie pár jedincov je tu úplne mimo mysu a nijak neovplyvnia budúci mega úspech OIII. Osobne som nemal možnosť jazdiť na OIII, ale pokiaľ bude jazda minimálne rovnaká a verím že ešte lepšia ako v súčasných škodovkách tak verím, že budem mať opäť ten príjemný pocit, ktorý nemám pri šoferovaní frantíkov a kórejcov. A tým myslím napr. reálnu odozvu volantu pri riadení, presné radenie rýchlostí, až po naladenie bŕzd, alebo samotným posedom za volantom. A to sú veci kde nemci ziskavajú, majú dobre vymyslené know how, ktoré funguje a nepotrebujú každú chvíľu meniť ako kórejci (golf bude vždy golfom, bmw 5er, 3er, mercedes E si držia tradíciu roky....)
    2 body
  3. Ja bych sahl po O2
    2 body
  4. No tak ten tmel to je fakt prasečinka :-) Takhle to nemaj ani auta po bouračkách.
    1 bod
  5. Tak dnešní exkurze k OIII a tento zázrak za trošku více než půl milionu Kč: 1) Místo pro upevnění něčeho - zřejmě zahrádky v rámu působí neesteticky a je to jako by se zapomělo něco domontovat při montáži auta. 2) Koberec v kufru pohozenej jako ve Škodě 100 a i stejnej materiál jako před 40 lety. Stará dobrá O1 jej měla kvalitnější a upevněný proti smeknutí. 3) jestli zadní nápravnice s otvory zřejmě z důvotu torzní charakteristiky nápravy není otevřená dole tak se v ní bude hromadit nečistota a budoucí koroze. 4) Zadní dveře se švihadlama v aute za půl milionu. 5) Vybrání v předních blatníkách a lajdácky aplikovaný těsnící tmel. Celkově to na mě působí velice chudým dojmem a vzhledem k opěvované kvalitě nastupující OIII nesdílím tento názor a šetření je vidět v řadě detailů a materiálů. Domnívám se že je to velký krok zpět a to taky z důvodu použité zadní nápravy pro větší část produkce OIII. Zde byla OII jasný vítěz a OIII se zařadí spolu s Rapidem do nové generace Popelek.
    1 bod
  6. Zorné pole je to okýnko, co si vyškrábeš škrabkou když máš extra zamrzlé sklo a potřebuješ někam rychle jet :-D
    1 bod
  7. Po tom jsem si to tu zaposlednih par dnu procetl a vyjmecne mlcel musim konstatovat ze uz chybi je porovnavani Olll s kombajnem , bagrem a hovnocucem a bude to komplet
    1 bod
  8. Start vyroby je posunuty na 35. tyzden 2014 (kombi 44.tyzden 2014).
    1 bod
  9. no motá sa to tu stále dookola..takže by si to mohol nejaký A/M všimnúť a zamknúť to...ďakujem!!
    1 bod
  10. Co absolunte beru jako hrubou urazku ceskeho zakaznika je konstatovani ze strany Skoda Auto, ze tohle zakaznik stejne nikdy neuvidi, tohle by neotevrel, tamto by sam doma nedelal a nevidel tak nedostatky, pricemz vsechno mu vyresi servis a prakticky by do auta vubec nemel zasahovat. Jak se kdysi rikalo, co cech, to kutil a podle meho nazoru to plati i nadale....tudiz konstatovani, ze nekdo neco neuvidi je nesmysl a neni to duvodem k tomu, aby byla kvylita zpracovani horsi. Fakt z nedavna: Rozebiral jsem Rapida, pod Climaticem jsou dve tahla - rikam ze toto nebylo ani u FI s man klimou. Odpoved: Musi se setrit, vsak Rapid by nemoh byt tak levny, kdyby se nesetrilo a navic tam se zakaznik nikdy nepodiva - kdyz opomenu ze je Rapid prestreleny, tak konstatovat, ze neco neuvidi je nesmysl
    1 bod
  11. Přeci nekupuju zajíce v pytli, spoléhat na něco co jako zákazník nemá vidět by bylo trestuhodný. Třeba ty závitový pouzdra v rámu nad hlavou při nástupu by viděl i slepej. Takhle to dělaj v Číně, zákazníku neptej se máš to levný a tak mazej pryč. Ještě nedávno jsme se smáli dílenskému zpracování čínskejch aut a bingo máme to tady z MB. To jsem nčekal ani ve snu.
    1 bod
  12. Zdravím,na konci října 2012 jsem měnil poprvé rozvody,od té doby do teď jsem najezdil zhruba tři tísíce km a znovu to začíná chrastit.Takže bych řekl že nic nevyřešili a jen balamutijou lidi že je jako všechno vpořádku..
    1 bod
  13. Ja mam 2 pary na superba. Prvni na aute a druhy par pod posteli Pokud vim tak jsou pouze 4 pary 1 sel do nemecka za 45tis. 2 mam ja a posledni jsem videl na slovensku (jestli tam jeste jsou) a pak mam 2 pary na fabcu jeste foto:
    1 bod
  14. Já mám 1.4 16V. Rok výroby 2000. Je původem z německa. Co se týče tý motorizace tak je třeba točit do vyšších otáček, ale svezení není špatné a dá se jezdit celkem i rozumně. Osobně jezdím za 5,8 litru, ale na dálnici třeba za 7,5 až 8 litrů. Co se týče problémů tak u mě je to spotřeba oleje. Odhadem kolem 0,75 l na tisíc kilometrů. Sehnal jsem si kluka co vozí kvalitní olej a dává mi ho za 100 za litr takže mi to zas tak moc nevadí, ale ta spotřeba je znát na lambda sondy, ventil výfukových plynů(nevím ted přesně ale asi ERG ventil). Prostě jak to spaluje olej tak to okuřuje tohle a může být potřeba to vyměnit. Já měnil obojí. Ale pokud by to nežralo olej tak je to jistě fajn motorizace. Ještě bych snad to shrnul. U mě nějvětší trable lambda sonda, ten ventil a ještě taky snímač otáček motoru - ten mě taky pěkně zlobil. Trochu častěji taky prostříkávám škrtící klapku, protože se mi zdá, že auto poškubává, ale po vyčistění je to zase o hodně moc lepší....
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...