Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/04/13 ve všech sekcích
-
Dlho som tu nebol a dnes u nás bolo -10,tak som sem nazrel a natrafil na tému v oct.III.Najskôr však o OII.Neviem,čo by povedali v Škodovke,ale ja nepíšem o pocitoch.Ja mám šiestu Octáviu a vo firme nám prešlo rukami ďalších cca 9 OII.Aby som predišiel subjektívnym pocitom,zobral som 2ks O II face +ja všetky 1,6tdi cr a po nočnom státi sme traja vyrazili na diaľnicu.Ja som mal samozrejme medzi nárazníkom a chladičom plast.Išli sme len 100 a dorozumievali sa vysielačkami.Moja sa dostala na 90°o cca 4km skôr,ako tie dve,ktoré toto zahlásili v rozmedzí cca 500m.Dôležitejšie je pre mňa ako taxikára to,že po polhodinovom státi a čiastočnom schladení motora pri -12° sa moja dostala na 90°zase asi o 1km skôr. Teraz mám O III 1,6 tdi cr a vidím,že to,čo tu čítam o "zimnej clone chladiča" je mimo mňa,pretože prívod vzduchu cez masku je veľmi malý.Skôr idem špekuľovať,ako dostanem nejaký plast za tú mriežku,čo je v nárazníku,pretože tá je veľká. Nepíšem to,aby som sa hádal,takto som kedysi porovnával aj čipnutú 1,9tdi a sám som bol prekvapený rozdielom.2 body
-
2 body
-
tak cvičně, protože se množí diskuze co jo co ne za auto ve střední třídě u nás v práci - k blížícím se termínům nového passatu a superbu příští rok,řekl jsem si, že se vás kluci zeptam, proč jste si vybrali zrovna superb mezi auty střední třídy? za mně S2MR2013: - S2 combi se mi líbil designově víc než passat - dostal jsem velmi dobrou cenu - dobře vybavené, prostorné, nikde nic nechrastí i po 35tkm (ten kritizovaný chybějící cenťák šířky proti passatu na každě straně auta mi neschází a nevnímám když jedu passatem) - SS dobře hraje, taky nechrastí - velký kufr - auto jen tak nic proti O2 a nerozhází, klidnější na nerovnostech i proti povětrnostním podmínkám, na 17" kolech to není rozkákaná koza - co mi vadí - menší nádrž o 10l zamrzí na dálky ostatní - Audi A4 - to samé menší, dražší, chuději vybavené - Citroen C5 - eee design, zůstatková cena, mizernější servisní síť - Mazda 6 - dtto - Mondeo - živější svezení, servis srovnatelný, ale eee vnitřní design - BMW3 - až mi v práci důraznějc přidaj - Peugeot - vnitřní design eee , spolehlivost? - Volvo - vnitřní design eee pokud by se mi nový passat/s3 libil, koupil bych ho opět min. 2 roky od uvedení modelu do prodeje a vyladění chyb. Zatím, pokud nezasáhne vyšší moc, zůstávám o S21 bod
-
Jasne na to turbo koukni, ale jestli to před cipem nedělalo a hned po cipu zacalo, tak to asi z 99% turbem nebude. Zkus teda k nim zajet aby se ti na to podivali a samozrejmne trvej na diagnostice před a po , a na odbrzdeni aby jsi videl jak realny vykon ,tak prubeh a hodnotu krouticiho momentu. Jestli ale brzdu nemaji , nebo ti zas budou chtit jednotku kurvit horkovzdušnou pistoli, tak bych se asi sebral a odjel. Jinak cip není omyl, ale musí to delat clovek který tomu rozumi a který na to ma vybaveni.1 bod
-
Panove a damy, dnes zarizena rezervace pro cca 10+ lidi v Myslivne u Ondry, Detmarovice 185 Datum: 22.12.2013 Čas: 15:30 Už se na vás těším1 bod
-
1 bod
-
No a 2,5 tis. na stromě nerostou, tedy alespoň ne tady u nás, platit za věc za kterou nemůžu a ani pravidelné údržby se netýká. Dobrá, pak navrhuji hromadnou demonstrativní demolici našich Rapidů u sídla ŠA s pozváním novinářů apod. Jako ukončení meatingu se budou opékat buřty na úvěrových a leasingových smlouvách. Kdo se přidá?1 bod
-
kdyby tupej amik nepokracoval v jizde po rafku, tak nebylo co hasit.1 bod
-
Jojo, prodloužená záruko, KDE JSI ???!!! No do února přespříštího roku snad času dost a ještě jedna zima v záloze tím pádem.1 bod
-
Já jsem nakonec po úvaze přistoupil k tomu, že prostě chci teď vyměnit vadný díl za nový díl, který montují nyní do RAPIDů a SPACEBACKů. Auto spí pěkně v teple v servisu do zítřka. Kdo ví, jestli díl, používaný ve výrobě není lepší kvality a vydrží víc km. Uvidíme. Nechci jezdit s tím otravným klepáním a bát se, že se za 2,5 měsíce zimního provozu stane to, že silentblok praskne úplně a převodovka klekne úplně do kastle a stane se to někde v noci za sněhové kalimity. Navíc plýtvám svým benzínem a svým časem a to mi nikdo bohužel neuhradí.1 bod
-
Já rvu peníze do koníčků a na autě šetřím. Kdo má služebák, tak si může hrát s pěkným autem. Znám servisáka, co je často v zahraničí a tady ujede ročně svým autem pár kilometrů, jeho golf je stále jako nový, do jeho garáže je šílený pohled, tam je vše jako na výstavě. Vyjede jen tehdy, když je nejbližší mrak nad Španělskem.....1 bod
-
jak mam vedet co tam mam se nekdo podivejte do toho systemu a budete vedet...mně je to putna hlavně že je ticho, třeba mám nějaký díl ze dřeva1 bod
-
Nemá ten servis nad sebou takovej zlatej poletující kruh? Páč to bude asi svatozář, jestli je pravda to co píšeš a pak je to asi servis poslanej z vyšší nadpozemských míst, protože ani ten nahoře už se na to nemohl dívat. edit: Jinak MiKy* ty jsi noční tvor?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Po devíti letech ježdění v Passatu 1.9 TDi , kombi, automat.... došlo na výběr mladšího rodinného vozu. Pořeboval jsem něco velkého.... (čtyřčlenná rodina + pes) Takže jsem koukal po jetém Passatu 2008 a novější .... (CR motor podmínkou nejlépe s DSG) Pak taky na Mazdu 6 Combi 6 od 2009 a Ford Mondeo Combi 2010 .... BMW a AUDI jsem hned zavrhl - za peníze které byly k dispozici bych koupil vůz pod 2008 a to jsem nechtěl, navíc drahý servis. Francouzské a korejské vozy mi nic moc neříkají. Mazdu 6 sehnat v automatu je docela problém, když už nějaká je, výbava nic moc... Mondea na výběr byly (ale bojím se vstřiků, ty u předchozí generace zlobily), interiér mě moc nenadchl Takže nakonec už se výběr soustředil jen na VW Passat Combi 2009 CR DSG. I přes překročený rozpočet jsme občas koukali i po Škodě Superb Combi CR DSG, nakonec je to takovej "brácha" Passatu a VW jsme posledních pár let měli, tak co. No jo, ale po bližším prozkoumání ona taková Škoda Superb nakonec nabízí ještě víc než Passat. Superb Combi je prostě hezčí, než VW Passat Interiér je prostorný a kufr obrovský .... a opět vypadá líp než v Passatu Problematický 2.0 TDi je v Superbu Combi již bez prvotních "dětských" nemocí Ruční brzda - klacek je prostě klacek (vícero lidem se ručka na čudl v Passatu podělala + mimojiné čerpadla v nádržích nebo první vyvažováky olejového čerpadla....) Takže byl Superb nakonec jasná volba (pro mě je to takový "lepší Passat" nebo klidně bych i řekl "česká A6ka")1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
děkuji... bohužel to neni k smíchu ,ale k pláči... se těm sebevrahům před vánoci nedivím že si vybírají místo kde to utnou já už si na dárky nehraju já jsem spokojenej ,když se sejdeme celá rodina u jednoho stolu. Uvidím sourozence ,pokecáme ,dojdeme na půlnoční ,tam se zmrskáme pochutinou z placatky zaspíváme si texty, kterým nerozumí nikdo kromě faráře a druhý den žereme u TV zbytky z večere , zajídáme to cukrovym a zapíjíme dobrym pitivem.1 bod
-
my si buď píšeme ježíškovi, nebo dostaneme prachy... tak jsem si napsal o klaxony, řaďičku a poukaz k lakýrníkovy na nárazník... tak ať se ježíšek stará :D Mě se líbí praktikovat "psaní dopisu ježíškovy" aspoň pak nedostáváš nic neužitečnýho1 bod
-
Na poloose. Pořád na ní koukáš celou dobu co manipuluješ s kolem. Je přesně ve středu.1 bod
-
Okej, takže ďakujem sám sebe že som si pomohol. Objednaný klúč 1J0 959 753 N - vymenil som planžetu a centrál spároval postupom: Proces 1. Klíč v zapalování nechat v poloze Zapnuto 2. Manuálně zavřít dveře druhým klíčem ze řidič.strany,pokud máte jenom jeden klíč zamknout zevnitř 3. Jedním stlačením na dálkovém ovládání-otevřít dveře se zapne alarm 4.Vyčkat 6 vteřin,pak zmáčknout otevření dveří,tím se aktivuje kódovací proces a dálkové ovládání je přeprogramováno (přispůsobeno) Všetko funguje!1 bod