Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/02/13 ve všech sekcích

  1. Není třeba se omlouvat - nejsem expert, ale nežeru marketing, názor si umím udělat sám a ten je jednoznačný. Ačkoli za to, jak tady píšeš, by ses teda omlouvat měl a to několikrát denně a zvlášť když takhle reaguješ ve chvíli, kdy ti to někdo vytkne (a má pravdu). Piš jako člověk a lidi tě budou brát aspoň trochu vážně.
    2 body
  2. připlácet si za bílou barvu jak v arábii, akorát, že mi nejsme šejkové
    1 bod
  3. No tak to si snad dělají legraci :-( Taky už neví, jak z lidí tahat peníze. Připlácet si za bílou je fakt nesmysl nad nesmysly.
    1 bod
  4. Ahoj všem, zatím to vypadá tak, že se zítra přijedu podívat. DOTAZ: bude tam prosím někdo, kdo má kabel pro novější typy Škodovek a mohl by na mém Citigu zkusit Corner? Zde a zde jsem našel nějaký postup. Nevím zda je to takto na všech Škodovkách / vozech z koncernu, přesto jsem přiložil odkazy, že to někdo zprovoznil. předem díky, Technikus
    1 bod
  5. Tak 23 hodin do srazu, uz se tesim...
    1 bod
  6. Ušetři mě prosím svých blábolů "nikdo tě nenutí to číst". Svým textem pouze spamuješ zdejší téma.
    1 bod
  7. Lukasone promiň, nic osobního, ale píšeš otřesně. Přijde mi, jakoby nějaké psychicky narušené dítě sedlo k PC svého táty a zkoušelo tlačítka na klávesnici. Množství smajlíků je naprosto nepřiměřené, což zde již jednou bylo napsáno. Pokud chci něco podstatného zvýraznit, píši tučně, netřeba psát každé druhé nepodstatné slovo za pomoci Caps Locku. Když už ten vykřičník musí být, stačí občas jeden a ne 10 málem za každým slovem. Věta začíná velkým písmenem a končí tečkou (jednou!). A v neposlední řadě, když se sem tam objeví ještě nějaký ten překlep, tvůj text je bez diakritiky s výše uvedeným dokonale chaotický a o ničem nevypovídající. Jinak řečeno: Lidí bez sebeúcty znám plno, piš si jak chceš, ale chceš-li, aby lidé tvůj text četli, projev aspoň tu snahu a piš jako člověk.
    1 bod
  8. Z alba MUZEUM ŠKODA

    Škoda Favorit 136 L, typ 781 (1989 – modelový rok 1990)

    © © ŠKODA AUTO a.s.

    1 bod
  9. Ahoj Clinte a všichni co snad dorazíte a i já bych se rád zúčastnil tohoto srazu a pokecal na to oblíbené téma o autech. Bydlím velmi blízsko od Lánů,takže účast zaručuji a už se těším!!! :-)
    1 bod
  10. S tim musim souhlasit , ale jen v pripade zi ii tahne lada niva nebo gazik
    1 bod
  11. a taky že Kia Sorento je nejlepší offroad
    1 bod
  12. No z uhlu pohledu pripadneho zajemce Olll ktery si procte toto vlakno zjisti rodinne pomery , vozovy park, bude expert pres zadni napravu , zjisti ze Olll na jedne fotce vypada jako korejec a spoustu zajmavych veci , hlavne ze auto ma zadni napravu nebo i dve zadni napravy , a pro sihr bysch si jednu prikoupil do kufru zadnih naprav neni nikdy dost
    1 bod
  13. wolfspitz- běž už doprdele s tím koreiským sráčem! Nikoho tady nezajmá tvůj rozum podle čeho vybíráš auta dobře jeden příspěvek beru ale kurva co stránka to tvoje Kia. Sorry za hulvátský komentář ale co je moc to je moc.
    1 bod
  14. Pokud jsem si všiml, tak se mimojiné mluví o Civicu, který bývá označován za auto s výborným podvozkem i přes klasickou nápravu. Konkurence pochopila budoucnost víceprvkové nápravy natolik, až ji kromě zmíněného Civicu nemá např. také Megane a nejnověji právě Golf jako nejprodávanější auto v Evropě. Do segmentu B se neprobojovala a nic nenasvědčuje tomu, že by tomu tak mělo být. Jak jsem řekl - rád bych viděl foto tvého auta včetně detailů. Pokud je tak chválíš, rád bych si udělal aspoň trochu obrázek, co je měřítkem. Zajímaly by mě dost hliníkové části místo plastových v motorovém prostoru. Za mě k tomuhle tématu raději poslední příspěvek, protože je to pořád dokola a bez konkrétních údajů je to diskuse o hovně.
    1 bod
  15. Já už ty testy ani nečtu. Vzhledem k osobním zkušenostem, které jsou velmi podobné se spoustou lidí nejen zde na fóru, ale též v mém okolí, mi přijde opravdu až přehnané, jaké ódy stále na OIII všude pějí. Ať už jde o velikost, jízdní vlastnosti, zpracování, design, či detaily, všude je OIII popisována jako něco skvělého a kolikrát je to v přímém rozporu s realitou, na čemž se shoduje více lidí. Jsem přesvědčen, že spousta těchto rádoby "objektivních" testů je zaplacených. Ke korejcům: 1) začínáte se opakovat tak, jako v případě zadní nápravy. Jak kolovrátek 2) jednoduché shrnutí: - Hyundai (žádný rádoby ehm "luxusně" znějící "hjundé", jak to ten blbeček prosazoval v kampaních, ale "Hyundai" tak, jak to čtou v rodné zemi - Korei) byl před lety vrchol hnusu, nevkusu, šrot. Během let se neskutečně vyšvihl a je to znát. Jízdní vlastnosti nikdy nebudou kdoví jaké, na druhou stranu jezdí to, jezdí to bezpečně a spousta řidičů více nepotřebuje. Interiér je velmi kvalitní, na mnohých místech kvalitnější, než u VW (a tím i Škodovky), jedná se ale především o místa, která jsou vidět. Při bližším pohledu má spousty nedodělků, někde se šetřit musí. Pro běžně, průměrně náročného a především ekonomicky smýšlejícího člověka je plně dostačující a ačkoli na podobné designové výstřelky já moc nejsem, faktem je, že je do jisté míry kreativní, což Škodovka není - někomu se to líbí. Jednou se vyšvihne ještě výše, no dnes nemá na střední třídu. i40 je velmi zajímavé a kvalitně zpracované auto, vzhledem k ceně je ale trošku mimo mísu. Ať už se vyšvihl Hyundai jak chce, pořád je to "jen Korejec" a nemůže si dovolit nastavit ceny v podobné relaci, jako zavedené a prestižnější značky. Jeho místo je v nižší a nižší střední třídě a myslím, že i20 a i30 jsou cílevědomé modely. Hlavní rozpor v porovnání se Škodovkou je ten, že Škodovka šla léta nahoru, dosáhla takového přijatelného průměru (ve své době OI, dnes OII) a stala se tak cenově přijatelnou alternativou kvalitního vozu. Dnes jsou však ceny na poměr vývoje trhu příliš vysoké a kvalita jde zase dolů, namísto aby stále rostla. Hyundai naproti tomu roste mnohem více, neskutečnou rychlostí a navzdory ekonomické recesi stále tlačí tu kvalitu nahoru. Pořád je ale schopen udržet nízké ceny. A žvásty typu "je to špatně" neberu, neboť spotřebiteli jde v prvé řadě o to, koupit produkt co nejlevněji, nepotřebuji plnit kapsy zaměstnancům Škodovky. Pokud máme zdražovat, musí růst také platy. V současné situaci v Evropě ale nastavit ceny tak, jak to udělala Škodovka, která stále není a asi ani nikdy nebude špičkou, je velmi odvážné a prodeje možná zachrání jen firemní flotily. V současné ekonomické situaci je Hyundai racionální volbou s dobrým poměrem cena/kvalita. Netvrdím, že bych si jej koupil, já ale na tom zase tak špatně nejsem. S běžným platem v ČR kolem 15 tisíc hrubého bych ale opravdu nad předraženou OIII nepřemýšlel a raději bych šel tou racionálnější cestou. Podtrženo, sečteno: Hyundai je v celkovém součtu horší, než Škodovka. Na rozdíl od Škodovky ale má co nabídnout: výborný poměr ceny a kvality. Škodovka se např. v případě OIII v mých očích dostala do situace, kdy se nemohu vyhnout otázce "co mi to přinese, vyhodit tolik peněz za toto auto"?! A to je možná ten hlavní rozpor a rivalita mezi oběma značkami.
    1 bod
  16. Můžeš být konkrétní a uvést řadu úsporných opatření na motorech? K těm bezvadným zkušenostem. Je hlavně potřeba uvědomit si postavení jednotlivých výrobců, tzn. co dělat můžou a co dělat musí. Faktem je, že korejská auta byly v rámci Evropy neprodejné křápy. Zná někdo někoho normálního, kdo si před deseti rokama dobrovolně koupil Kiu nebo Hojandé? Myslím, že ne. U mě si respekt získají v okamžiku, kdy přinesou trhu něco nového. A tím nemyslím agresivní cenovou politiku a megalomanské reklamní kampaně. To umí v konečném důsledku každý. O tom, že se časem dostanou zhruba na úroveň zavedených evropských značek a některé z nich předběhnou, to asi není pochyb. Na VW, natož na premiové značky zatím nemají. Novináři si můžou cucat z prstu fantastické titulky, ale sorry - kdo neumí výškově nastavitelnou loketní opěrku, může si s autem nižší střední třídy a řečmi o premiové kvalitě leda vytřít prdel. Doteď šlo fakticky jen o neskrývané kopírování, koneckonců se k tomu i přiznávají. Jenže jakmile se skutečně a trvale zařadí mezi zavedené značky, bude to ještě těžší. Najednou budou muset místo dotahování vést a to je vždycky těžší. A bude toho víc. Najednou bude potřeba umořit náklady a to s nízkými cenami nejde. Najednou dojdou peníze na obří kampaně, najednou se nebudou shovívavě přecházet některé detaily s ohledem na nedávnou minulost atd. atd. Já příchod korejců neoslavuju. Ruinování cen v konečném důsledku nic dobrého nepřinese. Jakmile dají trhu něco navíc a nebude to zaměřeno jen na efekt, změním názor. wolfspitzi, dal bys někam na internet fotogalerii tvého auta?
    1 bod
  17. Ke světlu jde svazek drátů zakončený konektorem. Takové plastové "něco". V něm jsou jednotlivé dráty ukončeny piny=kontakty. Někde si seženeš ten pin, kus drátu, pin nalisuješ na drát, zasuneš do konektoru a druhý konec připojíš na drát napájející mlhovku v pravém světle. Samostatný pin koupíš třeba ve Škodovce (nějaká prodejna co se zabývá prodejem, servisem aut a prodejem náhradních dílů). Číslo dílu je W055819022. Anebo na vrakovišti se domluvíš s obsluhou a možná Ti někde prodají/dají kus kabelového svazku, kde bude podobný konektor, ze kterého pak drát s pinem "vypinuješ". Ale tady je problém s oním "vypinováním". Je na to potřeba speciální nářadí. S trochou šikovností stačí i vlasová sponka.
    1 bod
  18. Z alba Škoda Octavia II RS

    © Foto archiv ŠKODA AUTO

    © © Foto archiv ŠKODA AUTO

    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...