Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/03/13 ve všech sekcích

  1. Dovolím si oponovat. Nápisy se mi sice nelíbí nikde (tedy ani na jinak nádherném CLS), ovšem mám-li v jedné linii historicky známé označení modelu, motorizace a pohonu (zde jen velmi stručně), nejeví se mi nápis tak hrozný, jako mít nalevo ŠKODA, napravo např. OCTAVIA (nebo ještě hůře ROOMSTER, jehož nápis je dlouhý jako týden bez peněz) a níže, naprosto dispozičně rozbitě, ještě navíc třeba TDI. Až to bude 4x4, bude ještě obří 4X4 nalevo v linii TDI, aby byl zadek zaplácaný již celý?
    1 bod
  2. JInak co se výbavy týče já to mám jasný. Já bych radši jezdil s úplnou holotou na 17" kolech s pořádnym motorem a xenonama než v "náloži" uvnitř auta a zvenku "řadovka" . Ale je to určitě daný různýma okolnostma (věk , rodinná situace , finance , priority) atd .. Naprosto ale respekuju že si to někdo nakonfiguruje tak a někdo jinak a výbava bicisty je prostě zaměřená na praktičnost-funkčnost a pohodlí. Tomu se nedá nic vytknout. Pokud nejsou neomezený finance je určitě rozumný naložit si auto uvnitř než koupit xenony a oholit tak vnitřek o 30 000 ,- Ale jak jsem řekl já jsem přesný opak....každému podle chuti. Na druhou stranu čím méně aut s xenony a podobnými prvky tím více exclusivity pro lidi co si je zaplatí...
    1 bod
  3. Http není tak špatné, já měl ještě ve Fabia combi 47kw a to nebylo nic moc ale to novější HTP 51kw je mnohem lepší a tišší, na ježdění po městě je rozhodně lepší než 1.4 mpi
    1 bod
  4. ono staci tyzden to necitat a clovek ma popri obede co robit aby to dobehol xeony podla mna drahe nie su. su za normalnu cenu, v s akou ich najdete aj u konkurencie. podla mna to osvetlenie v noci za to stoji kedze v krickoch pri ceste sa schovava vela zvere, ozratych a neoznackovanych ludi a cim skor ju clovek uvidi tym lepsie. mat moznost kupit asistenta co rozpoznava zver a varuje na nu, kupim aj to. nie raz, ani dva krat som to LTT ubrzdil. tu nejde o dizajn ale o bezpecnost jazdy a prikupit k tomu Light Assistant? Cert ho ber, aspon nemusim vekslovat s packou.
    1 bod
  5. Tady to je fakt jak u blbych.Ceny xenu jsou vysoke všeobecně.A ano připlatek 25 tis je aspon pro mne moc.Jsem "normalni" smrtelnik a nevydělavam 100 tis měsičně jako někteři tady.Navic cena 25 tis neni konečna,abys mohl mit xeny musiš připlatit dalšich "pouhych" 5300 za light assistant s day light ktere je "normalnimu člověku uplně na ho.no.Takže nakonec ty xeny vyjdou na 30 300.Takže o nějakych 25 tis,jsi mužeš tak akorat nechat zdat...A nějaky nesmyslny paket Business od VW bych tady vubec netahal.
    1 bod
  6. a protože to tam máme tak nějak direktivně, můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést dokonce i spory, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme dělat
    1 bod
  7. EU = zahuba automobilismu. Jednou tu budem resit jak mame silne vynuti na elektromotoru a jak sem se prijemne prospal pri jizde za volantem
    1 bod
  8. to máš pravdu,jen je škoda,že jsem nepočkal a koupil nový auto před skoro rokem a ne teď, šel bych do nového Sandera..
    1 bod
  9. no od člověka, co inzeruje změnu podsvícení se mi takový prohlášení obzvláště líbí. To tam jako děláš ty různý barvičky proč ? Kvůli bezpečnosti ? Asi ne, žejo. Já myslím, že to tam lidi chtěj proto, že se jim to líbí, že to je jiný. Xenony maj samozřejmě významně bezpečnostní důvody, ale taky je ta optika a celkovej vzhled podstatně hezčí a s integrovanými diodami obzvlášť. Tak nebudu říkat "na design z vysoka seru", když sám tu změnu designu nabízíš.
    1 bod
  10. No hlavně si upřimně nedovedu představit kdo koupí SII FL když vedle něj stojí OIII úplně s jinou technikou která je o několik tříd dál než to co mu nabídne SII fl, jinak facelift se mě vzhledově celkem libí ale použití staré techniky už NE!
    1 bod
  11. Ale ved cely cas bolo jasne, ze sedan dostane dvojdielne svetla...
    1 bod
  12. Tak tohle je pecka. Brzda je na nic, KPower je nejlepší a nejpřesnější způsob měření. Jen tedy nějak nerozumím tomu, že žádné 1,2 TSi asi ještě neupravoval, ale údaje a grafy zvýšení výkonu na stránkách má... No každopádně za 15 500 Kč bez záruky a bez zkušeností je to celkem suverénní...
    1 bod
  13. stejně si ale myslím, že to je jen ekologickej trik. Já tam mám i volnoběžku, když sundám nohu z plynu, jedu jak na kole z kopce, taky rekuperaci brzdný energie a tenhle chcípací krám. Člověk by řek, že musím jezdit skoro zadarmo. Kulový ! K deklarovaný spotřebě se nemůžu přiblížit ani na litr. A to se hodně hlídám.
    1 bod
  14. To se tak neda rici, ze sem se v tom nasel.je to otazka priorit. Mne by se to taky jeste libilo jinak a i na tech 17" kolech. Libil by se mi treba chromopaket a jine .... Ale pokud si das cenovy strop, nemuzes moc jinak. Cenovy strop byl tady jasny 550tis. (po sleve) Priority bylo, combi, zaves, pekny radio, asistent do kopce (pro manzelku), 230V zasuvka, sklopne sedadlo, mezipodlaha. Parkovaci senzory (manzelka). Sunset (pro deti), Zbytek je tak jako navic abych si to auto a jizdu tak nejak zprijemnil. Volba jizdiho profilu - spis ze zvedavosti. A to co vypada zbytecne ... ano da se vyhodit, ale cim to nahradis ?? na xenony to cenove stacit nebude. Nic mene bych to uzavrel. Ja si tu na muje auto az dorazi udelam Tema, dam fotky, poznatky a tam to klidne proberem na krev ba Treba tu budu prvni OIII combajnista )
    1 bod
  15. Východné Slovensko - Humenné Momentálne UK- Liverpool
    1 bod
  16. Pawouk: Pokud neni okem poznat rozdil, tak je vse v naprostem poradku. Tedy alespon u znacky jako je Skoda. Nicmene zde mluvime o Rapidu, kde to rozhodne neni ten pripad, ze by to neslo poznat.
    1 bod
  17. Meverick - mekky plast se mnohem hure podre a poskrabe, obvykle vypada vyrazne lepe (byt lze udelat i hezky tvrdy, coz se ovsem v rapidu nepovedlo), na hornim dilu palubky ma zrovna vyznam celkem maly, na dilech se kteryma do kontaktu prichazis uz vyrazne vetsi. Zrovna u Fabie, kdyby misto vrchniho dilu udelali spodni, ten co ryje kazdemu do praveho kolena, tak by udelali lepe. A jinak je to samozrejme i o pocitu. Ja vzdy mel a budu mit vsechna auta v nejvyssi vybave, a pokud bych dal 500-800 tisic za neco, z ceho setreni cisi na pohled i na dotek, tak bych se musel jit zastrelit.
    1 bod
  18. A ktere konkretni materialy a kde jsou prosimte u Rapidu lepsi? Kdyz budu srovnavat Elegance/Elegance tak Fabie vitezi na cele care. Byt zdalky a po aplikaci photoshopu vypada Rapid interier na pohled pekne, zjevne inspirovan Superbem, tak pri realnem pohledu nazivo i u Elegace ze vseho cisi naprosto totalni lacinnost, proste jako bys mel v ruce nejaky ultra levny cinsky vyrobek. Imitace chromu na par mistech to nezachrani. Fabie v Eleganci taky neni zadny zazrak, ale alespon nepusobi na pohled tak lacinne. Az na horni dil palubky u Fabky jsou tam i tam vesmes tvrde plasty, nicmene u Fabie vypadaji alespon na pohled o tridu lepe. Ja netrvam na tom, aby byly vsude mekke plasty, to nema ani Audi A6, ale proste at jsou alespon ty tvrde na pohled pekne, coz se dosud Skodovce i u malych aut ve vyssich vybavach docela darilo. Palubku nemusis osahavat, ale divat se na ni musis.
    1 bod
  19. tož to je jasné, že se to tak dělá to by toho jinak moc nepředvedli, navíc co se na tom vystřídá lidí
    1 bod
  20. A ještě něco.Po dnešním dni bych si už nekoupil předváděcí vozidlo.Auto mělo najeto 300 km a jaksi se neřešil nějaký studený motor či velmi malý nájezd km.
    1 bod
  21. Já měl 2 nepřizpůsobivé "hosty" ve formanu před 2 lety.. Teď v octávce tajnej vypínač + pojistka + motor 1.6 mpi :'> Tajnej vypínač už je odzkoušenej, když si půjčoval auto táta a věděl kde ho má hledat, stejně jsem na něj 2 minuty koukal z okna jak hledá a hledá a hledá..Už jsem myslel že neodjede
    1 bod
  22. Couváky mne časem totálně zmagořily. Dřív jsem zacouval s LIAZkou na milimetry od zdi podle zrcátek a teď po dvou letech s roomem a senzory nezacouvám pomalu ani s přítelčiným cliem.... Jinak jsou velmi dobrým pomocníkem, to bez debat.
    1 bod
  23. Reprezentativni auto ano, ale jen zvenku. Nesmi uz nikoho, pred kym chteji reprezentovat, nechat nastoupit dovnitr.
    1 bod
  24. Auto umývam zásadne ručne, najskôr ho vystriekam wapkou, potom ho umyjem autošampónom a zase vystriekam wapkou. Voskujem ho 1 až 2 x mesačne tvrdým voskom od Turtle-Wax. Toť vše Na mušky mám špongiu s väčšími pórmi, ide to celkom dobre.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...