Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/04/13 ve všech sekcích

  1. Najkrajsie boli tie prve napisy v kubistickom style
    3 body
  2. 1,6TDI 66kW? To je snad vtip na dnešní dobu a auto této velikosti... To se zase mají obchoďáci na co těšit teda. Zrychlení z 0-100km/h za 18 sekund, nebo ještě víc?
    2 body
  3. Možná by stálo za to promazat ty OT výlevy. Ať už je napsal ten,či onen,mě nevyjímaje.
    2 body
  4. HTP není vůbec špatný motor. Do rychlosti 100km/h je velmi svižný. A nebojím se tvrdit, že spolu s optimálně nastavenou převodovkou pro tento typ motoru, je plně srovnatelný s jinými motory o objemu 1400ccm. Nad uvedenou rychlost mu ale dochází dech a výkonově vadne. Do městského provozu je však naprosto ideální!
    2 body
  5. Nic opotřebovaného není,dělá to i na novém autě.Na F1 to nedělalo, zřejmě proto,že má trochu jiný sklon čelního skla a jinak řešenou hranu sloupku.A to že to dělá jen u řidiče ,je celkem logické.Kdyby byly stěrače na autě opačně a stíraly na druhou stranu,dělalo byto zase jen u spolujezdce.
    1 bod
  6. když pominu skutečnost, že ten airbrush je asi povedenej...tak musím konstatovat, že za A se to na to auto bets nehodí..za B se nehodí ani k barvě a za C určitě bych si nedal obrázek motorky na auto
    1 bod
  7. buď u toho přestaň chlastat nebo přestaň hulit a nebo úplně nejlíp, přestaň psát
    1 bod
  8. Hmm... uz jsem se chtel radovat, ze se k ni dostanu jeste letos :-( Sedel jsem opet v nove Eleganci, a uroven designu interieru je porad daleko za LK od O2FL. To je mrzute, takze jsem zvedavy na nove LK. Jen doufam, ze se zustane napr. u cerneho klavirniho laku, a nebudou zkouset nejake hnusy v napodobeninach carbonu nebo dreva. Kdyz jsem si zkousel pred nedavnem nove CCcko (o kterem jsem rovnez uvazoval), byla to jedna z veci, ktera me doslova odpudila (vedle problemoveho vylezani z auta pro 190cm velkeho cloveka)...
    1 bod
  9. vidím, že se člověk musí celý život něco učit. Za dvacet let podnikání mě ani nenapadlo, že bych si mohl vůči zákazníkovi něco takovýho dovolit. Je totiž úplně normální, že když se změní ceny v průběhu realizace, nese to k tíži dodavatel. Proto se ta smlouva vůbec podepisuje, aby garantovala nejen předmět dodání, ale i jeho cenu. Jsou ale samozřejmě obory, jako stavebnictví, kde to občas neplatí, z důvodu dlouhých realizačních termínů. Ale dva nebo tři měsíce na dodání novýho auta snad nikoho nenutí, aby musel dělat totéž. Výrobce sám by měl dealerovi sjednanou cenu garantovat.
    1 bod
  10. Proto bych se HTP 55kW vůbec nebál! Dobře vím co umí HTP 51kW ve FII, proto Rapid na tom nebude ani o trochu hůře. Pro sportovněji zaměřené tato motorizace sice není to pravé, ale ti si také koupí jiný motor nebo jiné auto a ostatním udělá HTP 55kW velmi dobrou službu.
    1 bod
  11. Stando, na facebooku to mají prazvláštní, taky jsem se ptal za kolik dělají supa a dodnes nic, jen vždy napíšou že odpověděli, ale kde nic, tu nic
    1 bod
  12. za 2 tis je sada velmi rozumná cena, takže je ber. Opravdu
    1 bod
  13. na krásné ceně.... ale aby to trochu vypadalo! kup zaoblený, kopírují nárazník
    1 bod
  14. určitě, myslím, že se to vyplatí.. Ten silikonový tmel zas tak nedrží, půjde určitě podebrat u lampičky, toho se nebojím. každopádně záruku na neprorezivění mám ještě 4 roky, tak se to kdyžtak vymění znovu, ale jsem si jistý, že už to řešit nebudu,když zatěsním vstupní místo všech neduhů.. LED jsem na O1 neměnil, ale kdoví jak to bude teď
    1 bod
  15. a mohl bys to popsat trochu víc? Nevíš kam přesně to dávali? a jakou mechovku? Dneska jsem pracně leštil motor a bude to zaliskaný zase
    1 bod
  16. to víš že se to dá sehnat, přímo ve škodě ale musíš mít kompresor, to není sprej. Záleží jak moc to rezaví, jistotu máš, když to hodíš do škody, zas tolik tě to stát nebude a tam si s tím poradí.. samo že rez odstaň dobře ty, na nich to nech at si poradí s nánosem nějaké antikorozky. Záleží jak moc rezaví
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...