Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/09/13 ve všech sekcích
-
To žes to vzal vapkou a vymlouváš se na déšť už nezakecáš3 body
-
Kokta: najednou je pro tebe AUDI A6 střep a drahá pixla A ještě před nedávnem jsi je tady tahal z rukávu jednu za druhou jako super káru! No, to je jedno, sranda musí bejt. Proč třeba já koupil oktávku? Protože za ty peníze nic rozumnějšího nekoupíte. Přeplňovanej benzín o 160 koních a přitom solidní německé zpracování nabízí jen koncern a velkej kufr i v lifu má jen oktávka. To se nedá s francouzema ani italama vůbec srovnávat (o korejcích už vůbec nemluvě). I japonci nemají přeplňované benzíny, jen ty svoje lemry VVT. Druhá věc byla servisní síť, v dosahu bydliště samá škodovka a všichni moji známí pracujou v autorizákách, čili levnější a spolehlivější servis. A v neposlední řadě i dostupnost NH, vždyť člověk objedná a druhej den má, to se ti u Kie nikdy nestane. Tchýně nabourala KIU a na pitomé díly a lakování čekala skoro dva měsíce!2 body
-
Mě se líbí, že když člověk chce, umí to (TSI) jet relativně úsporně s dostatečnou rezervou výkonu pro případ když člověk se chce svést nebo když ho okolnosti donutí při předjíždění. A ticho v kabině a lepší jídní vlastnosti (zatáčení, brždění apod.) oproti těžkému dieslu nemá cenu povídat. Diesel je dnes jen o spotřebě, ano u aut kategorie O3 RS není žádný rozdíl v ceně, ale u tuctovějších verzí je pořád diesel o x desítek tisíc dražší a to musí člověk najet hoooodně km aby se mu to vyplatilo. A když najede hooodně km, alespoň tolik aby se mu vrátila investice do diesla, může to strčit ze skály protože už je to ojetá šunka při dnešní spolehlivosti čehokoliv.2 body
-
1 bod
-
Jo ty pochibuješ a měříš to mněříčem, tak to jo. To tedy budeš asi větší odborník, než inženýři v Česaně. A jak to tak u tebe sleduji, tak na všechny části Rapidu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já jsem přesně ten člověk, co se vyjímá Koupil jsem nové 1,8 TSI skoro v ceně výkonného TDI a najezdím 30 ročně Když jsem ji objednával, prodejce mi povidal: "tak kombi v naftě co?" A já, ne, lift v benzínu A nelituji a neměnil bych....1 bod
-
Pásy beru jako samozřejmost. Poutám se všude a vždy a stejně to vyžaduji pro spolujezdce. Když se nepřipoutám, mám blbej pocit. Jediný důvod proč jsem si nechal pípání odstranit je, že když přijíždím do vrátnice do práce, musím jít otevřít kufr pro kontrolu. Pak nasednu, popojedu 200 metrů po vnitřní komunikaci (pásy nejsou vyžadovány) a vystupuji. Těch 200 metrů mě štvalo si už pás znovu brát....1 bod
-
Kokto, co tu plácáš je k smíchu. Ozi, Arlo a spoustu a spoustu jiných mají Octavii se silnějším motorem. Krom sedaček a detailů mám to samé, ale o tu není třeba rozebírat. Já mám Octavii, protože právě na nic lepšího nemám, vlastně teď už nemám ani na novou Octavii, protože mám spoustu jiných závazků a výdajů. Jinak nevím o tom, že bych napsal že Octavie je sračka, nebo že RS je sračka. Psal jsem, že kdo koupí Octavii, je rád že si ji koupil a řeší spotřebu, protože kdybyb ji nemusel řešit, nekoupí si Octavii, ale něco lepšího a to je rozdíl! To co jsi napsal jako výhodu s diagnostikou to pro mě výhoda není, protože ono to jde vypnout i na jiných autech, ale to bys musel mít to jiné auto a věnovat se jinému foru. To že máš nabídku hodně aut se 3letou zárukou, to si myslíš že Ford, Opel apod. nemají? to jsi toho málo shlédl tedy. S tou spotřebou a nájezdy km Ti řeknu jedno. Buď tady nehorázně kecáš od začátku co jsi na foru, (Tvoje vlákno sleduju od začátku a zkus to někdy udělat taky a uvidíš jak píšeš jednou tak a podruhé onak a sám nevíš co se vlastně děje), nebo máš prostě peníze na to, abys neřešil spotřebu a v tom případě nechápu, proč se tu tak jednoduše nasereš, když někdo napíše, že u auta většina střední vrstvy v ČR řeší spotřebu Jinak nic proti Tobě nemám, jen Tě prostě někdy nechápu, jsi jak vítr, jednou nalevo, podruhé napravo a nějak se v Tobě nedokážu vyznat, jinak cajk a jinak Ti závidim tu výbavu, fakt bych radši než RS s pár kw navíc bral lepší výbavu. Jinak já si OII kupoval ještě před "Krizí" a nic lepšího v té době nebylo, chtěl jsem dvoulitrové TDi s víc jak 100kw a combi... Stačí k vysvětlení? Dneska bych si dokázal představit jiné auto, jako Superb, nebo Insignii, případně A5 avant. A raději než 2.0TSI bych bral 3.0TDi biturbo... ale jak jsem psal, jsem rád za to co mám jako většina tady a taky řešim spotřebu jako většina tady...1 bod
-
Problémy tady má jen jeden expert. Každému soudnému člověku je naprosto jasné,že auta těchto velikostí nejsou stavěna na to,aby vzadu pohodlně seděly tři dospělé osoby vedle sebe. A je jedno,jestli tam tunel je,či není. To už je podružné,když chybí dostatečná šířka interiéru.1 bod
-
HjM: já ji dávám do držáku na pet láhev nebo co to je mezi předními sedadly za loketní opěrkou, zapadne tam přesně Je to založeno na nějakém přírodním vonném oleji či co, moc tomu nerozumím, ale píšou, že je to ekologický a biologicky odbouratelný produkt + nehrozí poleptání plastů a... vlivem rozletí parfému a pod.. Proto to používám1 bod
-
manfroto: co to zas meleš? Kde jsi viděl, že bylo těsnění u starších škodovek kolem celých dveří? Já na F1 nemám těsnění nikde na dveřích mám je na karoserii kolem celých dveří, ale určo ne na dveřích ono taky O3 má jinak dveře, než starší škodovky, nemá plech kolem oken a B sloupek není součástí dveří.. Co se týče tunelu vzadu, a jiný auto to mají jak? Rovnou plochu nebo jak? Je to všude stejně, až na vyjímky, tak nevím, co to řešíš za kraviny. Dycky to měl prostřední pasažér vzadu složité s uložení nohou.1 bod
-
Já osobně přešel z ambipurcar a obdobných věcí na california scents a veliká spokojenost1 bod
-
Není třeba být lítostivý - tvoje TSI není špatné. Většina z nás je nucena dělat kompromisy - cenové,výkonové... Když si vzpomenu,jak jsem začínal jezdit na Š120...tak oproti tomu,je všechno současné raketa.1 bod
-
To je vidět nevybouřené mládí. A rezerva výkonu ti nic neříká? Když si koupím BMW s 220 kW,tak taky nutně nemusím jezdit stále 250 km/h.1 bod
-
Jo to se musí člověk rozhodnout, co se mu vyplatí a jaké má finance na provoz. RS v TDiCR jede taky pěkně a spotřeba bude nějakých 5,5l při normálně svižné jízdě. Ale je to prostě o tom, co člověk chce a na co má. Koukal jsem, že už takové rozdíly v ceně jak tady padalo kolem 100000kč levnější benzínová verze není pravda, pak záleží jak s tím chce člověk jezdit a kolik toho najezdí. Mezi námi, já bych časem chtěl jít buď do RSIII TSi nebo do Superba TDi... Jinak známej má RS II TSi a jezdí za 6,2 dlouhodobě a když jsem se ho ptal, jak to dělá, tak prej že jezdí jako člověk předpisově, žádný blbnutí, tak jsem si klepal na hlavu a ptal se proč kupoval RSku....... Je to o vkusu, prostě se mu líbí, tak si ji koupil, to auto nevidělo za 40tisíc km na otáčkoměru 6000ot/min. Takže i takhle se to dá no...1 bod
-
Bohužel - i ty emise jsou jeden velkej Bruselskej €urovejmysl, takže ani tam to není pravda (asi jako údaj o průměrný spotřebě auta při 90/130/město) - výrobce si tam nandá měření učuněný za natolik laboratorních podmínek, že v reálu se dá uskutečnit stejná hodnota jedině když polovinu měřenýho úseku budeš auto tlačit...1 bod
-
Tak clovek, jez mi sklo prodaval jiz v podniku nepracuje a skla se pry uz nevyrabi, takze hold mate smulu. Jinak vidim, ze zavistivi cesi se nezaprou, jamile nekdo neco nema a chtel by, tak preci neni mozne aby to mel nekdo jiny blazni. pravidla jsem si precetl..a??? spatne jsem vlozil odpoved??? PARDON!!! jiz se to nebude opakovat. A netvrdil jsem, ze vyhrivane celni sklo bylo soucasti nejake vybavy!!nevim jakeho puvodu to sklo je, zda bylo seriove vyrobene v onom podniku a nebo zda si to ten clovek vyrobil sam dle namerenych rozmeru. Kazdopadne je to super vec, funguje to bezvadne a mrzi me, ze ti zachtevavi nemohou byt stejne spokojeni jako ja!!! a pokud nekdo opravdu touzite po fotkach, napiste na mail, sem to davat nebudu, jiste by se tu nasli taci, kteri by fotku oznacili za fake nebo fotomontaz a podobne:D skodovkam zdar1 bod
-
V práci jsme měli jednu 1,4 MPI 50kW. Prodána za stavu 530 tkm, začalo téct řízení. Motor naprosto v pohodě, a kolik se na ní vystřídalo řidičů to ví jen pánbůh.1 bod
-
tak jsem dnes konečně přezul, no není to úplně in, ale špatný taky ne....1 bod
-
Ide o to, že väčšina servisov nemá toľko VAS-ov, ako pracovísk/stojisk, takže by sa mechanici navzájom blokovali v práci ak by každému aktualizovali SW. Výsledok by bol taký, že ja by sa dlhšie čakalo na bežné úkony a servis by zvládol za daný čas vybaviť menej áut. Samozrejme predstava to je pekná, že Škodovka by proaktívne dávala svojim zákazníkom novší a lepší SW do RJ, ale nedeje sa tak. Ďalšia vec je to, že nie každá zmena SW môže byť pre každého zákazníka lepšia, ako to dokazuje akcia 24W6. Inak najväčší problém vidím v tom, že servisné strediská ani nevedia, že čo je v novom SW oproti starému upravené, zmenené, takže s tým nechcú moc experimentovať. Počítač vyhodí, že je novší SW k danému VIN, aktualizovať/neaktualizovať. Nahrať sa dá vždy iba najnovšia verzia SW a k staršej sa vrátiť nedá. A to by stačil iba obyčajný changelog. Ja ako zákazník by som určite ocenil ak by mi servis pri každej pravidelnej návšteve povedal, že tu máme aj nový SW ktorý vylepšiuje tie a tie vlastnosti auta v takých a onakých podmienkach. Bol by to ďalší dôvod aby som do značkového servisu chodil aj po skončení záruky. Zároveň aj technici v servise by často vedeli vyriešiť niektoré triviálne problémy zákazníkov oveľa jednoduchšie, lebo by vedeli, že danú vec už opravuje SW s verziou 1234 a nemuseli by si tieto veci stále zisťovať od ŠA. Samozrejme SW nie je všemohúci, ale jeho lepšia dokumentácia a pravidelná aktualizácia by určte veľkému počtu áut prospela. Veď skúsme položiť otázku, že aký starý SW je v RJ áut majiteľov O1 alebo F1.1 bod