Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/05/13 ve všech sekcích
-
beztak zase narvali kufr 100kg zátěží aby to vypadalo aspoň takto :'> ale nelíbí se mi nad denním svícením v těch šrámech svítí žárovka nebo co, že to je dožluta to tam nemohly dát bílou ledku aby to ladilo3 body
-
1 bod
-
- ha! příčina pazvuku v B sloupku odhalena, za část může vítr, ale podstatnou část má na svědomí ten mechanismus výškového nastavení pásů, já to mám seštelovaný až dolů a jak je nad tím úchytem pro pás taková plastová destička, tak ta je trochu nezdravě volná a občas rachtá, takže stačí šoupnout s pásem a je klid. Neříkám, že je to systémové řešení, ale když si toho všimnu, tak vím jak se toho zbavit To svištění větru při rychlosti tak nad 80km/h se dá přesslechnout, když hraje rádio nebo kecá spolujezdec. Radius: tanec sv.Víta se nekonal, ale jak jsem už zmínil, navzdory tomu, že mám plné pojištění to nechci pokoušet a hodit nový auto někde do zdi nebo do příkopu Když jsem s tím jel tak rychle, že bych se s O1 už bál do tý zatáčky vlítnout, tak Rapid se tam sice možná kapku zavlnil, ale pořád jel tam kam jsem chtěl já a ne kam by ho asi jinak poslala fyzika1 bod
-
Zdar, nahod na diagnostiku ak bude o.k. nesetri, kup kvalitne cistiace aditivum do benzinu, natankuj plnu nadrz benzinu a daj mu 500 - 1000 km na benzine (nezabudni ho obcas pretiahnut) , je to mozno najlacnejsia alternativa pred dalsimi moznymi rieseniami poznas rozdiel, znova diagnostika Jazda s tymto motorom na dva druhy paliv, ma svoje specifika...napr. "zahadzovanie" vstrekovacov pri velmi uprednostnovanej jazde na LPG.1 bod
-
Po zkušenosti s 18" kolama na O3 bych to snad ani nechtěl, fakt je to kostitřas nemluvě o tom, jak to musí skákat na sportovním podvozku1 bod
-
Dnesni motory uz snad brzdeni motorem neumoznuji, je to kvuli snizeni spotreby a zvyseni nakladu na brzdy, ale to uz nikdo nevidi / nechce videt. Vsichni honej trika nad tim, jak jezdej za 4l benzinu na 1000km. Na O1 jsem menil brzdy komplet 2x na 150tis a prumerna vsehochut 5.3l nafty. Asi tak, nemelo to PP. To mi O1 s aero steracema delala taky. Takze tanec svateho vita neni? Ze by fakt vyresili tu zadni napravu, aby nehazela auto do boku? O tom jsem ve svem postrehu take psal, jen ta vypln je tak mala, ze mne to do loktu tlaci a nemuzu tam ruku mit. V O1 a O2 to celkem uslo/ujde... Ale nekdy tam take nevydrzim mit ruku cely den. Pawouk: ASR mi slo vypnout jak v O1 (na palubce se rozsvitilo oranzovy auticko s brzdnou drahou ve smyku) a jde mi to vypnout i v O2 (znacka je taky oranzova, asi to bude stejny logo). Tim si jsem jistej, protoze v O1 jsem to na snehu a sterku vypinal (kdyz jsem si chtel zajezdit a jednou jsem se ani do kopce na sterku nerozjel = musel jsem to vypnout) a u O2 si tim jsem taky jistej, jak byla v so kalamita, tak jsem to vypnul i u O2, abych si zajezdil a logo se rozsviti na levym budiku dole (nad palivem ci teplotou, nevim co tam presne je). mc2uba: srovnavat to lze, kazdy den vychazeji recenze, kde porad srovnavaji jablka a hrusky. Me slo hlavne o pocit (pruznost, hluk) z jizdy a o spotrebu za normalni jizdy. Coz Petrrr napsal paradne a clovek ma predstavu, ja to uz nemohu posoudit, kdyz jsem sedl do Rapida z O2, tak jsem horsil rozdil citil hned. Ale kdybych treba presedal z O1... to mne prave zajimalo. Petrrr: No ja bych prisahal, ze mi svara rikal, ze ma pres 90kw ve Fluenci... pokud si vzpomenu, tak se ho poptam az ho uvidim. Ja mam zkusenosti hlavne s dieslem, benzin mam posledni rok. Poprve mi ho dali jako sluzebaka, tak jsem cumel ze to nejede. Pak samozrejme uz denne nedojizdim do prace, tak take nejenom proto jsem O1 TDI prodal a koupil misto toho benzin. NAivne jsem si myslel ze rocne 15tis uz nenajedu a zatim mam najeto 12tis za 11 mesicu. Mozna by se 2 lety diesel vyplatil, ale mam strach z CR a jeste vetsi z PD. Kastle na O1 uz mi medenku chytala, predni hauptna u masky se zacala uz loupat a kdyz jsi zvednul hauptnu, tak kolem sroubu pred chladicem co drzi predni naraznik uz se taky lak loupal a samozrejme predni kotouce se vlnily, nicmene stoceni novych kotoucu pomohlo a oddalilo investici 15tis za generalku predni napravy. Vejfuk jsem mel po 220tis a 10 letech vcajku, ale 3x vareny potrubi a 2x opravovano drzeni vyfuku. Zamky fungovaly sporadicky, obcas se nejaky neodemkl, nejaky nezamkl, musel jsem to porad kontrolovat a asi 3x mi opravovali zlomeny kabel u dveri a 1 zamek odesel uplne. Pote v lete blbla klika spolujezdce (kdyz se rozpalila kastle, takze i na jare, na podzim, atd), dvere sly otevrit obcas napodruhe, ale vzdy nejvice na potreti (opravovano asi 3x a nevyreseno) - jakoby se pootevrely jen na pojistku, takze to nebylo prijemne jak pro cloveka, ktery to otviral, tak ani pro ten zamek (nemluve o zlomenych nehtech pritelkyne). To bylo asi ve strucnosti to nejhorsi co mne potkalo... pak vlastne za tepla netahlo turbo - poddimenzovany intercooler vsech O1. Zaruku na kastli bych asi moc neresil, jaky je rozdil mezi napsat dozivotni zaruku (po dobu vyroby produktu = toto hodne pouzivaji vyrobci elektroniky a tento dodatek pisou tak malym pismem, ze to nikdo nevi) a nebo omezena po dobu 6ti let? Paradoxne ta omezena muze byt 3x delsi nez ta neomezena. Protoze vyrobce uvede smejd a vyrobu po roce zastavi - a mas peska... neomezena zaruka padla. U nas to kryje zakon alespon na 2 roky, ale amici maj smolika. Tak stejny pripad vidim u zaruk na kastli. Vyrobce je proste poctivej a uvadi realitu, zbytek vyrobcu ti na starsi kastli 5ti let taky nesahne zadaco (a nedej boze, pokud jsi druhy majitel, take pada automaticky veskera prodlouzena zaruka, snad jen ve skoda+ davaji zaruku 2 roky po koupi vozu, ale co vse kreje nevim). Tohoto bych se rozhodne nebal a to ze Dacie a Renaulty reznou se obecne vi, ale uz to taky neni tak horky jako pred 10ti lety.1 bod
-
jj, ako parkovacka svieti LED svetlovod + halogenova W5W... to by bola asi prva vec, ktoru by som vymenil1 bod
-
Nemohli , setri bych se nedivil kdyby pri pristih usporach prestali davat do sedacek molitan1 bod
-
Jen je potřeba si uvědomit že na 18" - 19" bude vypadat k světu i Dacie. To není kritika ,ale jen konstatování ,že aby ten kombík takhle vypadal tak si připravte hezkej balík chechtáků. Ono až to někde uvidíme stát v základu na 15" kolech tak možná někteří zase změní názor. Úplně stejné to bylo s liftbackem. Když ukázaly první foto kde byla focená plná palba na 19" kolech všichni chválili ,ale jak se začaly objevovat i nižší verze div se všichni nezačly předhánět v kritice.1 bod
-
1 bod
-
Neuvěříš, normálně včera ve 3 ráno na mě zvonil soused. Chápeš to, ve 3 ráno, zvonek. No ja se tak lekl, až mi spadla vrtačka.1 bod
-
1 bod
-
Ja bych se taky priklanel k originalu... neorigo jsou z levneho plastu a kdyz s nima drcnes, tak radi praskaj.1 bod
-
Nové atraktivní akční modely: Fabia Combi Monte Carlo a Roomster Noire Modelovou ofenzívu značky ŠKODA podpoří také nové, atraktivní akční modely. V Ženevě automobilka poprvé představí akční modely ŠKODA Fabia Combi Monte Carlo a ŠKODA Roomster Noire. ŠKODA Fabia Combi Monte Carlo je připomínkou 112tileté úspěšné sportovní tradice české značky. Nové kombi doplňuje dosavadní nabídku stejně pojmenovaného hatchbacku. Vychází z výbavové verze Ambiente, kterou rozšiřuje o dynamické prvky. Poznávacím znamením vozu je sportovní podvozek v kombinaci s černými 16" koly Comet a černým plastovým lemováním podél spodní části vozu. Do černa jsou laděny také B-sloupky, optika předních světlometů, maska chladiče a vnější zpětná zrcátka či střešní nosič. Linie střechy končí velký zadním spoilerem. Okna mají vyšší stupeň zatmavení (SunSet). Pro akční model Fabia Combi Monte Carlo je v nabídce osm barev: červená Corrida, stříbrná Brilliant, bílá Candy, černá Magic, béžová Cappuccino, žlutá Sprint, šedá Steel a modrá Race. Pro vůz jsou k dispozici všechny aktuální motorizace modelu Fabia Ambiente. V interiéru zaujmou sportovní sedadla v černočerveném designu. Strop a podlaha jsou černé. Kromě toho má Fabia Monte Carlo Combi také malý kožený paket: tříramenný volant, madlo ruční brzdy a hlavice řadicí páky jsou potaženy perforovanou kůží s červeným obšitím. Prahové lišty a kryty pedálů jsou z nerezové oceli. Premiéru v Ženevě slaví také nový akční model ŠKODA Roomster Noire. Základem je výbavová verze Ambition, včetně palety motorizací. Jak prozrazuje název akčního modelu, prim na voze hraje černá barva. Roomster Noire je posazen na 16" kolech Comet z lehké slitiny v černém provedení; stejný odstín má také optika předních hlavních i mlhových světlometů. Černě lakovaná je pak maska chladiče, vnější zpětná zrcátka, spojler předního nárazníku nebo difuzor vzadu. Skla od B-sloupků dozadu mají vyšší stupeň tónování SunSet. V nabídce je pět barevných odstínů: červená Corrida, stříbrná Brilliant, bílá Candy a béžová Cappuccino volitelně v kombinaci s černou střechou, nebo vůz kompletně v metalické barvě černá Magic s perleťovým efektem. Provedení interiéru akčního modelu ŠKODA Roomster Noire má spoustu prvků společných s modelem Fabia Combi Monte Carlo, především černo-červená sportovní sedadla či malý kožený paket (tříramenný volant, madlo ruční brzdy a hlavice řadicí páky) s perforovanou kůží a červeným obšitím. Také přední prahové lišty a kryty pedálů jsou z nerezové oceli.1 bod
-
To Radius: No měl jsem namysli spodní kryt motoru a kupodivu můj Rapid ho má, ano je plastovej, velikost nemohu posoudit, protože jsem pod ním lezl ve sněhu kam jsem došáhl rukou když jsem tuhle zapadl, uvidím až to bude někdy zvedlé na heveru. Každopádně mi nelítá bordel od silnice ze spodu do motoru a je pořád čisťounkej. Manželky Thálie neměla žádný (tam jsem si namontoval přizpůsobený kryt z Clia, protože se nedal ani připlatit, ani dokoupit , prostě se na Thálii nevyrábí) a u Fluence jsem taky žádný neviděl, tedy když člověk otevřel kapotu skrz motor viděl silnici. No je vidět, že s koncernovými benzíny máš opravdu velké zkušenosti, to já mám spíš s diesly benzín znám jen firemní 1,4Mpi z Fábie. Fluence 1,6 má 81kw při 6tis a kroutící moment 151Nm při 4250ot v porovnání s údajem co jsem psal v předchozím přízpěvku tak je patrné, že ten motor je úplně někde jinde než 1,2TSI i přesto, že má o 5kw výkonnější motor. Údaje o zrychlení 10,3s oproti 11,7 u Fluence také o ledasčem vypovídá. Známý si ho nakonec koupil tak vím o čem je řeč a hluk při 130 je značný protože musíš motor hodně točit (absence šestikvaltu) Točivej motor má i naše Thálie 1,2 55kw a při 130 točíš 4100 otáček a spotřeba letí. Známej jezdí s fluencem mezi 7,5-8l/100 to se mi nejeví jako hospodárný motor. Naše thálie jezdí kolem 6,3, ale není to pochopitelně žádný závoďák a na dlouhé dálniční km to moc není. Co se týče záruky, máš samozřejmě pravdu a nejsem naivní abych nevěděl jak to chodí, ale už z principu je divné když dnes už hodně výrobců aut nabízí záruku na kastli 12 let popř. 10 let a dacie jen 6 (třeba i fiat) a já když jsem dával svou O1 pryč 11let starou tak na ní nebylo zrnko rezi na kastli -negarážovaná a to mi určitě sám potvrdíš. I ta Thálie má 12 letou záruku na kastli. Co se doplňků týče, uvedu pár příkladů v porovnání s Thálií, Rapid zástěrky – přední zadní dohromady – 660, textilní koberce 550, gumové koberce 641. Thálie zástěrky 1800, textilní koberce 890, gumové koberce 990 a to se bavíme o Thálii, jiná třída auta než Rapid, popř, než Fluence. Teď pocitově srovnání O1 vs. Rapid. Měl jsem O1 66kw čipnutou na 81kw. Octa díky těžkému předku značně nedotáčivá v zatáčkách a bořila předek na vnější přední kolo v zatáčce. Rapid jede jakoby lehčeji, nikam se nenoří drží stopu. O1 bych řekl komfortněji nastavenej podvozek, Rapid ho má tvrdší, ale zase se mi zdá že lépe kopíruje nerovnosti a lépe sedí. O1 byl jakoby o něco plavnější ten podvozek takovej gumovější. Ty tvrdší podvozky ale měli už všechny modely po O1. Teď to zásadní a to ticho, motor u Rapidu není slyšet jak při volnoběhu tak při normální jízdě, s Rapidem jsem jel už i 180 (motor točil 4100ot na šestku) a pořád venkovní aerodynamický hluk přehlučí motor. Pokud prostě motor člověk nevytáčí nevím kam až, tak není slyšet. Co se týče kultivovanosti tak u rapida téměř neexistuje turboefekt táhne od spodu to u Octy nebylo, tam si dostal kopanec ve 2200otáčkách pak chvíli táhnul a pak uvadal. Co se zrychlení týče, Rapid do 100km/h zrychluje o malinko lépe (i papírové údaje mi dají za pravdu) v rychlostech přes 100 byla O1 pružnější bych řekl a ve zrychlení už by to Rapidovi asi natřela, hold vyšší krouťák se někde projevit musí. A teď to nejdůležitější a to spotřeba, s O1 jsem jezdil normálně za 5,2 l/100 při ostřejší jízdě vždy do 6ti litrů, přes 6 jsem se prostě nikdy nedostal i kdybych se rozkrájel. S Rapidem při normální jízdě jezdím v rámci rychlostních limitů za 6,5 teď v zimě s čerstvě zajetým motorem většinou ve 2lidech. Pokud tomu člověk ovšem šlápne není problém jed i přes 8-9litrů. Abychom si rozuměli s Octávenkou jsem byl spokojen a sloužila mi věrně a nedám na ní dopustit, dle mého jedno z nejlepších aut a bůh ví, jestli nynější auta včetně Rapidu se jí budou ve spolehlivosti rovnat (až teda na zvlněné brzdové kotouče jakož to známá bolístka), myslím si že ne. O1 jsem dal za včas pryč, protože se objevovali v dohledné době větší náklady na servis (začal kapat chladič, v dohledné době výměna výfuku – byl tam furt původní, stejně tak tlumiče) Nedávno jsem měnil Dvouhmotňák se spojkou což už byl vztyčený prst a jak každý ví, diesel je sice pěkná věc, ale jakmile se začne srát leze to do peněz a čekat až odejde třeba turbo (ač jsem se k němu choval lépe než ke své manželce) nebo vstřiky, na to už jsem nechtěl. Pokud si četl pozorně rozdíl ve spotřebě 1,3litrů na 100 při shodných cenách nafty vs. Benzín je v porovnání s pořizovací cenou benzín verzus diesel (u Rapida 60tis) zanedbatelné a né každému se to dnes vyplatí. Pokud někdo nenajede alespoň 30tis za rok, tak s emu diesel dnes již nemůže vyplatit.1 bod
-
Sorry za OT : ale když to tady tak pročítám,tak mi nezbývá než říct : Kdo si OIII chce koupit tak si jí koupí a kdo se zde rozčiluje co všechno je tam špatně a že je to předražený tak ji asi ani nechce,v tom případě však nechápu že se tak někteří rozčilují protože : NIKDO PŘECE NIKOHO NENUTÍ COKOLIV KUPOVAT !!!1 bod
-
Prosim te, uz to nehodlam resit. Se vsema, kdy jsem obchodoval byli spokojeni at zde, nebo na jinem foru. Stykam se s mnoha lidmi z fora a vsechno v poradku, jen s tebou jsou problemy. Na Black listu jsem se nevyjadroval, protoze jsem to povazoval za ztratu casu, ovsem spinu na sebe hazet nenecham. Zamet si pred vlastnim prahem a vzpomen si. Penize si mi poslal -200kc (tak jako spousta ostatnich). Jednou ze to chces, pak teda at ti vratim penize, rikam ne, uz jsme domluveni a pak ani balik neprevezmes. Ona ta posta neco stoji panacku tak porad nepolemizuj a pokud ten zadni popelnik opravdu chces, prijed si na sraz, ktery si uz ted nenecham urcite ujit. A prosim, nerozvadej tu porad tve teze o napaleni se. Fans mi poslal 3 tisice na ucet, k tomu jeste ze slovenska. Ja verim mu a on zase mne, od toho forum tak trochu je, hlavne si oba stojime za tim, abychom dokoncili obchod. Ne, ze jednou chci a pak nechci a pak kdyz to teda poslu delas ublizeneho jako ze to vezmes a pak nic, vec se mi vrati domu. Tak uz toho prosi nech. Kazdopadne pokud budes zase reagovat nesmyslnymi argumenty, necham ti posledni slovo. S pritelkyni koukame, co jsi zac. Dovol mi posledni vetu - no tak nebud maslo a prestan prudit1 bod
-
to nic neznamená, voda může týct až po natlakování systému, to znamená, že je horká a pokud to jen "roní", tak se to okamžitě odpaří. Rovněž na rozpáleném bloku motoru (těsnění pod hlavou, vodní pumpa a pod.) se voda dlouho neudrží. Časem by se v místě úniku měla objevit červená krystalická usazenina. Mě takhle teče ta spodní příruba na chladiči (normálně není vidět, je nad spodním krytem motoru) - všude sucho, ale podle narůstající usazeniny je jasné, že to utíká tam.1 bod
-
1 bod