Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/17/13 ve všech sekcích

  1. Twl, protože o příspěvek výš píšeš, že nechceš kupovat "dálničku". Vždyť ty už fakt nevíš, kde vytváříš jaký spam.
    2 body
  2. no tak 8 tisíc je až až. To už ani líp, ani za míň nepojede. Ale na druhou stranu, když tomu takhle šlapeš na krk, tak těch 12 litrů není vůbec špatná hodnota. Ovšem na opak zase myslím, že za 6 se s tím asi jet vůbec nedá.
    2 body
  3. Zdravím všechny, mám velký zájem oživit svojí Fabii, myslím tím "pro oko". Moc a moc se mě líbí přední nárazník z Fabie 2 RS. Moc dobře vím, že jen tak přehodit nárazník za nárazník nepůjde. To se již rozebíralo v jiných tématech. No a abych jen kvůli nárazníku překopal celou Fabii na facelift, to se mě rozhodně nechce. No a pro všechny, co by chtěli provést podobnou úpravu své Fabii jako já, mám jeden návrh. Nakontaktoval jsem jednu firmu, která mimo jiné dělá úpravy nárazníků, a jsou ochotni udělat formu a vyrobit tak přesnou kopii nárazníku RS s uchycením pro Fabii před face. Podobně již tak udělali nárazník pro Fabii I. Celkem povedené. Má to jeden háček, proto aby udělali formu, musejí mít minimálně pět zájemců o koupi. A to je vše. Takže potřebuji sehnat ještě čtyři zájemce o koupi tohoto nárazníku. Cena jednoho nárazníku bude 2.999,- kč. Nárazník bude vyroben z laminátu. Prostě výroba na zakázku tuningového dílu. Nicméně bude holý tak jak je na předchozích foto vidět. Mřížky se dají běžně dokoupit v shopech s náhradními díly. Takže otázky posílejte, pokusím se zodpovědět. A zájemci se mně mohou ozvat: Jen bych chtěl podotknout, aby se mě ozvali opravdu vážní zájemci, nebudu pak kupovat tři zbylé nárazníky. ze svého... telefon +420 776 697 173 email: jardasverma@seznam.cz nebo SZ na forum. Edit Luďa: Prosím pište sem, aby byl přehled. Jak zájem, tak i dotazy. Případný zájemce může zjistit, že už je ten pátej a de se na to. Děkuju za A/M Luďa Neberte to jako inzerci, prostě mám zájem o nárazník a zatím jsem nenašel jinou zchůdnější variantu. Pokud má někdo nějaký lepší nápad, sem s ním, nebráním se lepšímu nápadu. Díky moc, Jarda.
    1 bod
  4. Nojo, ale představ si, že vezeš nějakou samici, ukazuješ jak to jede a řekneš jí, počkej, ještě zapnu skvělej sportovní zvuk
    1 bod
  5. To se klidne hadej, ale tady slo o novy (indicky) Rapid dovezeny pochopitelne z Indie. A pro nova auta plati, ze nic co nema minimalne EU5 tady neprihlasis. O ojetinach tu nikdo nemluvil.
    1 bod
  6. Zajímavá sestava článků k příležitosti 25. výročí počátku výroby a prodeje vozu Škoda Favorit: Škoda Favorit.pdf
    1 bod
  7. Bohuzel u Yetiho se Skoda s nabidkou nevyznamenala. "Mestska" varianta je v rade vykonovych variant/pohonu dostupna jenom s DSG. To stejne u vetsiny akcnich modelu, kde vetsinou nejsou k dispozici vsechny motorizace. Myslim, ze je dobre, kdyz je na vyber a kazdy si vybere podle sveho.
    1 bod
  8. Viniť za preskočenie rozvodovej reťaze olej prinesený zákazníkom, je obligatórne jednanie s cieľom zakryť podstatu problému, ktorou je nekvalitný materiál, či zlá konštrukcia reťaze. Súhlasím s názorom, že pre pokoj duše by sme nemali šetriť na kvalitnom oleji. Iste, servis ho ale dodáva z lacnejšieho veľkobalenia z barelov a napriek tomu ho predražuje o 100% proti takému istému oleju v separátnom 4, či 1 litrovom balení? Nemôžem to nazvať inak, než značkové svinstvo so zárukou. Za rovnaké peniaze by som ho mohol vymeniť 2 x po 15000km, čo by bolo z lásky k motoru určite užitočnejšie ako utešovať sa, že môj servis to so mňou myslí úprimne a nechá olej v pohode kvasiť v motore 30000km...
    1 bod
  9. DSG je poměrně povedené, oproti klasickým automatům, co třeba dodnes používá Opel a jiné automobilky. Ale není všemocné. Uznávám, že do města je automatická převodovka jaksi positivum, když přihlédnu k častému popojíždění v kolonách, nutnému vyřazování, vymačkávání donekonečna spojky atd... Současně je mi jasné, že ho mají v oblibě i lidé, co mají slabinu v manuálním řazení. Já osobně v DSG, ani jiném automatu zalíbení nenašel a až budu brát auto jen jako prostředek dostat se z místa A do místa B, tak to bude asi ten správný čas, si ho pořídit. Podle mého názoru do RS nepatří ani DSG, ani nafta. (chápu, že spousta lidí to vidí obráceně a právě proto nám výrobce dává možnost volby). Upřímně řečeno, za padesát tisíc mohu mít v autě spoustu dalších užitečných věcí....
    1 bod
  10. Jel jsem v režimu sport celou dobu. Faktem je, že při předjíždění sešlápnu pedál a je tam trochu pomlka, než se odhodlá něco udělat, navíc musel jsem kick down (podřazení o dva stupně), aby opravdu předjetí bylo svižné. Pádla mě nebaví, není to nějak to pravé ořechové. U manuálu si to prostě připravím podle situace a jen šlápnu na plyn v pravou chvíli. Navíc si motor vytočím podle potřeby, případně si nechám kvalt, který se mi zrovna hodí. Pak bych musel furt řadit pádly a to pak zase automatika je mi k ničemu. Navíc v normálním režimu je to prostě nevýrazná jízda, musel bych jezdit stále na sport. Každej na to má jinej pohled, mě manuál vysloveně baví, rád si to ovládám tak jak chci já. Jinak nahoru DSG řadilo opravdu svižně Možná do DSG jednou dorostu, až budu v důchodu jako můj otec, ten si ho te´d rád vychutnává, že nemusí za jízdy nic dělat, jen točit volantem. V práci máme jen samé automaty a jsem z nich nešťastnej.... Cjoctavian: máš pravdu, stalo se mi, že jsem při výjezdu ze zatáčky šlápl na plyn a auto mělo lenivou tendenci zrychlit, musel jsem skutečně přišlápnout víc, aby podřadilo a rozjelo se....což u manuálu prostě už vím, co před zatáčkou fláknout, abych jen šlápl na plyn a auto reagovalo....
    1 bod
  11. Kokto opravdovej orgasumus je rs6 v kombajnu, ale to je jen pro velky kluky:-P ps jednu jsem potkal v Cakovicich pred globusem a ma opravdu monstrozni brzdice jak ve predu tak vzadu...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...