Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/17/13 ve všech sekcích

  1. Octavce ci jakemukoliv jinemu autu nejvice slusi ta barva, co se nejvice libi jejimu majiteli. Treba me se bila a stribrna zdaji nejhorsimi barvami na jakekoliv auto, ale taky to neprosazuju jako univerzalni pravdu.
    3 body
  2. rychlosti 250 km/h auto nedosáhne ani při pádu do Macochy :-), to je snad jasné, to bych musel mít aspoň TSI
    2 body
  3. Tak to zase já šetrnej jsem, dokud není na oleji provozní teplota, tak tomu na krk nešlápnu, naopak se studeným motorem jezdím piánko, že mě předjížděj i cyklisté... Ale Kokta, to je ras. Speciálně vyhledává dobu, kdy je venku nejchladněji. Jak je na teploměru -15 a méně, zaraduje se, zaklepe radostně trvalou a běží do auta. Sedne a plnej, okamžitě si představuje tu 3,6 VR6 a dokud tam nemá 6tis na otáčkoměru, na dvojku nepřeřadí....
    2 body
  4. Tak tak, manželka říkala, přijel prej nějakej týpek s trvalou v bílé jedna vosmě a troubil na ostatní, že chce doprava. Pak prej ukazoval fakáče a všechny předjel až ke kruháči...
    2 body
  5. To totiz by nemelo byt lane assistant, ale alco assistant kdy nad 2 promile v krvi ridice udrzi auto vuz v jizdnich pruzich :-)
    1 bod
  6. Nojo, takové auta budou běžně jezdit a mezi nimi Kokta v historickém supu s 3,6
    1 bod
  7. xstorm: Nezlob se na mě, ale snídat a obědvat v autě, drobit čokoládu a kapat nanukem???? Jezdíš ve chlívu, nebo v autě??? Dětem povoluji pouze rohlík. Když chtějí jíst, zastavím a jedí venku. Už jen týdenní údržba by mě srala, mě stačí 3-4x ročně vysát a jednou vzít vlhkou houbou. A je hotovo. Fleky nemám. A kůži máme v práci, takže zkušennosti mám. Kůže se mi líbí víc jak textil, ale bavíme se o praktičnosti. Pro toho, kdo parkuje v létě a v zimě venku kůže není.
    1 bod
  8. DSG jedině s asistentem rozjezdu, jinak za každou škodu postavit strom... :-))
    1 bod
  9. Ano je odbočovací. Tudíž z průběžného se stal odbočovací. 1.podmínka zipu. A druhá je, že musí být v odbočovacím více aut. Pak tam zip platí.
    1 bod
  10. Zkusil jsem chvíli jezdit s automatem a dospěl jsem k závěru, že mi nesmí do domu. Chybí mi možnost reagovat rychle na situaci
    1 bod
  11. hravec: osvětlení klik mám, mám to stažený hodně dolů tak to není moc vidět.
    1 bod
  12. Možná to souvisí, možná ne. Zatím nevím. http://forum.skodahome.cz/topic/126084-nepřirozené-zvuky-drnčení-vrzání-klepání/?p=1835531
    1 bod
  13. Dnes jsem měl chvilku času, tak jsem začal hledat, proč a kde vpředu něco klepe. Vzal jsem v úvahu, proč vždy více při menší teplotě a proč byl v létě klid. Pořád jsem měl na mysli, že ten zvuk může pocházet z podvozku nebo taky odjinud. Někdo tu na fóru psal, že to může být i nějaká prkotina. Takže jsem vůz rozhýbal a poslouchal. Pořád jsem měl na vědomí i to, že ťukání se vždy na každé díře neprojeví, ale jen na opakujících se nerovnostech, když se vůz rozkýve, je v krutu, atp. Někdo tu psal, že je zvuk krásně slyšet na kruhovém objezdu. Takže jsem zkoušel simulovat. Zkoušel jsem ho rozkývat na všechny možné strany a najednou - klééép, klep a klid. Zvedl jsem kapotu a znova ho rozkýval, a to stejným způsobem a nic. Zadíval jsem se na kapotu a pozornost zaměřil na hadičky k tryskám ostřikovačů. Dotknul jsem se jich v pozici 1 (1. foto) a klep. Strčil jsem prst do mezery v pozici 2 (foto 2) a prst rozvibroval. A ozvalo se ťukání jak od kulometu. Může to souviset s tím, jak tu mnoho lidiček popisuje i nemusí. Logiku to má. V menších teplotách je hadička tvrdší a tak ty rány do plechu kapoty jsou slyšitelné. V létě je měkká, takže vibrace tlumené, neslyšitelné. Abych mohl dále zkoumat, tak bych měl tento zdroj zvuku eliminovat. Asi stačí volné hadičky co cca po 10 cm přilepit páskem kvalitní lepící pásky ke kapotě, aby nevibrovala a pak být v očekávání, zda zrovna toto byl ten zdroj zvuku, který hledáme. Možná ne. Ale co kdyby?
    1 bod
  14. to víš, když něco vyhoníš práškama, moc to nevydrží. Velké tlaky, velké výkony a malý motor, to není cesta vpřed. Mazda umí atmosféru se slušnou spotřebou. Kdyby se všichni chovali k motorům slušněji, nechali je ohřát než jim šlápnou za krk, vydrží víc, když je dřete studené, dlouho nevydrží
    1 bod
  15. Já blikám při sjíždění z kruháče jen pokud tam vidím auto, že hodlá najet. Nejsem trotl, abych blikal na prázdném kruháči S tim ZIPem....fakt je, že když končí třeba pravej pruh (viz Bílá hora před tramvajema směr Hornbach), jsou všichni nacpaní dva kiláky v levém. Takže je všechny bez problému předjedu v tom volném pravém až ke konci pruhu a pak se tam nacpu. Někdy využiju toho, že někdo zachrápe s rozjezdem a nacpu se před něj, nebo hodim blinkr a oni mě prostě pustěj. Fakt je, že se najde trotl, co tě pustit nechce v domění, že jsem vychcánek a hajzlík, co všechny předjel a on si to musel vystát....
    1 bod
  16. no jasně, v jednom autě byla moje stará, v druhým Clintovo a ve třetím nějaká cizí slepice
    1 bod
  17. to je jako by se s tou mojí učili jezdit spolu. Já když sedím vedle ní, trpím s tím autem. A to mě přitom pravidelně častuje historkama o tom, jak jí někdo na křižovatce nedal přednost, kdo do ní málem vletěl a pod.. Prostě věci, který se nám hazardérům a šílencům, téměř nestávaj. Divný.
    1 bod
  18. hmm, tak to neni tak strasny, to se jeste da nene, potrebuju to pro pritelkyni aby se naucila s necim jezdit, carcoolky se boji...
    1 bod
  19. Manželka jezdí velmi opatrně a pomalu, někdy až tak, že mě to sere Takže nepotřebuje nějak výkonný motor, spíš místo v kufru, jezdí naložená žrádlem domů od tchýně
    1 bod
  20. Dneska jsem zjistil, že nákup nové oktávky musím odsunout tak za dva roky nejdříve. Musíme teď koupit fábku myslivce manželce, pač to její Polo se už začíná po deseti letech sypat.... No není kam spěchat s nákupem, třeba bude za dva roky facelift (i když pochybuju) Spíš bude problém pak s mými kilometry, za rok nalítám skoro třicítku, to tam bude kolem 120-130 tis P.S.: (nechce někdo Polo v červené Ferrari barvě rok 2003?) Je to raketa, 40KW
    1 bod
  21. Příští týden v pátek budu mluvit se známým, který dělá v Brně v Automedii (http://www.automediabm.cz/). Popíšu mu co to +/- dělá a zkusím ti tam domluvit "termín", tzn. aby o tobě věděli, až přijedeš a věděli o co jde. Pokud ti to pomůže. Příp. mi hoď ještě do SZ pár informací, které tě napadnou, kdy se to projevu atp. Prostě něco, co můžu podat dál.
    1 bod
  22. to bych vám přál vidět ten výhled z CC ! Byl jste někdo na vojně u tankistů ? To je podobný.
    1 bod
  23. http://www.youtube.com/watch?v=ha-IkP0RBUQ&feature=share
    1 bod
  24. Honzo: Plně se ztotožňuji s výše uvedenými Pawoukovo názory v tomto směru. Stačí zde působit na fóru několik měsíců aby si člověk nějaký obrázek udělal. Testování hlavně lidi co testují nezpochybňuji a věřím, že vše dělají jak nejlépe umí, resp. jak jim dovolí svými předpisy Škoda. Dnešní průser je hlavně v materiálu jako takovém. Měl jsem možnost diskutovat s člověk přímo z výroby co působí i zde na fóru. Nevím jaké informace máš ty, ale kdyby si věděl co vím já, jak se dnes auta vyrábějí (přišel jsem o hodně iluzí) možná by sis už nikdy žádné nové auto nekoupil. Ještě ve výrobě se řeší na novém autě různé repasy a defomace karoserií, kolikrát se přelakovávají celé díly. Díky "kvalitní" dodavatelské práci, se před lakovnou dopasovává brousí ohýbá atd. aby se to lícovalo, některá auta mají tím pádem ze 2/3 pozinku z karoserie pryč a co myslíš, jde to i tak na lakovnu. Často se zastaví celá linka 200karoserií z nějakého většího či menšího problému, že díky nějaké chybě to nesplnuje nějaké parametry. Den to stojí, napíše se nějaká vyjímka a jede se dál a to bych mohl ještě pokračovat, o rozvodech TSI už ani psát nebudu. Tedy je rozdíl když se někde testují nějaké prototypy a každodenní následná zkušenost majitelů vozů. Dnes ani není čas a peníze něco pořádně testovat, na vše jsou počítačové modely atd. Trh si žádá co rok to nový model, pak se změní nějaká proměnná a vše je v prdeli a to mi prostě nevymluvíš. Navíc proč bych měl čekat 2 roky u nového modelu, než si ho budu moci koupit a měl jistotu že to bude tak nějak ok. Kdyby všichni čekali 2 roky, na kom by ta auta asi testovali a jak by asi přišli na ty mouchy, které inovují během výroby, když by nikdo s těma autama nejezdil. Sám tak v podstatě potvrzuješ co tady s Pawoukem tvrdíme. Když tohle doporučuješ, tak asi sám nevěříš, jak jsou ta auta perfektní a testovaná. Jinak jak jsem psal o O1 TDI, tak ta jezdila 20tis ročně, denně min. 50km a možná si to špatně pochopil, ale já jsem to právě vychvaloval, že do 160tis si nevzala ani prd a až pak začla a to minimální množství 0,2l/15tis km. Né jako dnešní některé motory viz. Clintův šíp (a ne jen Clintův), kterej mu chlastá po 60tis litry oleje mezi výměnama. Tak že zase některými prohlášeními ty chceš naštvat mě. Já se na věc koukám z pohledu zákazníka, který dá nemalé peníze za nové auto, u kterého doufá, že když je nové, že alespoň několik let bude jezdit bez problémů a né řešit po pár km vrzající interiér, odlouplý lak (připouštím, že to se může stát), popř. chrastící rozvody, žravost oleje atd. atd. Tak že to můj názor na věc a děkuji za pozornost.
    1 bod
  25. ...a dalsi zaznam spotreby na 18" zimnich kolech z jedne z mych tri variant cest, na kterych cas od casu merim spotrebu. Tentokrat to bylo na te, ktera neni diky vyskovemu profilu zrovna prizniva.
    1 bod
  26. Buďte rádi, že máte climatronic. Já mám ruční klimu a to je peklo. Snad každou minutu musím něco štelovat. Kterej blb ve škodovce tohle vymyslel, proč tam nenechali ten Climatic? Připadám si jako topič a větrač :-(
    1 bod
  27. Vlákna sloučena - příště napřed hledej,než založíš nové vlákno!
    1 bod
  28. Pridávam aj ja foto po prezutí. Sú to 16" hliníkové disky, pneumatiky Dunlop SP Wintersport 4D. Zatiaľ spokojnosť. Čo ma prekvapilo, že nie je až taký veľký rozdiel v prechode z 18" na 16". Čakal som od toho podstatne viac. Som myslel že to bude oveľa mäkkšie.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...