Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/10/13 ve všech sekcích

  1. Ja si z času na čas v aute prdnem. Mne to úplne stačí pre radosť a mám to aj zadarmo.
    3 body
  2. Děsnej průser ruskejch tuningářů...: http://www.drsnysvet.cz/rusti-tuningari-maji-problem/
    2 body
  3. Já to říkal,že to chce Ekkara.
    1 bod
  4. Jinak receno, ses chudej a chces velky auto, koupis Rapida, mas prachy, chces velke auto s vybavou, koupis O3, G7, Leon..
    1 bod
  5. A nevíš na kterém místě je kontrolka která ti problikává?Když se totiž podíváš z určitého uhlu na palubku,tak jdou vidět obrysy kontrolek a kdyby jsi řekl která to je,tak se to tu posune možná trochu dále.
    1 bod
  6. Pokusím se ti to přeložit... Podle všeho je to sada "modelový" železnice, původně určená pro ruskou síť s napětím 127V . Ten červenej bubínek je "Regulator skorosti" = regulátor rychlosti. Mosaznej štítek nese údaje o vstupním a výstupním napětí - vstup 127V a výstup regulovatelnej od 5 do 13V, výrobce "MRZ", model "TNN 250", výkon 75Vt (= Wattů) při frekvenci sítě 50Hz, stát produkce (CCCP) a výrobní číslo (604). Horní deska nese nápisy (zleva) SIGN.(alnaja) LAMPA = "kontrolka" (kolem červenýho kloboučku, kontrolka buď funkce, nebo nějakýho druhu jištění před přetížením), dál nad černou šipkou pod stupnicí je právě nápis REGULJATOR SKOROSTI, napravo nad černým tlačítkem je PUSK.(ovaja) KNOPKA = spouštěcí tlačítko. MŮŽE se jednat o vybavovací tlačítko nějakýho jističe, bez znalosti zapojení nebo oměření funkce ale nedokážu přesně určit funkci. Níž je nápis PULT UPRAVL.(jenija) = pult řízení a pod ním je ELEKTRIČESKAJA ŽEL.(eznaja) DOR.(oga) = elektrická železnice. Slovíčko úplně dole je MOSKVA - snad překládat netřeba. Ta černá škatule je stabilizátor napětí 220V, podle všeho realizovanej ferorezonančním principem - a s tou modelovou železnicí asi nesouvisí. Běžně se takový věci používaly pro napájení televizorů v místech, kde napájení kolísalo o víc voltů, než byl ochotnej televizor tolerovat - dnešní spínaný zdroje zvládnou větší poklesy, ale lampový televize s obyčejným trafem neměly rády pokles o víc jak 5%, když napětí kolísalo víc, měnil se spolu s ním jak jas obrazu, tak i rozměr - obraz se zmenšoval. Nápisy zní: pod červeným knoflíkem "STABILNO 220V", nad páčkovým vypínačem napravo je VKL - VYKL = zap - vyp. zbytek textu je: MEP ZTZ SSSR Zaporožskij transformatornyj zavod (výrobce) Stabilizator naprjaženija (výrobek = stabilizátor napětí) Tip SN-250 Moščn. 250v.a (výkon 250VA) g.Zaporožije (górod = město Záporoží) 1957 g. (rok výroby) Nápisy na zástrčkách jsou 6 Ampérů a 127 (u regulátoru mašinek) případně 250 voltů (u toho stabilizátoru). Vzhledem k tomu, že stabilizátor dává na výstupu 220V a regulátor mašinek je jen na 127V, nedoporučuju to bez přeměření zapojovat do sebe - hrozí přechod do režimu generátor dýmu a vznik další funkce neschonýho smradistoru...
    1 bod
  7. Bohužel ale takto se problem neřeší,pokud nejsi daleko prahy vyřeším ti problem hravě,dělám jen V6 tdi.
    1 bod
  8. výprodeje jsou málokdy na úrovni nákupní ceny... jen pro zajímavost.... specielně u oblečení a sport. potřeb... to jen na okraj... nicméně do hry vstupují hlavně bonusy a jiné podíly, resp. dodatečné dobropisy.. atp. takže prodejci nemohou mít problémy, nehledě na to, že o všech prodejích ví ŠA a tedy už ta by dělala danému prodejci problémy, pokud by podstřeloval ceny.... myslím si že tu řešíme něco o čem většina z nás nemá ani tušení jak to ve skutečnosti chodí a proč to jde.... pokud se tedy někomu velká sleva nelíbí a vadí, ať ji odmítne a nakupuje za ceníkové ceny a bude mít klid na duši, asi tak....
    1 bod
  9. opravdu? neříkej, a tu o Sorentu znáš? :D se to tady zase nějak zvrhlo než vás Pawouk roznese na kopytech
    1 bod
  10. No do te druhe restauracky bych sel taky radeji , tam maji kofolu coz v tom challengeru ne
    1 bod
  11. já jsem to nechtěl říkat, ale myslím, že se při těch pár havárkách asi párkrát bouchnul do hlavy
    1 bod
  12. Dnes se tady teda sešla sestava.
    1 bod
  13. Ano neda sa to porovnat, ale je to prezentovane ako konkurent za podobny peniaz s dodatkom, ktory uz neprezentuju ( trosku oje.ane auto ) inak je to zastupca C segmentu. To je to co som pisal, ze rozdiel 1000 eur je vysmech zo strany Skoda Auto zakaznikom. Vies co ma najviac zarazilo ked som videl Peugeot 301 a Citroen C elysee. Interier kvalita na rovnakej urovni s rapidom (akurat nechybaju plasty ako v rapide), ano su tak niektore veci ako sedan, hlavova opierka sucast zadnej sedacky a pod. ale cena je radovo o 3000-3500 eur nizsia ako u rapida. A toto nie je v pripade Rapida, ktory sa nachadza v C segmente zvyhodnenie cenovo oproti skutocnemu C segmentu.
    1 bod
  14. Petrrr: Vysokopevnostna ocel uz bola pouzivana u octavie 1, samozrejme ze pevnost karoserie a bezpecnost sa stale pusuva dopredu. inak suhlasim. Chlapci oni to osidili aj na pneu, ved uz fabia II mala 195 R15 a rapid ma 185 R15 si spocitali, ze to bude o par kaciek lacnejsie tak sup 185. Preco musela ist rychlo dole z linky Octavia II Tour a prisiel rapid, vsetci vieme co by sa stalo......................... Ked som porovnal cenu auta tak Spaceback je iba o 1000 eur lacnejsi. Teraz to skusim trosku porovnat co , ktore punuka navyse. Rapid Spaceback: ma Climatronic, Sunset a Maly kozenny paket. Seat Leon: Corner, Start Stop system, 205 R 16 elektrony (namiesto 185R15 Spaceback), Alarm, Kontrola tlaku pneu, Vyduchy klimy pre zadne sedacky, Ostrekovace svetlometov, Koleny airbag, Dotykove ovladanie radia, Sirsi o 11cm oproti Spacebacku, Sedacky totozne golf a octavia 3, Nikde nechybaju plasty, makcena pristrojovka, Lepsie brzdy, Novy motor 1,2 TSI EA 211 - remen (narozdiel EA 111 Rapid - retaz), koberec na bokoch v kufry (Spaceback ma iba plasty), zaruka 4roky / neobmedzene km (Rapid 4roky/60 000km). Jedno auto ktore sa hra na C segment a druhe plnohodnotny C segment. Este napisem reakcie predajcov, ktori mi zacali tvrdit ake super auto to je, ked som ich konfrontoval s realitou (poukazanim na skutocnost) povedali ekonomicke auto. Spytal som sa na cenu aku najlepsiu vedia dat. Spustili dost s cennikovej (ale ta je tak prestrelena, ze prevysuje aj Leon cennikovo). Vravim mam ponuku na Leon, ktory je iba o 1000 eur drahsi a to je trochu ine auto. V tomto momente som ich zaskocil a realcie boli zaujima ( pokrcenie plecami, povzdychnutie) a oznamene, ze su na uplnom dne co mi mozu dat. Hovorim OK nevadi, bude Leon. Podla mna je cena za Spaceback prestrelena tak o 1000 eur navyse, keby bol o 2000 eur lacnejsi tak ho asi vezmen, ale pri tejto okolnosti nie. Z toho mi vychadza, ze Rapid je zlate prasa pre Skodovku.
    1 bod
  15. Nějak nechápu o čem mluvíš ... Na palubní desku jak je výstražný trojúhelník a ovládání ventilátorů mi vytekla autovoňavka a nechala na plastech takové ošklivé skvrny které se mi zatím nepodařilo ničím odstranit.... Pro PyroSVK: ne líhem jsem to nezkoušel ale taťka to zkoušel trochu technickým benzínem a nic
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...