Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/09/13 ve všech sekcích
-
asi ještě i trošku jinak.... fleety mají úplně jiné ceny, a to ve všech ohledech. ad spolehlivost: když se do Fabie I před lety poprvé montoval motor 1,4TDi (nebo i ta vždy vysmívaná 1,2HTP), tak se taky každý rozčiloval, že na tři válce nic nepojede, že to bude poruchové, nevydrží to 100tisíc km atd. atp. Jasně, na začátku každého produktu je vždy časový úsek, kdy se nacházejí a vychytávají mouchy, které se projevují; ne vše lze totiž testovat, protože lidi s auty občas vytváří něco, co by nikoho z nás/vás ani ve snu nenapadlo, že je možný udělat... Ale zpět ke zmiňovaným motorům: dnes se jedná o jedny z nejspolehlivějších a taky nejoblíbenějších motorů, které ukázaly, že toto byl pro škodovku/koncern krok správným směrem. A ať už úmyslně, či neúmyslně, každý srovnává maloobjemové motory právě s těmito agregáty - staly se (s trochou nadsázky) jakýmsi etalonem malých, úsporných a kvalitních motorů. A pokud někdo hodlá srovnávat produkt z roku 2013 s něčím, co sjelo z výrobních linek v roce 1996, tak to je dost nemožné a pro mě osobně i nepochopitelné. A to z následujících důvodů: v roce 1996 měla škodovka úplně jinou úroveň a automobilka nabízela 2 (slovy DVA) modely, resp. spíše deriváty - Felicii a Felicii Kombi. A "okupovala" do té doby jedinou třídu a troufám si tvrdit, že třela bídu s nouzí. Octavia I znamenala pro škodovku technický skok zhruba o dvě úrovně. Ať už po stránce techniky, tak i po stránce zpracování. V tehdejší době totiž VW do škodovky pumpovalo neskutečný peníze, které jinak v MB vůbec nebyly. To byl také důvod, proč někdo považuje model Octavie I za etalon kvality zpracování. Dnes, v roce 2013 je situace jiná - škodovka pokrývá svými modely více tříd od malých vozů (Citigo), přes nižší střední třídu (Rapid/OIII), až po střední třídu (Superb) a třídu malých SUV (Yeti). Stejně tak je to s financemi; Škoda Auto je SAMOSTATNÝM VÝROBCE, který si dokáže vydělat. A jako každý podnik (podnikatel) musí koukat i na výši nákladů. Před lety si tato automobilka předsevzala, že bude stavět kvalitní a bezpečné vozy, za férovou cenu. A toto splňuje až do dnešních dnů a i v budoucnu tomu nebude jinak. Stejná situace, jaká byla ve škodovce v roce 1996, dnes panuje (a v minulých 5ti letech panovala) v SEATu, který byl na pokraji krachu. Tehdy se musely VŠECHNY AUTOMOBILKY v koncernu podílet na jeho záchraně finančními příspěvky, které nebyly v řádu korun, ale v řádu desítek milionů €. A na tyto neplánované výdaje někde musejí být peníze. A vedle toho škodovka investuje velké peníze v Boleslavi, staví nové budovy, zaměstnává nové lidi a navyšováním produkce nepřímo zaměstnává XY dalších lidí. Ale tyto věci asi někteří nechtějí vidět, resp. je berou jako naprostou samozřejmost.2 body
-
Pod tohle bych se snad podepsal, mam podobne informace a zkusenosti. Nerikam, ze kupec znacky Hyundai / Kia je idiot, ta auta maji urcite sva pozitiva a jejich uroven je s jejich vsemi plusy a minusy dnes jiz naprosto srovnatelna s evropskou konkurenci. Zajedte si ale treba do Martinovic k dlouholetemu dealerovi Skoda, kterej si na nejaky 3 roky pribral Hyundai a zeptejte se, proc ho uz nema. Odpoved vam zprostredkovane poskytnu - auta maji obecne kvalitativne slabou uroven a jejich uzasna zaruka zatezuje prave servisy. Jinak receno, naklady, ktere by nesl po skonceni bezne zaruky zakaznik, nesou servisy a proto je pro ne takovyto business dlouhodobe nerentabilni. Jeste jinak receno - casti z toho, co dealer/servis vydelal na Skodovce, dotoval Hyundai...2 body
-
Denně sleduji téma Octavie III, a tak jsem se konečně vydal k mému autorizovanému prodejci, abych na vlastní oči zhlédl vlajkovou loď prodejů škodovky. Celkem zde měli 4 nové octavie, v showroomu stála ta nejvybavenější - Elegance s motorem 2.0 TDI ve stříbrné Brilliant s cenovou kolem 720 000. Již pořádné drahý kousek, ale octavie druhé řady není o moc levnější (minimálně podle konfigurátoru - dvojková octavie se mi velmi líbí, do budoucna uvažuji o možnosti rapid/octavie), když ji sestavíte v téměř "plné palbě" svých možností na základě výbavy Elegance. Byl jsem zvědavý na zapadlá zadní kola, ale v realitě tento fakt nebyl téměř znatelný, záleží velmi na úhlů, z kterého je focena (vybaveno koly Denom 17"). Stejně tak není auto taková "koza", jak se zdá z fotek modelů bez sportovního podvozku. Nicméně interiér přeci jen působí trochu moc obyčejným dojmem, šetřilo se, na druhou stranu tak působil snad každý interiér škodovky, nemusel jsem si odplivnout, jako někteří diskutující na tomto fóru. Možná jsem málo tvrdý, protože i k rapidu jsem neměl velké výtky (u něj přitakávám k nadsazené ceně, která ovšem ve varianta Fresh odpovídá kvalitám vozu). Poznatky o zadních nápravách mi přijdou prostě vhodné jen pro lidi zde z fóra, 19 z 20 řidičů z řidičů nerozpozná rozdíl. V autě jsem nejel, na velké závěry by byla potřeba delší trasa. Prohlédl jsem si i obyčejnější octavie na kolech Minoris 16" (jedna z nich hnědé Topaz, v porovnání se 17" nebyla takovou krasavicí, ale také bych neřekl, že mít aspoň 17" kola je povinnost, aby auto "nějak" vypadalo. Nechápu, že očekáváte, že bude nová octavie za cenu Škody Forman Solitaire (cca. 299 556 Kč v tehdejší plné výbavě), zároveň s prvky BMW řady 3 F30 (berte, prosím, s nadsázkou toto přirovnání). Škodovka je prostě kvalitní vůz, chápu porovnání s VW Golf, ale Golf přeci není vůz na hraně nižší střední a střední třídy, takže téměř cenová rovnost odpovídá, ale porovnání s korejci, ach jo... O tom bych se mohl rozepisovat, a vím, že bych zde sklidil nejspíše negativní reakce zastánců, ale stačí mi, když vidím jejich vozy, které mi připomínají virgin mojito (vezmete správné přísady od každé značky, které svým způsobem okopírujete, ale ta hlavní vám prostě chybí), nechci nasměřovat diskusi tímto směrem. Uzavřel bych můj příspěvek tím, že nová octavie odpovídá době a vývoji automobilismu. Není nejspíše tak nadčasová jako ta první, ale podobně geniální modely se nedají stavět každou generaci. Zajímalo by mě, jestli jste při uvedení druhé generace octavie mluvili podobně jako dnes...2 body
-
Toto je diskuzni forum. Diskuze je vymena ruznych nazoru. Pokud se ti nelibi, ze tu nekdo neco kritizuje, tak ten topic prejmenuj na "Octavia III - pochvaly a chvalozpevy" Jinak nechapu co nechapes na kritice. Je tu mrte lidi, co maji starnouci O2 a jsou s nimi spokojeni a cekali, ze upgraduji na O3 a ted jsou logicky zklamani, kdyz zjistili ze upgrade by jim prinesl v mnoha vecech zhorseni. Dost mozna mnoho z nich da na "tvou radu" a koupi si neco od konkurence, to ale nemeni nic na tom, ze si zde mohou postezovat.2 body
-
1 bod
-
Ivan: já najezdím ročně cca 25 000 km, proto chci motor, který vydrží 200 000 km bez větších problémů. Taky jsem neříkal, že všichni tady jezdí málo, ale většina ano. Takže ty jsi vyjímka a proto by ses s námi měl podělit o své problémy a dojmy z motoru, prosím! Pawouk: no, ale 1,2 TSI s řemenem je nástupce starého TSIčka a očekává se od něj, že ty problémy, který měl starý motor, jsou u tohoto odstraněny. Ale to se dozvíme až při 50 000 km a více, sorry, ale 15 000 km je pro mne zajetý motor a tam nemohu nic hodnotit. Můj 1,4 TDI začal mít drobné problémy až někdy kolem 85 000 km. Do té doby se tam měnil akorát olej a filtry a v podstatě ani teď při 125 000 km nemá sebemenší problém. A představa, že bych si koupil starý TSI a teď už měl třeba po šesté vyměné rozvody s tím, že tak 3x bych si je už platil sám, to se fakt vyplatí si koupit ten diesel, i kdyby stál jen v garáži a neměl najeto ani 5 km1 bod
-
1 bod
-
Nejsou podobné, ještě hodně nad čarou co do množství a druhů...Mám možnost to vidět...Kvalita je ta tam, jede se na kvantitu, novinky se zkoušejí na zákazníkovi, pak to tak vypadá. Komponenty se montují do různých značek-stejný výrobce. Proto průsery u všech takových podobné. Potom jde o to, jak to kdo řeší. Ale každý , kdo uvažuje o koupi, si takový obrázek musí udělat sám a nedat na klepy z netu.....Tady se toho taky nakecá...Každý, at si vybere, co se mu líbí a na co má...1 bod
-
Hlavně s těma cenami je to stejný jako u Rapida. Ze začátku každý nadával, jak je Rapid drahý a v podstatě nemá vůbec žádnou výbavu. Teď za 290 000 kč dostanete v podstatě vše, co v základu by mělo být. Tedy elektrický okna, zrcátka, klimatizaci .. akorát ty hliníky tam nejsou. Ale už ta výbava narostla o dost, i když cena je pořád stejná. Počkejte si třeba ty 2 měsíce a ona se cena O3 taky pohne a nebo se navýší výbava, aby o auto byl větší zájem. Všichni co si to auto kupují hned jak vyšlo na trh, tak si pak musí trhat vlasy, kolik peněz je stála a co tam všechno nemají oproti těm, co si chvilku počkali1 bod
-
Studoval jsem nabídky koncernu na dení svícení a je to děs a hrůza. Opravdu on ten koncern to považuje v dnešní době za luxus za kterej se řádně připlácí . U Seatu 30 tisíc u Škody 25,5 TKč no to je teda mazec. Když jsem si napočítal cenu Octavie ze vším co beru dnes jako běžný standart tak jsem se dostal na úroveň takovou že bych měl auto vyšší třídy také ze vším. Ach jo nejsem teda unesenej novou OIII v žádném parametru.1 bod
-
1 bod
-
Navrhuji vyhlásit anketu proč by jste koupili OIII dle aktuálního ceníku, motorizace a výbavy kdy jako protipol stojí výrobky Seatu, VW, nebo Korejské jako Kia, Hyundai a Chevrolet nebo další značky se stejné třídě. Já osobně ( neviděl jsem ho naživo) bych dal například přednost Chevroletu Cruze SW 2.0 VCDI s plnou výbavou, motorem 120 Kw/ 360v Nm a klasikou servem které beru jako velice kvalitní řízení za 471 200 Kč. Viz odkaz na dnešní test v MF. Dnes. A zdůvodnění: Auto se nekrade, motor má kvalitní, neošizenej a tvrzení že při případném prodeji se bude prodělávat neobstojí. V dnešní době je vůbec problém cokoliv ojetého prodat a je jedno jaká je to značka, prodělek je značnej vždy. Je to dáno stále se snižující cenou nových aut a přetlakem ojetin na trhu.1 bod
-
Český trh není podstatný pro koncern...Jako odběratelé aut ze škodovky jsme čočkaři. Taky tak se k tomu přistupuje.Takže konkurence se určitě směje!!!1 bod
-
Ano takový vnitřek by si OIII zasloužila. Bohužel to dopadlo tak že se zavelelo k razantním úsporám : ,,stejně máme skvělou pověst a zákazník se pod kapotu a na spodek auta nepodívá a tak můžeme šetřit". Ale domorodec není jako ovce v cizině kde pomalu varují řidiče před otevřením kapoty aby se jim něco nestalo nebo neodborně něco nepokazili a že je vše věcí autorizovanýho servisu. Tam tedy nepoznají razantní osekání nákladů jako u nás a je smutný že to tak dopadlo. Pokud má OIII za půl milionu švihadla na zadních dveřích tak bych to toleroval na začátku 90 let ale ne nyní. Konkurence se musí válet smíchy když vidí cenu OIII v kontextu s výbavou.1 bod
-
Sorry za OT : ale když to tady tak pročítám,tak mi nezbývá než říct : Kdo si OIII chce koupit tak si jí koupí a kdo se zde rozčiluje co všechno je tam špatně a že je to předražený tak ji asi ani nechce,v tom případě však nechápu že se tak někteří rozčilují protože : NIKDO PŘECE NIKOHO NENUTÍ COKOLIV KUPOVAT !!!1 bod
-
buď to bude jen manžeta na vnějším homokyneťáku, nebo bude špatný samotný homokyneťák ... hoď si přední nápravu na špalky, nech namontovaná kola, nastartuj, zatáhni ručku, zařaď třeba trojku a ať ti někdo točí volantem doprava a ty se běž mrknout co to dělá.1 bod