Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/25/13 ve všech sekcích

  1. Je vidět, že ty stále nechápeš, že RS není žádný čistokrevný sporťák. Je to normální vůz své třídy s celkem solidně výkonným motorem a poněkud "ostřejším" vzhledem, vyznačující se vyváženým poměrem mezi užitkem a řekněme nějakým řidičským zážitkem za volantem. Toť vše. Není třeba z něj dělat něco, co ve skutečnosti není. Toto řeší tak maximálně nevybouření puberťáci typu - ty woe, to je kchára, mám RSo, twl to je hustý, to načipuju na tři sta koní woe. Že bys mezi ně patřil? Podle příspěvků ano.
    6 bodů
  2. Momentálně nenapíše nic, je na "dovolené".
    2 body
  3. Jsem nějak procházel konkurenční značky a za ty prachy nic tak výkonného a vybaveného člověk nekoupí, kdyby chtěl něco rychlejšího, zhruba tak kvalitního a vybaveného, musel by přitlačit....
    2 body
  4. Hm, já bych řekl, že to mám zadeklované celé. Určitě tam není mezera mezi nárazníkem a vanou.
    1 bod
  5. K Roomu ( nejen v motorizaci 1,4 16V 63kW) mám následující výhrady: - horní hrana čelního skla je vzhledem k unifikaci skla s F II a přitom vyšších předních sedačkách Roomstera umístěná vůči očím řidiče natolik nízko, že už průměrně vysokej řidič si musí při zastavení na semaforech v jiným než krajním pruhu vykroutit hlavu nad volant nebo zastavovat o cca jedno místo dál před semaforem než ostatní, aby vůbec na světla nad jízdníma pruhama viděl; - pokud je řidič poněkud vyšší a hlavně prostorově výraznější postavy, pri nasedání a vystupování si relativně rychle rozedře zadkem těsnění kolem dveří v oblasti vedle opěradla = cca uprostřed sloupku B. Osoba s menší vejškou = používající sedačku nastavenou víc dopředu to nezjistí, kdo ale sedí se sedačkou hodně vzadu bude brzo kupovat novou gumu; (ke dvojici předchozích výhrad podotýkám, že měřím 185cm a vážím přes metrák - subtilnější a hlavně menší člověk asi tyhle problémy nezaregistruje) - některý exponovaný místa v interiéru vyrobený z lacinýho materiálu = relativně velice rychle se projeví opotřebení hmatáním nebo častým otíráním se o pořád stejný místo, třeba věnec volantu a hlavice šaltrpáky začnou jevit známky ohamtání a odírání už po několika málo desítkách tisíc najetejch km; - sloupek B je vzhledem k poloze předních sedaček příliš vpředu - boční výhled v křižovatce kolmo od auta na obě strany a hlavně výhled mírně vzad od pozice řidiče není zrovna něco, čím by se auto mohlo chlubit; - bezpečnostní pásy po obou stranách zadních sedadel narážejí díky debilně umístěným zarážkám proti sjetí spon kamsi k podlaze právě těma sponama na plastový kryty zadních podběhů po stranách sedaček - pokud nejsou sedačky obsazený, dělá to při jízdě příšernej rachot; - opravdu "ftipně" je vyřešený umístění jediný z interiéru přístupný zásuvky 12V místo na palubovku do místa u páky ruční brzdy - k jakýmukoliv elektronickýmu zařízení na palubní desce nebo na čelním skle jako je například GPS nebo kamera se musí buď udělat nová další přípojka, nebo se musí natahovat káble od nabíječky přes půlku auta; - projektorový světla u předface varianty (bihalogen 1x H7) jsou srovnatelný s bludičkama, bez přídavnejch dálkovejch světel nebo aspoň žárovek s vyšší svítivostí je jízda v noci ve srovnání se světlama favorita nebo jedničkový fábule děs běs; - motor 1,4 16V 63kW je oškubanej koncernem = z "ekonomickejch důvodů" vnucenou absencí proměnnýho časování aspoň sacích ventilů, který má jeho "větší bratránek" 16V šestnáctistovka, přičemž právě slabší kubatuře by tenhle technickej fígl hodně přilepšil hlavně v oblasti nižších otáček - čtrnáctistovka je pod 2500RPM opravdu hodně líná, pokud se nevytočí, při akceleraci třeba z křižovatky na běžnou "městskou rychlost" 40-50kmh jí to HTPčko klidně natře - taky díky celkově lehčímu zpřevodování osazovanýmu do HTP; - v převodovce zřetelně chybí šestka, se kterou by se dalo plynule "plachtit" v dálničním provozu rychlostí kolem 130-140kmh s otáčkama na hranici 3000RPM a spotřebou spolehlivě pod 7 litrů - stávající odstupňování končící pětkou s poměrem 39:48 = 0,813 (HTP má V. stupeň 38:49 = 0,776) a stálým převodem 67:16 = 4,188 (HTP 69:14 = 4,929) vede při dálniční rychlosti ke spotřebě nad hranicí 8 litrů = auto se na dálnici opravdu ohlíží i po mršinách přejetý zvěře, ovoci na stromech a trávě kolem silnice - řešením by možná byl i ještě o něco těžší stálej převod; Určitě by se našly i další výhrady, jednak související s koncepcí auta, druhak s vedením koncernu ve Vlkohradě poměrně krutě uplatněným ekonomickým diktátem vůči nový konstrukci z Boleslavi : poměrně vysoká nakládací hrana kufru, absence původním konceptem slibovanejch bočně odsuvnejch zadních dveří, absence verze s podvozkem v uspořádání 4x4, absence silnějších benzínovejch i naftovejch agregátů než je 77kW (konstrukce platformy naprosto bezpečně snese mnohem vyšší výkon), designově i funkčně nedořešený zakrytí prostoru mezi opěradlama zadních sedadel a platem v kufru, absence plnohodnotný třetí sedačky vzadu uprostřed (Yeti s obdobnou šířkou může přitom vzadu mít plnohodnotný 3 sedadla) atd atd. Je ale vidět, že většina (mejch) výhrad je vůči doslova maličkostem, kterejch je ale poměrně dost - žádnej problém není natolik výrazně vážnej, aby znemožňoval fungování auta, jsou jen prostě ve svým souhrnu do slova a do písmene VOTRAVNÝ. Přitom by stačilo věnovat víc času a financí "dotažení" detailů a třeba uplatnit i změny během výroby tak, aby se daly sady pro úpravy na novější verzi ne příliš draho pořídit ve značkový síti. A abych nebyl jen negativní, tak sem přihodím ještě pár kladů, který jsem za 4 roky ježdění s Roomem potkal: - obrovská variabilita vnitřního uspořádání, hlavně kombinace samostatně vyjímatelný všechny 3 zadní sedačky a kufr je nepřekonatelná v možnostech kombinací - vejška kufru navíc umožňuje převážet takový věci jako je pračka i s podkladní paletou nebo 200litrovej sud "na stojáka" a bez nutnosti mít při jízdě sklopený zadní opěradla (pro lepší přístup při nakládce/vykládce je lepší opěradla sklopit, ale pak je lze normálně vrátit a jet v plným počtu osob); - spolehlivost motoru - kromě svíček preventivně vyměněnejch ve 33 000km a oleje/filtrů jsem za 4 roky provozu a víc jak 35 000 ujetejch km na motor nemusel "sáhnout"; - podle mne velice dobře "naladěnej" podvozek - tomu asi kinematiku nastavoval nějakej opravdu namakanej maniak, protože přes jednodušší konstrukci zadní nápravy (vlečná kliková shodná s OI) je problém Roomstera "urvat do smyku". Někomu se Roomster možná zdá příliš tvrdě naladěnej, ale podle mne je daleko důležitější, že se jízdní vlastnosti, směrová stabilita podélná i příčná jen minimálně mění s velikostí nákladu (akcelerace samozřejmě klesá, ale to je daň relativně v poměru k váze auta slabšímu agregátu) a auto si zachovává velice dobrou stabilitu i ve vyšších rychlostech - svoji roli asi taky sehrává, že trvale jezdím na 15" kolech a gumy mám jak letní, tak zimní s profilem 195/55; - příjemně působící servořízení, jednak dostatečně posilující v malý rychlosti, druhak potřebně "tuhnoucí" při zrychlování, až na řídký výjimky například v podobě parkování ale umožňující trvale řídit s rukama v pohodlný poloze "3/4 na 3", přitom ale řidič neztrácí kontakt s kolama a po zkušenosti z jízdy zručnosti na parkovišti u výrobní fabriky v Kvasinách na letošním srazu RoomsterClubu musím potvrdit, že ve volantu je při malý rychlosti zřetelný i najetí jen jedním kolem na kus vlnitý lepenky (!!! - pneu Hankook Optima 405 - rozměr 195/55 R15); - velice solidní brzdy a dobře odladěný ABS s dostatečně razantním nástupem a přitom neobtěžující funkcí - svůj podíl na tom určitě mají i kotoučový brzdy C54 (288mm x 25mm) vpředu a bubny 256mm vzadu, přitom ty "velký kotouče" vepředu jsou (podle mne příjemnej) následek otypování konkrétně mýho auta jako "skříňový nákladní" = v kategorii N1, ostatní "normální" roomstery typovaný jako "osobní" M1 s výjimkou 77kW motorizací (benzín i nafta bez rozdílu) dostávají dopředu kotouče jen 256mm.
    1 bod
  6. I 1,2 TSI (77) za těch podmínek umí hrabat
    1 bod
  7. No Vikyvikymu se né úplně dá vše věřit. A dost možná tady ani nic neukáže. Tedy zůstaňte v klidu.
    1 bod
  8. Tak běž o stránku zpět a přečti si znova ten srovnávací test Octavie RS s Focusem ST. Není to jen o výkonu motoru! Třeba to ST má výkonnější motor, ale RS ho na okruhu i ve zrychlení porazí, protože nemá problémy výkon dostat na silnici! Možnosti předokolky jsou omezené a když to přemotorizuješ, tak budeš akorát měnit přední gumy každý rok, ale ve zrychlení z místa to krom větších zásahu ARS, či častějšího hrabání nepoznáš. Ale holt jiná prdel, jiný vkus....
    1 bod
  9. Jinak je faj mít svou garáž, nebo stání nejlépe hlídané, pokud člověk parkuje venku tak neparkovat na stejném místě a mít dobrou pojistku aby se mu co nejvíce peněz vrátilo zpět v případě krádeže... Jinak můj kolega v práci mel o1 combi TDI a parkoval na Jižňáku vedle něj další dvě octy on jedinej neměl žádný zabezpečení a hádejte kterou ukradli...:-) z toho plyne, ze část zlodějů nějaké to zabezpečení odradí a raději ukradnou něco co vypadá snadněji...
    1 bod
  10. někdy na to mrknu:) Jinak dnes můj rapid zažil asi prozatím nejchladnější noc - ráno -2 no a mazec...nejdřív na nerovný silnici začlo klepat něco celkem brutálně v B sloupku u spolujezdce....myslel jsem že je to spona pásu, ale když jsem ji vzal do ruky tak to jelo dál...přestalo to po cca 200m kdy jsem vjel na kvalitnější silnici, pak se auto asi trochu ohřálo a už nic.... A taky tak divně vrzal kufr..ne že by drnčel ale vrzal Tak nevím hele...asi to budu řešit rádiem jako kdysi na alfě a čekat na jaro...přijde mi to smutný na nový auto, co to bude dělat třeba za 4 roky?
    1 bod
  11. Pokud to je nějaký lempl co se chce svézt pomůže kombinace co nejvíce zabezpečení. Pokud si půjdou pro auto na díly tak ti nepomůže ani svecena voda.
    1 bod
  12. Já zírám, na předešlé stránce ses do mě pustil, že jako co záruka na motor na mojeho Rapida a že ŘJ si tento zásah pamatuje atd. A co tedy tvoje záruka na motor- nějaká změna či co? Nicméně super, že ses do toho pustil. Tak dej vědet kdesi ho dělal, cena, kolik máš najeto atd. Ukaž foto grafu ať vidím jak vypadá správněj chip tuning se vším všudy. Pochlub se. Kolik si zatím na čip najel? Já mám na něm kolem 4000km a co se týče spotřeby, tak zatím fakt moc nevím. Mění se počasí, začíná mrznout a já se ta motám mezi 6,5 - 7,2 l.
    1 bod
  13. Stříbrná je nejlepší barva! Počkej v létě, až ji nablejskám, bude házet takové šajny, že ti shoří trvalá
    1 bod
  14. předloni dostala sadu hrnců ,jelikož ty staré už stály za prd ,loni jsem to pojal opět užitkově a koupil mixer + byly jsme v tropical island ..... už jen ten ksicht že dostala zase něco do kuchyně a že zní dělám puťku mě akorát nasral .Letos mě nerozhází ,jelikož si nadělujeme celý rok ( druhé auto,barák před rekonstrukcí,dovolená) ,tak dostane leda hovno. Jooo možná nový hrábě na ty spadaný jablka co na zahradě hnijou a musim jí pomalu přemlouvat aby je shrabala ,protože se motám od míchačky k lopatě. zásadně už léta nekupuji ke svátku či k vánocům hodinky ,šperky , kytice , apod kokotiny co pak nenosí či zvadnou a válí se to ve skříni vyjma kytek . Kapitola sama o sobě je oblečení. To si nedovolim ani komentovat cenu když něco přitáhne domů.Já si kupuji hadry v outletech a výprodejích,protože jsem prase a po obědě je vidět co jsem měl dobrého ty časy kdy jsem si kupoval triko za 1200,- jsou pryč,protože mi pračka vždy vše obarví ... za to mladá přeci nemůže. přítel od máti kupuje zásadně dárky na benzince ,protože nemá čas chodit po krámech.Jednou si udělal výlet do elektra a koupil kávovar co běžel v reklamě...stejně to bylo na hovno a že koupil kravinu. s dárky od benzinky neměl sebemenší problém,protože se nad tim každý pousmál ... se slovy "co dostaneš za dárek" a odpovědí "nevim ,něco z benzinky" to trhalo bránice na závěr, nelamte si hlavu s dárky a prostě něco kupte .... ať to bude cokoliv stejně vám pravdu neřekne a bude vám tvrdit jak moc je šťastná za to co dostala .... i kdyby to bylo Thajsko na 10 dní all inclusive ... bude si vduchu remcat že je tam vedro a plno prostitutek.
    1 bod
  15. Proč myslíš, že dělám teď ten výjímečný Clintův dejchánek v Krušovicích od pěti hodin? Bude tma a tak využiju momentu, kdy Kokta bude usrkávat čipovanou Kofolu a vyprávět historky o nárazech zezadu a nepozorovaně mu prohodím kola
    1 bod
  16. Nepřeháněj Takhle jezdím denně zatáčku u Majsnerů, má to takovej náklon, že se mi samy otvíraj oboje levé dveře a spolujezdec mě musí držet, abych nevypadnul....a gumy držej jak přibité
    1 bod
  17. Nic novyho, jsi mimo jako vzdycky. Vyrobni linka OIII (spolecne s Rapidem) jede na hranici moznosti, dalsi zvyseni produkce (rozsireni linky) by byla zalezitost na nekolik desitek mesicu a vyzadovala by obrovske investice. A bylo by to kratkozrake reseni, protoze takovato poptavka nemusi trvat vecne a co pak s nevytizenou linkou/lidmi. Plánovači vedi velmi dobre co delaji a kdyz nestihaji vyrabet, zvednou cenu a vydelaji vic na budouci investice do novych produktu. Nehlede na to, ze u beznych modelu se zdrazuje homeopaticky o jednotky tisic Kč, u obchodne neskutecne uspesneho RS pak o 10 tKč. U auta puvodne od 619 tKč pro zakaznika spise opticka zmena, pro firmu naopak +10tKč z kazdeho prodaneho RS.
    1 bod
  18. Tak za prvé, u té rychlosti v obci nejde ani tak o následky nehody, ale spíš o to, za jak dlouho dokážeš auto zabrzdit, logicky i selským rozumem musíš přijít na to, že z 50 km/h zastavíš dřív jak ze 60 km/h. Btw. buď ještě rád za tu 50ku v obci, EU údajně uvažuje o snížení na 30 km/h Tím neříkám, že to schvaluju... K objektivní odpovědnosti, to co píšeš, je blbost, když auto prodáš, tak za něj neodpovídáš, protože už s ním nemáš nic společného. Pokud ho ale půjčíš, tak jsi pořád ty provozovatel vozidla. A nemotej do toho trestní právo a to, že půjdeš za někoho sedět ty. V trestním právu se uplatňuje výlučně odpovědnost subjektivní, to znamená za úmysl (přímý a nepřímý) a nedbalost (vědomá a nevědomá). Pokud to chceš vidět černé na bílém a příklady, sice z trošku jiné oblasti, než tu řešíme, ale může to názorně posloužit, tak si otevři současný občanský zákoník (zák. č. 40/1964 Sb.) a podívej se na paragrafy 420a, 427, 432 nebo 433. V těchto uvedených paragrafech najdeš příklady objektivní odpovědnosti. Samozřejmě i v případech objektivní odpovědnosti se lze škody zprostit, takzvaná liberace, pokud prokážeš, že škoda vznikla nějakou neodvratitelnou událostí a podobně (vis maior).
    1 bod
  19. ja dostanem asi nové PSP ponožky, slipy, papuče
    1 bod
  20. Přátelé,podařilo se mi prohodit směny na ranní (sic vstávám několikrát po sobě ve 3 hod.),ale co bych kvůli setkání s Vámi neudělal že.... Tedy Clinte & spol. počítejte v úterý se mnou !
    1 bod
  21. Co na tom nechápeš bože? Prostě správní delikt, ty jako provozovatel osobního automobilu jsi odpovědný za to, co se s automobilem děje, nejsi odpovědný za přestupek, který spáchá jiná osoba, takže tak. Typicky česká povaha, všechno se snažit "ochcat", prostě je to tu o lidech, u nás je na každou blbost zákon narozdíl od jiných zemí, a ten zákon stejně nic nevyřeší, protože to všechno záleží na lidech, a tady máme konkrétní příklad ale to je OT, ale zas jsme v hospodě a vím jak to je a štve mě to, tak jsem si musel ulevit to že chceš něco házet na nějakého bezdomovce ani radši nekomentuju... Mimochodem 76 km/h v obci je celkem dost, pokud by se něco stalo a vběhlo ti tam dítě či něco podobného, potěš pánbůh, ona i ta padesátka je někdy na ubrždění hodně, pokud se to teda nestalo někde na na nějakém místě, např. dvouproudovce, kde nejsou chodníky a je tam padesátka poněkud nesmyslná...
    1 bod
  22. Nieje to moja foto, jeden známy zapadol keď si chcel skrátiť cestu cez nejaké pole/lúku
    1 bod
  23. Už dlhšiu dobu som rozmýšlal, prečo sa na motore HTP môžu tak vo veľkom kaziť ventile. Existujú rôzne teórie, prečo sa to deje, no väčšina z nich bola vyvrátená. Uvediem príklady: 1) Prepálený olej, pretože katalyzátor je blízko olejového kanála: hubo44 nám ukázal, že žiaden olejový kanál sa na prednej strane hlavy nenachádza a tiež veľa užívateľov tvrdilo, že (skoro) od začiatku menili olej pri cca 7500km ale aj tak sa im ventile podpálili. Takže asi to s tým olejom nebude úplne tak pravda a v skutočnosti sa veľmi neprehrieva. Tak či onak si nemyslím, že výmena o pár km skôr môže mať len a len pozitívne vplyvy na motor (napr. v USA ešte stále bežne menia oleje po 5000 až 8000km) 2) Rozpadávajúci sa katalyzátor, ktorý zanesie výfukové ventile: v tomto prípade zasa pomohol hubo, ktorý v jednom príspevku spomína, že po repase hlavy odstránili katalyzátor a hlava bola po niekoľko desať-tisíc kilometroch znova v háji, takže katalyzátor v tomto prípade nezohnal žiadnu rolu. Ďalej som tu na fóre veľa krát počul, že taxikárom alebo obchodným zástupcom vydržia tieto motore hafo km bez nutnosti väčšieho mechanického zásahu. Naopak dôchodcom odchádzajú ako na bežiacom páse, niekedy pokojne aj len po 50tis km. Z toho som si teda utvoril jeden jediný záver: ...motor HTP sa absolútne nesmie podtáčať, pretože ak sa podtáča (spomente si na to hučanie keď sú otáčky hlboko pod 2000ot/min a človek sa snaží prudko akcelerovať), tak v motore vznikajú obrovské vibrácie, vďaka ktorým sa vyklepú sedlá ventilov a potom to všetko začína. Osobne si nemyslím, že otáčky okolo 2000ot/min sú úplne v poriadku a snažím sa to vždy držať okolo 2200ot/min, prípadne viac, pretože vtedy je cítiť, že má motor dobrú svižnosť ale pri mestskom provoze to stále nie sú otáčky, pri ktorých by motor zbytočne veľa hučal. Avšak tým, že ide zima chcem upozornitť, aby aj zahrievanie sa robilo plynulo a aby človek tomu ihneď po štarte nedupal na krk. Radšej si minútku dve posedieť v aute, prichystať si autorádio, uložiť si veci a potom sa pomaly vydať na cestu. Pri precíznej práci so spojkou sa dajú otáčky pri jazde imrvére udržať okolo 2100ot/min a tak aj v zime je motor zahriaty relatívne rýchlo, no stále, dovolím si tvrdiť bezpečne. A spotreby sa absolútne netreba báť, pretože aj napriek tomu, že motor stále "točím", tak moje priemerka sa ešte nedostala NAD 7l/100km a to väčšinu tras robím len v meste.
    1 bod
  24. Ahoj všem, chtěl jsem se zeptat, zda někdo již řešil dodělání corner funkce mlhovek na Fabce 2008 (tedy před faceliftem). Něco málo jsem se tu dočetl, ale rád bych to dal dohromady kompletně tady.... Pokud mám v autě ESP, je tedy třeba udělat co?? 1, koupit si nové mlhovky - je to nutné, nešlo by jen přepojit vedení od mlhovek, případně doplnit diody pro oddělení obvodu mlhovek a přísvitu?? 2, je nutné koupit řídící jednotku? nebo se dá stará nějak přeprogramovat a doplnit do ní vodiče?? Na kolik závěrem celá sranda přijde zhruba?? Díky
    1 bod
  25. ahojte, do fajrontu daleko, otvaram staru temu. je nam uz jasne ze podpalene ventily u HTP sa opakuju. opakovalo sa to niekomu aj s vymennou skodovackou sadou? piste vase skusenosti, moze byt story z vasho okolia. mimochodom, aky je rozdiel medzi 6 ventilovou hlavou z HTP 40kw a 6 ventilovou z HTP 44 kw? neobsahuje ta opravna sada nahodu hlavu zo 44 kw motora? snazim sa proste veci prist na klb, mal som otvoreny motor a videl som ze 2 vyfukove ventily su zase vypalene do seda. zatial som to zlozil tak ako to je, ale je to asi uz len otazka casu kedy to znova pride. prvy raz to bolo pri cca 127tisic, druhy raz pri 166 tisic, teraz mam 196 tisic, ja som vymennu sadu nedaval, opravili sa sedla, vymenili voditka a supli sa tam nove ventily. katalyzator bol povodny. ine problemy s motorom nemam.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...