Já jsem taky rebel. Chci být u auta a dávám si vlastní nápně a filtry a měním vždy všechny fitry a nápně ačkoliv to není předepsané. Vlastní filtry, oleje a nápně jsou v servisu, kam nyní chodím bez problémů, akorát na dílnu mě za žádnou cenu pustit nechtějí (bezpečnost práce), takže dávají auto na první zvedák u vrat a já stojím u vrat z vnější strany budovy. Vyhovuje to všem, asi mimo mechanika, že mu koukám pod ruce, ale nekupuju si auto jako housku v krámě pravidelně každý den a navíc si to musím zaplatit sám, nikdo mi to nezaplatí (jako firemní vozy).
Co se týče záruky, je celoevropská, takže to by mě vůbec nezajímalo. A důvody proč to jdu reklamovat tady a ne tam jim vysvětlovat určitě nebudu. Trochu blbej příklad, ale upadne mi poloosa v Praze a normálně chodím v Ostravě na servis. Kde to budu reklamovat? V nejbližším servisu nebo to na svoje náklady povezu do OV?
Přijímací technik má v případě reklamace zákazníkovi vysvětlit, že je to normální, pokud to normální není, tak ho přesvědčit, aby to zaplatil, pokud neuspěje a je to na záruku, pokusí se ho poslat jinam (z výše uvedených důvodů), no a pokud to ani tak nevyjde, tak to s vlažným přístupem odstraní.
Tuhle praxi jsem absolovoval v několika servisech v okolí. Benešov, Říčany, Votice, 2x Praha. Až nyní jsem v servisu spokojený, vycházejí mi vstříc a snaží se. Ale porodní bolesti zde byly také. Už mě znají jménem a servisní technik mě má uloženého v mobilu, protože když zvedá telefon říká: "Dobrý den pane Jireši". Je to vše jen o lidech. Upřímně jsem si myslel, že na moravě jsou vstřícnější než práglu, ale asi je to všude stejné.