Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/18/13 ve všech sekcích

  1. Fajn, flashky mam pripraveny, takze beda tem co nedorazi
    2 body
  2. To totiz by nemelo byt lane assistant, ale alco assistant kdy nad 2 promile v krvi ridice udrzi auto vuz v jizdnich pruzich :-)
    2 body
  3. Ty vole, podívej se o tři řádky výš (jiřinka) Main got!
    1 bod
  4. tak já tomu věřím. Takovýho kripla bych se bál i postavit do tý trávy.
    1 bod
  5. To me kdyz vecer pobidne manzelka tak taky nechapu nic a jednam jen na zaklade instinktu a reflexu :-)
    1 bod
  6. Upravil jsem svůj status na Doodlu na "Ano".
    1 bod
  7. bejvá to na pohyb. čidlo, jak se před autem nebo auto samo o sobě začne hejbat, spustí to nahrávání, pak sem viděl uplnou vychytávku, koupit zpětné zrcátko se zabudovanou kamerou, to bude cenově asi někde uplně jinde, ale je to asi nejlepší řešení, navíc když to člověk nechá někde zaparkovaný, nemusí nic sklízet
    1 bod
  8. Jo a z kožichu udělat papuče na doma.
    1 bod
  9. Já jsem napájení na kameru vyřešil takto: První jsem řešil navigaci, ale kabeláž je stejná: Později po zakoupení kamery, jsem chtěl něco lepšího, předchozí instalaci jsem odstranil a udělal jsem to následovně: 12V jsem vzal z osvětlení, přes spínače schované ve schránce, ze spínačů napojené konektory pro klasický autoadapter, zabalené v molitanu - schované pod střechou. Tagy: onboard kamera, černá skříňka, navigace, instalace, zapojení, navedení, 12V, schránka, spínač, umístění kamery, zapojení kamery, Fabia II, Fabia 2 kamera
    1 bod
  10. O kůži se musi člověk starat jinak se to zacne krabatit.. Zacal jsem s pripravkem na kuzi od skody a pak jsem presel na balzam s vcelim voskem a to je jina kavicka... Clinte. pro deti navleky na nozky a sedacky nebudou okopany;-) a kdyz vezu jednou za cas psa tak na zadek hodim deku a psa do prepravni schranky...
    1 bod
  11. no dnes ráno to moc neklepalo nebo už to neslyším. Každopádně se tam zítra ráno rogere potkáme, večer tam jdu ještě natrénovat úsek, kde to uslyším ))))))
    1 bod
  12. Sám mám auto v černé kůži a nic jinýho bych ani nebral. Na studený sedačky mám vyhřívání sedaček na na léto automatickou klimu. Údržba je velice snadná a co oceňuju tak od kočky nebo psa není problém s chlupama. To u textilu byl vždy nekonečnej boj.
    1 bod
  13. Asi možná ne. Jen tvému psanému projevu těžko porozumět
    1 bod
  14. Píšeš, že ŠA se do toho pustí, tak máš vyřešeno(oni mají přístup ke všemu potřebnému a najít VINko se schématem xenonů pro ně nebude problém)....vše potřebné ostatní jsem napsal v příspěvku výše. Komplet světla rozumím včetně těch třech jednotek(. A celé světlo je napojeno na další řídící jednotku nivelace umístěnou v autě. K té vedou informace od čidel na nápravě. Seznam jednotek, které bys měl najít na světlech: 8K0 941 597 B(výbojka), 1T0 941 329 B(nivelace), 4G0 907 697 D(LED modul). VINko s xenony(to jen, že se mě někdo už ptal přes soukromou zprávu k čemu je dobré počítat VINko z dlouhého kódu ABSa. Tohle auto i splňuje dle mého to co tvoje: bez jízdního profilu s oběma čidly, přední náhon, obyčejná zadní náprava): http://forum.skodahome.cz/topic/126239-abs-dlouhé-kódování/?p=1834627 Jednotka - 7P6 907 357 A(doporučuju koupit tuto použitou jinak budou problémy.... a doufat, že není jiná datová sada pro auto bez drive select a jen s jedním čidlem na nápravě): http://www.mihocar.cz/ridici-jednotka-svetlo-do-zatacky-skoda-octavia-iii-rs-7p6907357a/d-91573/ Ještě je otázka zda tvé auto má drive select...zadní nápravu obyčejnou či čtyř prvkovou a náhon přední nebo 4x4. Auto s výběrem profilu jízdy(nemá přední čidlo): Čidlo je jen na zadní nápravě a náhon na přední: typ obyčejná: 5Q0 512 521 F typ víceprvková: 5Q0 512 521 E Čidlo je jen na zadní nápravě a náhon 4x4: 5Q0 512 521 G Auto bez možností výběru jízdního profilu: u zadního čidla platí to samé stahující se k typu náhonu a typu zadní nápravy jako u auta s výběrem jízdního profilu Přední čidlo: 5Q0 412 521 C Potřebné materiál k uchycení čidel: přední: N 102 058 02 2x N 106 532 01 2x Zadní: N 106 808 01 2x N 106 536 01 1x U tebe bude nutné změnit kódování v té jednotce(7P6 907 357 A) a mohl bys mi pak poslat to kódování co tam bylo původně: Kódování jednotky(7P6 907 357 A) bez jízdního profilu s oběma čidly, přední náhon, obyčejná zadní náprava: 03CA02003F000000
    1 bod
  15. Protože už tady na foru podobně spamuješ od května 2012. Tak proto. A můžu ti garantovat, že už dlouho nebudeš, pokud nezměníš svůj přístup.
    1 bod
  16. Tak to je pecka....jestli se dozví ČLK, že servis provozuje nedovolenou lékařskou praxi tak to nebudou mít jednoduché....... Pokud to chápu správně tak, že tím softem odstranili i tvojí bolest zad dle jejich tvrzení. Hlavně jestli jsi zaplatil 30 Kč jako u doktora.
    1 bod
  17. Zo zaciatku mu ukaze vyrazne vyssi odber, kym sa neuspia jednotlive systemy. Doporucujem rozpajat minunsovy pol, je to z bezpecnostnych dovodov. Bateria v aute je velmi tvrdy zdroj a pri skrate + na kostru (staci tuknut o srob) merak "uvaris". Stat sa to moze tak, ze jednu meraciu spicku opries o baterku (+ pol) a druha sa Ti vysmykne a brnkne napriklad o motor. Ak sa pripojis do minusovej vetvy, tak pri opreti na kostru sa nic nestane...
    1 bod
  18. Za hranu prahu se může zvedat příručním zvedákem, protože slouží jen pro výměnu kola a zvedá se vlastně jenom "čtvrtina" váhy auta. V případě použití jiného zvedáku se musí použít pro podložení tzv. zvedací místa. Pokud vám to někde poškodí, nechte si zaplatit opravu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...