Ani mne to už nedá neragovať...
Bla bla bla kľuková náprava, bla bla bla šetrenie, bla bla bla kórejci...
Čo sa týka vlečných ramien, VW koncern nie je jediný. Menovite: Civic tiež prišiel o viacprvok, Astra má taktiež vlečnú s wattovým priamovodom, Peugeot 308... pamätám sa na podobné diskusie pri predstavení Civicu mk8, ortodoxní honďaci to nechceli ani počuť a hľa... našiel si plno svojich zákazníkov a dnes pri mk9 nikoho netrápi, že ma len jednoduchú nápravu. Takže plakanie pár jedincov je tu úplne mimo mysu a nijak neovplyvnia budúci mega úspech OIII.
Osobne som nemal možnosť jazdiť na OIII, ale pokiaľ bude jazda minimálne rovnaká a verím že ešte lepšia ako v súčasných škodovkách tak verím, že budem mať opäť ten príjemný pocit, ktorý nemám pri šoferovaní frantíkov a kórejcov. A tým myslím napr. reálnu odozvu volantu pri riadení, presné radenie rýchlostí, až po naladenie bŕzd, alebo samotným posedom za volantom. A to sú veci kde nemci ziskavajú, majú dobre vymyslené know how, ktoré funguje a nepotrebujú každú chvíľu meniť ako kórejci (golf bude vždy golfom, bmw 5er, 3er, mercedes E si držia tradíciu roky....)