Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/01/13 ve všech sekcích

  1. Dílenská učební pomůcka pro RAPIDa, kde jsou různé technické informace o něm. Jsou tam i některé užitečné informace, které se nějakým záhadným způsoben do manuálu pro uživatele vozidla nedostaly. Stáhnout zde: SSP95_CZ_web1.pdf
    1 bod
  2. Z alba 105GL 1981

    Blok motoru z Felicie karburátor z Favorita, přetryskovaný sací a výfukové svody Š 136, zvětšené, leštěné, usazené na kolíčky sací filtr KaN vačka 280/280 upravená hlava, snížená, upravené ventily absorční výfuk, nerez provedení s laděnou koncovkou elekt. pumpa Facet tyristorové zapalování odlehčený setrvačník a řemenice Veškeré úpravy motoru byly prováděny podle knihy "Sportovní úpravy vozů 105-130"
    1 bod
  3. Nevím jak u Fabie 2, mám fabii 1, a mám to také, sice trochu jiný design ale vnitřnosti stejně, používám k tomu tablet, aplikaci torque pro a jsem spokojený :-) na živé údaje atd je to super :-)
    1 bod
  4. To máš to samé jak za elegance u fabie jsi na rapidu, u rapa na octě. Pořád dokola...
    1 bod
  5. Ti, kteří přišli pri nehode o castecne/plne plnění pojistovny, ti to vysvetli. Jsou i zde na foru, treba se i v tomto vlakne ozvou. Takove riziko mi za tech par usetrenych stovek oproti tomu skutecne povolenemu rozmeru/disku fakt nestoji. A ze je to riziko vetsi prave v zime je nasnade. Nejak tomu nerozumim - sice majitele novych aut, jedno zda OIII, Rapid nebo cokoliv jineho, investuji x-set tisic do auta, ale homologovany a tim z tohoto pohledu bezrizikovy disk drazsi o nekolik malo stovek Kč, je jim prilis drahy... No, at kazdy dela dle sveho uvazeni, mne osobne to prijde nepochopitelne.
    1 bod
  6. To neznamena, ze jsem na vas zanevrel Pristi sraz udelame po nejake spolecne domluve, aby nekdo prijel. Navic presne za 4 mesice je konec roku a to znamena, ze bude letos vanocni sraz II
    1 bod
  7. Richiis, klasická DOT4 určite bude postačovať, ale optimálna nebude. To je podobné ako s olejmi. Existuje norma ktorej vyhovuje veľa olejov, ale vrámci nej sa dá stále nájsť lepší a horší olej pre dané vozidlo a použitie. To isté platí pre brzdové kvapaliny, jednoducho DOT4 je minimálna požiadavka, nie maximálna. Veľký rozdiel je ale v tom, že oproti olejovým normám VW je pri brzdovej kvapaline presne známe čo musí DOT4 alebo DOT5.1 olej spĺňať. Inak pekne napísané informácie sa dajú nájsť tu: http://www.dixcel.co.jp/en/subcontent/literature/literature02.html
    1 bod
  8. Dneska odpoledne jedu přes Krušovice v koloně a na silnici jsem zahlédl něco jako šrajtofle....Tak jsem to po chvíli otočil, vrátil se, skutečně to byla šrajtofle s komplet doklady, občanka, techničák a řidičák a další, kreditky a dvanáct stovek v hotovosti. Jenže já jsem vůl poctivej, tak jsem prošácnul obsah a našel nějaké vizitky, na které jsem zavolal a tím zjistil telefon dotyčného, co to ztratil. Byl už u Karlových Varů a ještě o tom ani nevěděl.... Tak se vrátil i s rodinou, byl samozřejmě moc rád a nechal mi symbolických dvě stě korun na pivo No, možná to bylo za víc, nebo jsem mohl vzít dvanáct set a poštou mu doklady poslat. Jsem holt vůl poctivej a tak mám pocit dobrého skutku. Vím totiž, co může znamenat za problémy ztratit všechno potřebné.... (samozřejmě šrajtofli nechal na střeše - jak jinak )
    1 bod
  9. vy jste hlava, pane vachmajstr.
    1 bod
  10. V tom 32KT/13 by mělo být zlepšeno odhlučnění a budou měkčené plasty.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...