Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/26/13 ve všech sekcích

  1. Takže jsem si koupil chloubu Mladoboleslavské škodovky která jezdila po výstavách auto vyrobeno na zakázku ....... E0A = Žádné akční provedení 1D0 = Bez závěsného zařízení 5SL = Vnější zpětné zrcátko vlevo, asferické 5RQ = Zpětné zrcátko vpravo, konvexní 1KK = Kotoučové brzdy zadní 6FF = Vnější zpětné zrcátko a další díly v barvě vozu 1AT = Elektronický program stability ESP 3FG = Prosklená střecha 1N2 = Řízení s posilovačem, elektro/hydraul. 1NL = Se zakrytím pro kola z lehké slitiny H5L = Pneumatiky 205/45 R16 87W 4UF = Airbag řidiče a spolujezdce s vypínáním airbagu spolujezdce 4R3 = Elektrické ovládání oken 5KP = Tři samostatná sedadla v 1. řadě 4QU = 3-bodový samonavíjecí bezp. pás vpředu, při nehodě elektricky napínaný, výškově nastavitelný 4X3 = Boční airbag vpředu a hlavový airbag 4A3 = Vyhřívání předních sedadel s oddělenou regulací BC3 = Zvláštní požadavky - Venezuela J0N = Baterie 330A (61Ah) 7AL = Alarm s hlídáním vnitřního prostoru, nezávislou sirénou a ochranou proti odtažení 8GL = Alternátor 120A 6Y0 = Bez varov. zaříz. překročení rychlosti 9AK = Climatronic s regulací vzduchu, bez freonů 8RM = 8 reproduktorů (pasivní) 7Q1 = Navigační systém 8UA = Rádio s CD 8QL = Klíček s dálkovým ovládáním zamykání vozu 8X1 = S omývacím zařízením světlometu 4K3 = Centrální zamykání s dálkovým ovládáním a safesystémem B03 = Země typových zkoušek-ČESKÁ REPUBLIKA G41 = Tlumení přední QN3 = Zásuvky pod předními sedadly 3L3 = Mechanické výškové seřizování obou předních sedadel 9P1 = S kontrolou zapnutí bezpečnostního pásu Q1A = Normální sedadla vpředu 7X1 = Pomocné parkovací zařízení 9ZW = Příprava pro mobilní telefon 8WD = Mlhový přední světlomet (integrovaný) 7A2 = Vestavba CD-měniče 3GA = Bez nákladové podlahy QG1 = Prodloužený servisní interval 7GG = Exhalační předpis EU4 DPF L32 = Okruh pérování 32 F0A = Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení 3S2 = Střešní nosič - černý
    1 bod
  2. jezisku na krizku :D snad pak bude vypadat lepe .......... podobu spacebacku uz davno zname a on napise tuhle hovadinu ! .......... ja uz to nechapu ....... kazdou noc ztraci pamet ne ? .... teda otazka je jestli ma nejaky mozek ! ! ! !
    1 bod
  3. Ježíšikriste,je toto vůbec možný? Tys případ. To nechápeš,že ta testovací jízda byla ještě před zveřejněním definitviní podoby Spacebacku??? Proto tam byla ještě malá kamufláž? Manfroto,toto byl tvůj poslední takto "hodnotný" příspěvevek zde na foru. Jestli se neumíš zdržet těch nesmyslných příspěvků,tak příště dostaneš "Varování" a končíš.
    1 bod
  4. Mam Fabuli I RS a celkovou průměrnou držím na 6,3litru, umím jezdit i za cca 4litry ( bohužel ne moc často ) osobně si radší jízdu užiju než abych řešil spotřebu
    1 bod
  5. nene, ta gumová šňůra tam byla jen pro zichr, toto je foceno mobilem (tak snad to tam bude patrné), když jsem to cca týden před dovčou zkoušel, jestli to tam vůbec půjde. To jsem tam ale ten nosič na kola zatím jen položil, fixoval jsem ho až před odjezdem na dovču, až to tam šlo na ostro i s druhým kolem. S tím že uchycení na příčník, bylo přichyceno na přední uchycení zadních sedaček a korýtko pak přichyceno k okům zadního uchycení sedaček. nicméně mě teď napadlo, ještě další způsob uchycení, ovšem to už by vyžadovalo výrobu "udělátka" a to následujícího: Na přední uchycení zadních sedaček by se musel vyrobit držák, ketrý by šel připevnit k tomu uchycení a zároveň by měl z vrchní strany osičku s matkami na uchycení vidlice, pak by nosič nebyl vůbec třeba. Ovšem já vycházel z toho, uchytit to z dostupných prostředků, bez výroby čehokoli speciálního, páč nebyl čas na výrobu z důvodu okamžitého nápadu vzít si sebou kola.
    1 bod
  6. Jde muž k lékaři s tím,že se mu nedaří manželku v posteli uspokojit.Lékař mu předepíše Viagru ale že má slabší srdce,tak si jí má vzít jen půlku.Můž přijde domů a nožem rozpůlí tabletku Viagry ale jedna půlka odskočí ze stolu pryč a rovnou do klece k papouškovi.Ten jak ji uvidí okamžitě ji sezobne.Můž dostane strach a hned volá veterináři a vysvětluje mu co se stalo.Ten mu radí aby papouška dal do chladna a tmy,že jinak by mohl dostat mrtvičku a tak muž strší papouška do mrazáku.A jde si užívat se ženou.Když je po všem můž z hrůzou zjistí,že na papouška zapomněl.Okamžitě letí k mrazáku a otevře ho.Tam uvidí spoceného papouška,který mu říka:Hodinu...ty vole hodinu,než jsem tomu kuřeti roztáhl stehna
    1 bod
  7. Můžu potvrdit. Co jsem v Chorvatsku z auta vybalil mi nikdo nechtěl věřit. Super povoz, který už se nedočká právoplatného nástupce podobného pojetí ála jedno ze dvou :kol-26:
    1 bod
  8. Ten interval by som určite skrátil. 30 tisíc km na jeden olej, hlavne ak sa jedná o prvú náplň je veľa. Viacmenej s vormenom aj súhlasím, len s tým rozdielom, že by som išiel pri každej výmene do autorizovaného servisu. Dôvod je jednoduchý, bude o tom záznam v systéme ŠA aj v servisnej knižke, čo je určite plus pri predaji auta (napr. ja osobne by som nekúpil auto v ktorom sa menil olej raz za dva roky / 30 tisíc km). Pri výmene oleja a jeho filtra značkový servis účtuje iba pol NH, čo naozaj nie je veľa. To či je lepšie dávať LL olej (VW 504.00 / 507.00) aj na skrátený interval je na dlhšiu debatu, ale povedzme že teoreticky áno. Prakticky ale majú LL oleje dve nevýhody. Prvou je iba jediná dostupná viskozita, 5W-30. Táto nemusí každému vyhovovať. Druhou je to, že kvôli nafťákom majú všetky aj ACEA C3 triedu, kde je obmedzená maximálna hodnota TBN (kvôli DPF). Benzínovému motoru tieto low/mid SAPS oleje priamo nevadia, ale vyššia hodnota TBN je pre motor vždy lepšia, takže v tomto majú zase bežné (VW 502.00) oleje bez ACEA C3 navrch.
    1 bod
  9. No, protože to nezapojil standardně na pojistky, ale vzal napájení odněkud jinde. "...Z baterky to vedený není." - Míst odkud to může být napájené je v autě milión. Takže najít jednotku stahování a jít po drátech.
    1 bod
  10. Jo kessy je pecka jen Ti nesmí někdo odejít z auta s klíčem při zapnutém motoru a Ty to zjistíš o x kilometrů dál.
    1 bod
  11. Citigo Sport s koly Serpens (16 palců)
    1 bod
  12. Víte co mne vždy zamrzí? Když někdo něco řekne a pak se toho všichni chytnou. Řešme současnost a ne minulost. Uvědomte si, že vývoj jde vpřed a vězte, že výrobce si nemůže dovolit vyrábět zmetky a dávat je ve velkém do nového modelu. To by se mu sakra vymstilo, a to i do hodně vzdálené budoucnosti. Pověst se dá ztratit "nato tata", ale získat si zpětnou důvěru, to trvá desítky let. Položit prodeje, odepsat model, následně napravovat reputaci, to jsou vyhozené miliardy. Vy věříte, že toto automobilka neví? Můj příběh: Přijel jsem s novým Rapidem z prodejny a postavil na plac. Hned jsem slyšel: Ty máš TSIčko? Víš, že je to průser motor? Jelikož jsem znalý současnosti, tak jsem jen utrousil: Jo? A prosím Tě, v čem spočívá ten průser? Odpověď: Jezdí na olej (rozuměj - žere olej) a po každých 10-15 tis. km chrastí řetěz. Hm, tak se podívejme na současnost. Kdo si koupil Rapida s 1,2 TSIčkovým motorem, tak pokud se již někomu rozsvítila oranžová kontrolka, která signalizuje - doplň olej, tak nechť to sem napíše a napíše i stav km. Kdo měnil u Rapida rozvody, tak taktéž. V současné době sleduji 3 Rapidy s 1,2 TSI, které brázdí mezi Prahou a Waršavou, Prahou a Košicemi, a to již půl roku. Zatím se na nich dělá pouze běžný předepsaný servis. Podle "rádo by odborníků", by už měly spotřebovat galony oleje a desítky rozvodových řetězů. Nic takového se neděje. Takže si fakt užívejte pohody a nezabývejte se drby. Stává se mi, že někdo dává rady: 63 je problémová, tak si kup 77. Hm, víte, že rozdíl mezi 1,2 TSI 63 kW a 77 kW je pouze v tom, že 77 má jiný SW? A nyní jeden podstatný fakt. Motor 1,2 TSI prošel pro Rapid mnoha inovacemi a změnami. Tedy je jako celek odlišný od toho, co se dával ještě v polovině loňského roku do jiných modelů (doplnění: nechápejte jako konstrukčně zcela odlišný, ale chápejte - co do provozních vlastností). Mj., rozvody jsou zcela inovované a při instalaci této nové sady do předchozího vývojového stupně motoru se závada již neopakovala. Takže si Rapidů s 1,2 TSIčkami užívejte a fakt si nenechte radost z jízdy nikým kazit !!!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...