Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/11/13 ve všech sekcích
-
JirkaBrno: OBECNĚ: To šikmooké zpracování je stále na úrovni Made in China z 90. let. Je tomu tak už u tchánovo třetího korejce. Začal Daewoo Nubira, pak Hyundai Tuscon a nyní jeho nástupce ix35. Koupil si ho loni na jaře a už mu praská a loupe chrom z kliky řidiče, ale hlavně, že to má bezdotykové otevírání a bezklíčové zapalování . Všude to má chromovaný rámečky a lištičky, ale z vnějšku to zimní sůl už slušně naleptala (má to na sobě skvrny). Uvnitř vržou plasty na palubce i v předních dveřích. Sem tam otřepy u zakončení výlisků, no hrůza, podtržené špatným slícováním. Design a ovládací prvky nehodnotím, to je o individuálním vkusu. Pro mě však typická korejská tragédie... taková levná pouťová atrakce bych řekl. Motor má pouze 1.6, proto nijak nehodnotím výkon. SHRNUTÍ: Korejce prostě nechci, ani kdyby mi za něj prodejce zaplatil. Žabožrouti se mi nelíbí, mám rád strohost. Proto mi před domem smí stát pouze koncernový vůz! ... omlouvám se Všem za tento příspěvek, který sem vůbec nepatří... ale tak se mi nějak ulevilo5 bodů
-
sorry ze se vam do toho motam, ale kdyz na to tak koukam, tak to co jsi Jirko postnul, tak je proste porad furt stejne hnusnej hnujdaj. v tomhle jezdit x let, tak si to jdu po par mesicich hodit, protoze divat se na ten interier, tak to bych dlouhodobe asi nerozdejchal. pred par lety jsem se vezl s kolegou v jeho fungl Sonate, a to mne utvrdilo, ze hyundai nikdy. mozna se neco zmenilo, ale dle tech poseldnich modelu si myslim, to bude furt to stejne v blede modrym. je to samozrejme kazdeho osobni volba. nekoho hrejou zejmena ty "usetreny" penize, jinej si zase koupi co se mu libi a neresi, jestli je jina alternativa o 10% levnejsi. kazdopadne spokojeni budou oba, a tak to ma byt. EDIT: jeste si neodpustim poznamku. vime jak to je s hodnotou asijskych aut, kde cena s prubehem casu pada mnohem rychleji nez u koncernovych aut. takze Jirko, nezpomen si z te sve uspory jeste odecist, ze za par let to svoje auto prodas radove s dalsi 10-20% ztratou. samozrejme, az cas ukaze, jak si Rapid udrzi hodnotu a kam se cena jetejch kusu bude posouvat v pristich par letech, nicmene v minulosti to u koncernovejch aut vzdy platilo, ze drzely vyssi hodnotu, zejmena v porovnani tady s korejcama jako Kia, Hundaj, kde ten pad ceny je po par letech dost vyraznej. atd. jen muj nazor :]2 body
-
Ja se take pripojuji k Denisovi. O2 bych za O3 nevymenil ani nahodou. Duvody Denis sepsal celkem pekne. Ja bych jeste pridal vyrazne vetsi hlucnost u O3 diky absenci SunSafeGlass, coz me treba vadi opravdu hodne. Jak si clovek zvykne jednou na ticho, tak se mu vraci do hluku zpet blbe.1 bod
-
Robik5: Já bych odpověděl za sebe, kolega určitě odpoví ale taky Vidím to stejně, OIII je větší, ale to je tak vesměs všechno. Design je záležitost subjektivní, interiér je dle mého ale až nesmyslně strohý - strohý design mám rád, čeho je ale moc... OII má kvalitně zpracovaný, tak z poloviny měkcěný interiér se širokými a pohodlnými opěrkami loktů na dveřích. OIII tam má laciný proužek koženky a tenký proužek měkčeného plastu je v horní části tapeců - zbytek je z tvrdých plastů, ostatně jako většina interiéru. Kvalita zpracování mi rovněž tak valná nepřijde, viz již x-krát řešený lacině provedený kastlík před spolujezdcem s nerovnoměrnou spárou. V případě praktičnosti sice získáš až zbytečně velký kufr, zase ale nesklopíš sedáky zadních sedadel, u OII ano. OII má v případě H7 světel čočky, OIII ne. OII má, vyjma Classicu, světla ve dveřích, OIII jen pro Eleganci, jinak má jen odrazky. OII má kličky dveří z pochromovaného odlitku, OIII má pochromovaný plast. OII má ve všech verzích víceprvkovou zadní nápravu, OIII ne a dle informací dost skáče a duní. A takto by se dalo pokračovat do aleluja, jsou tady o tom stovky stran. Dle mého jsou úspory příliš patrné a jako celek na mě auto nepůsobí příliš hodnotně. Je to ale asi otázka priorit...1 bod
-
tak ja mam taky fabku combi, 1.5 roku a jsem s ni, az na pidimuchy, ktere autorizovany servis porsche nevyresil, spokojeny ... najezd je 3000km za mesic a jezdi jak drak.. ale proste cena 500 000 bez mala za lidove vozitko rapid mi prijde proste nehorazna... moje fabka stala 270t a to neni zadna socka edition..1 bod
-
1 bod
-
Wojnare, zasloužíš si opakovaně za příkladný přístup k neználkům. Tak si představuji práci "Mistra fóra a moderátora"!1 bod
-
Právě když jsem viděl všude v diskuzích na netu i v prodejnách poukázání na úspory při výrobě OIII tak zde může být problém nízké prodejnosti. Vzhledem v ceně a výbavě je to ceklem jasný a OII nastavila laťku a to OIII nepřekonala, tedy mimo celkových rozměrů.1 bod
-
Jezusmarija, kdepak já tu fotku medle jenom mám...? Taky se budete tlemit... Už vím!!! Tak nejdřív jedna ze supermarketu - masakr cen!!! A pak jedno setkání se "soukmenovcem" roomsteristou:1 bod
-
2 Moocher Louda Hlavní problém je že liješ nad měrku. Pak si to saje do sání ten olej! Maximum je lít na horní hranici měrky. Druhá věc je že motor má přirozenou spotřebu oleje, je to dokonce napsané v manuálu. Většinou je to max. 0,5l na 15tis. km (z praxe). Chip pokud není dobře udělán, může znatelně ovlivnit spotřebu oleje. 2 Honza9007 Nejdůležitější u oleje je norma. Tedy na pevný ser.interval 505.01. Po té záleží na majiteli, který druh podle prostředí zvolí. Tedy v severských zemích nejspíš 0W-30 a u nás nejspíš 5W-30 či 40 víc je asi zbytečné. Jenže pokud majitel má třeba nachipováno je lepší zvolit olej do vyšší teploty tedy 5W-40. Takže olej 5W-40 je také v pořádku. Osobně ho již nějakou dobu používám.1 bod
-
Co se týče dílů, samozřejmě, že originální díly jsou více naceněné. Jenže to jsou díly jiných fabrik, na které si škodovka po důkladném výběru, analýze a testech flákne svoje logo a cenu vynásobí dvěma, než seženete stejný díl od toho výrobce, co ten díl škodovce prodává. Ideální je vědět, od jakého výrobce škodovka bere a pak si ten samej díl koupit jinde bez loga škodovky. Také se dá nějaká koruna ušetřit například, když mám VW a ten samej díl koupím u škodovky levněji. Co se týče zisků prodejců z prodeje nových aut, jsou naprosto minimální. Je málo lidí, kteří by si koupili auto bez slevy, většinou si očíhnou, kolik kde dostanou dolů a zatlačí na prodejce. Ten jim dá dolů ještě procento a prodá kus. Autorizáky jsou živy prakticky akorát z toho servisu. Ale vraťme se tedy k O3....1 bod
-
Zvuk dělá především repro, nikoliv kabely nebo rádio. Samotné rádio výsledný zvuk částečně ovlivní (různé ekvalizéry, loudness apod.), ale nijak markantně (leckdy spíš k horšímu!). Pro zásadnější vylepšení zvuku běžnému spotřebiteli postačí pouhá výměna originálních repro. To jsou náklady v cenovém rozpětí 3-5t za sadu lehce nadprůměrných komponentních repro (středobas+výška+aktivní výhybka). Kdo už chce kvalitní zvuk, ale také větší výkon celé audio sestavy, pak musí nutně zapojit zesilovač, zároveň dát silnější kabeláž a také řádně vytlumit dveře. Kdo už chce špičkový výkon, pak přidá subwoofer. A kdo už to myslí smrtelně vážně a chce maximální maximum, pořídí si kapacitor a také adekvátně silnější autobaterii. V Rapidu jsou z výroby v předních dveřích komponentní repro. Tzn. pod plastovým tapecem máš středobas o průměru 16,5cm (tedy doufám že ne 13cm) a pod oplastováním mechanismu zrcátek jsou výškáče (předpokládám průměr 25mm). Pouze k těmto repro je také vedena signálová kabeláž od rádia. Do zadních dveří nevede nic, pokud nejsou objednána další dvě repra dozadu rovnou z výroby (příplatek 1600,-). Dodatečná montáž kabelů do zadních dveří není až tak složitá. Jen je trochu technický problém demontovat samotné tapecírunky. Jsou totiž uchycené na takových plastových úchytkách, které výrobce vyrobil jen pro jejich prvotní montáž a nikoliv další manipulaci (praskají). To, jak zásadní změnu chceš udělat, to už záleží jen na tobě a na tvých nárocích na hudební výsledek. Pokud hrají roli peníze, pak měníš jen repro. Se zvýšenými nároky na kvalitu zvuku, pak přicházejí další popsané úkony a také úměrně stoupá cena.1 bod
-
1 bod
-
Otocit o 90 stupnu, zezadu do dirky plochy sroubovak, zapacit, to same jeste jednou po otoceni na druhou stranu.1 bod