Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/30/13 ve všech sekcích

  1. nove uz mam, doufam ze dlouho vydrzi a myslim ze je hodne dobre pojistene... tehle Octy me je lito, bylo to zalozni vozitko kdykoliv bylo potreba a byla naprosto spolehliva. procesavali jsme dneska okoli mista kde zmizela, ale bohuzel neuspesne... jen je skoda, ze se nejde vratit do 16 stoleti, neco ukradnes = useknem zlodeji ruku, nemas ruce a jak se uzivit = chcipni hlady, ostatni na tebe makat nebudou. to by pak u nas bylo maniku bez rukou, ale o kolik by asi klesla kriminalita...
    2 body
  2. tak dnešní ekotest naposledy jelikož to je pakárna a vozit věšteckou kouli na přístrojovce to se mi fakt nechce nebo spoléhat na dalších X faktorů. Jak je vidno i s touto váhou (1777kg) se dá jezdit "EKO" Rychlost průměr 90km/h, trasa 56km
    2 body
  3. jo no, ono se doporučuje dělat tento servis klimy co dva roky, tady je aspoň vidět, že to opravdu není zbytečné
    1 bod
  4. test letních pneu R17:
    1 bod
  5. jeden testík letních pneu R 15:
    1 bod
  6. Ano mas pravdu, nemusi to byt brutalni design, ale pak to chce dohnat nekde jinde, aby auto vypadalo vyjimecne. Ale kdyz se podivas na ty "fotky" tak na tom neni nic vyjimecneho, je to obycejna O3 s koncovkou a kridlem. Podivej se treba na zadek OII FL a jeji RS, tam je rozdil velmi patrny a pritom je to hodne decentni - aspon z meho pohledu.
    1 bod
  7. preventivně chladilo to stále perfektně i když těžko říct teď mi přijde, že to chladí více ale to může být psycho dojem z výměny a z letos prvního použití Stejně by se za chvilku objevila chyba a klima by se stala nefunkční navíc tam bylo jen 10g z 20g oleje takže by se to spíše zadřelo
    1 bod
  8. zajimave pocteni, diky Pawouku. nicmene porad me ta OIII RS nejak neoslovuje, prijde mi az moc podobna klasice OIII
    1 bod
  9. No neviem. Myslím si, že každý si vyberie pneu podľa toho, kade najviac chodí. Ja osobne, keďže už toľko do terénu nechodím, nepotrebujem off-road, ale na druhej strane nejazdím ani po západoeurópskych cestách a dialniciach, že by som si mohol dovoliť nízkoprofilové pneumatiky. Na tie, hlavne po tejto zimnej sezóne, dosrané cesty u nás mi vyhovujú bežne dodávané veľkosti pneumatík - zlatá stredná cesta :worthy
    1 bod
  10. Tak jsem auto lehce opláchl a vysmejčil interiér po zimě a dětech:
    1 bod
  11. Neboj - až to budeš někomu vysvětlovat po tolikátý jako já, budeš to už znát taky nazpaměť... Ono to má souvislost se spoustou aplikací v průmyslu (obloukový svařování, ochrana před statickým nábojem, ochrana před výbuchem vinou zajiskření při vybíjení vzniklýho a NEODSTRANĚNÝHO statickýho náboje...) - to není jen o svíčkách do motorů...
    1 bod
  12. Ale no tak tohle může řešit jedině někdo,kdo bere typ a kategorii vozu,jako nějaký společensko-majetkový status. Což je u škodovek poněkud nepatřičné - vždyť jsou to celkem obyčejná auta. Normálně uvažující člověk si přece koupí vůz,který mu vyhovuje z různých finančně-technicko-účelovo-designových důvodů a ne proto,aby trumfnul souseda. Toto je pro mě součástí "čecháčkovského" uvažování,které,si myslím,je "normální" akorát tak někde na východ od Aše... Sjednocování designu mi také moc nejde pod nos. KoNGu,doufám,že máš pravdu.
    1 bod
  13. Kupoval jsem tažné a uplně normální kabelaž . Žádnou krab. ani nic jineho. A zasuvka máká jak má a ani na maxidotu to nic nehlásí. Protože ob.kabelaž stojí cca 150 kč a ta kouzelna co se snaží každému nacpat cca ještě o 1000 kč víc
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...