Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/24/13 ve všech sekcích

  1. Bola som na nákupoch v supermarkete, kde som si kúpila: Liter mlieka. Dvanásť vajec. Pomarančový džús. Hlávku šalátu. Veľké balenie kávy. Nakrájanú slaninu. Počas vykladania tovaru na pás pri pokladni som si všimla, že za mnou stojí nejaký opitý chlap, ktorý pozoruje čo vykladám Pokladníčka začala skenovať môj nákup, opilec bez akejkoľvek emócie povedal nahlas: "Ty určite nemáš priateľa." Ostala som prekvapená jeho tvrdením ale zaujala ma jeho intuícia, pretože som fakt bola sama. Pozrela som sa tých 6 položiek, ktoré ležali na páse a nevšimla si nič nezvyčajné na mojom výbere čo by mohlo ožranovi naznačiť, že som bez partnera. Absolútne nič ma nenapadlo. Moja zvedavosť bola priveľká a tak som povedala: "Vieš čo? Ty máš naozaj pravdu, ale ako dočerta si na to prišiel?" Opilec odpovedal: "Pretože si škaredá jak riť."
    3 body
  2. trošku iné tutútka použité, ale je to pekné http://bestpozitiv.ru/video/krasivo-chetko-prosto-net-slov/
    2 body
  3. Ano diametrálně jiné auto to opravdu je, jenže z pohledu razantního nástupu úsporných řešení. Někdy je to zaštítěné snižováním hmotnosti kvůli spotřebě a produkci CO2. Jenže po seznámení se s prvníma OIII u prodejců jsem zjistil tolik ošizení že bylo rozhodnuto o mém nezájmu. Cena byla jako za Superb v akci a ten byl i líp vybavenej. U OIII mě zarazily tenkrát díry v motorovým prostoru že bylo vidět až na zem. Zlobil kastlík na přístrojovce, koberec v kufru byl horší kvality než ve veteránu Škoda 110. Dále kryt okolo zadního tlumiče vejfuku byl okousanej jako od myší. Je tam i spousta dalších ošizení které nejsou bežnému uživateli na očích a jsou skryty v konstrukci auta. Sice se něco od té doby změnilo ale i tak je OIII udělaná jako normální spotřebka s určitou životností. Proti tomu OII měla více přidané hodnoty.
    1 bod
  4. Cenová politika alias "katování kostů" - fabrika montující auta kupuje co nejlacinější "subkomponenty", který ještě postačujou pro správnou funkci auta. Baterka s nanormovaným proudem 220A pro natočení motoru s kubaturou kolem litru - litru a půl ještě postačí, pokud se použije startér s planetovým reduktorem - a protože se dneska ani jiný startéry do novejch aut nevyrábějí, lze takovou baterii použít jako "výchozí sériový osazení". Výhodou reduktorovýho (rychloběžnýho) startéru je přibližně o 25 až 30% menší odběr proudu při stejným krouticím momentu ve srovnání se starším provedením startéru s pastorkem přímo na hřídeli elektromotoru = baterka je při startu míň zatěžovaná, má menší úbytek napětí a v dlouhodobým horizontu i vinou menšího zatěžování má pak i delší životnost, než by měla baterka stejnýho typu při používání "přímonáhonovýho" startéru. Stačí si vzpomenout na starý šáde - tam byla naprosto běžná životnost i první z fabriky montovaný baterie 4 roky - komu vydržela dýl, ten mluvil o zázraku. Dneska je naprosto běžná životnost "první baterky" 6 let a nejsou výjimkou vozidla s baterkou starou 8-9 let, který přitom pořád denně jezdí. Hlavním důvodem pro takovou životnost nejsou ani tak modernější technologie výroby baterek, jako právě silnější alternátory dovolující v co nejkratší době doplnit do baterie energii odebranou startem, moderní technologie přípravy směsi a řízení zapalování (dovolující start i při napětí baterie ještě těsně nad 8V) a hlavně ty "rychloběžný" startéry s reduktorem, který baterku při startu daleko míň zatěžujou.
    1 bod
  5. Jen k tem cenam v DE. Po zavedeni "singerovneho" se jiz nevyplati kupovat v zemich, kde se plati EURem. Ceny lepe vybavenych vozu vychazi stejne. Nektere nizsi vybavove stupne nejsou v Nemecku vubec k dispozici (neni tam o ne zajem).
    1 bod
  6. Tak toto je tak hezky napsané. Jsme chytrý národ.
    1 bod
  7. Cenovou politiku Škody sleduju 15 let a nynější krátkodobý zlepšení cen není v tom dlouhodobém srovnání moc významný. Poslední cenová nabídka pro mě byla na Š OII 1,8 TSI Lk combi, ale nepřijal jsem jí ani po dodatečných korekcích směrem dolů. To měli udělat hned a to jsem je seznámil na začátku s aktuální nabídkou pro mě z D.
    1 bod
  8. No ceny RS tady a v DE moc tvé tezi neodpovídají... škodovka je levnější tady. V DE má trochu lepší výbavu, ale méně, než kolik je navýšení ceny. Ale ten boj o místo na slunci je jasná věc. Ačkoliv třeba v JP jsou místní automobilky taky levnější (o dost), než ve zbytku světa, bez ohledu na klesající jen. Nu což Za mě ale rozhodně kupovat "roční" natož novinářské auto je úplná blbost, takovouhle ojetinu bych v garáži nesnesl.
    1 bod
  9. Mno, tak ještě trochu OT. Ceny OII liftback MR 2011: RS 2.0 TSI = 710 900 Kč, L&K 1.8 TSI = 656 900.
    1 bod
  10. Namátkou: Modernizovaný motor 1,2HTP Výdrž motoru 1.2 HTP Motor 1.2 HTP A ne aby tě napadlo to psát do všech vláken.
    1 bod
  11. Všem taky pěkný svátky a žádné trvalé a když už tak bez následků
    1 bod
  12. ŠKODA Octavia combi RS - „Bazyho eReSko“ Natuněná kára nemusí oplývat hromadou spoilerů, křídel či dalších někdy, až nevkusných doplňků. Nyní vám představíme decentně upravené Bazyho eReSko – Škoda Octavia RS. více ZDE
    1 bod
  13. Natuněná kára nemusí oplývat hromadou spoilerů, křídel či dalších někdy, až nevkusných doplňků. Nyní vám představíme decentně upravené Bazyho eReSko – Škoda Octavia RS. Zobrazit celý článek
    1 bod
  14. I já jsem znechucen nad hulvátstvím a urážkami ,plivat na druhé pro jiný názor je dosti ubohé .
    1 bod
  15. Když už to neumíš napsat slušně, tak doufám, že to ohodnotí nejbližší hlídka Policie. A co sis myslel, že tady budou všichni hýkat nadšením, nad takovou úpravou? Jsi na diskusním foru, tak musíš zkousnout i kritiku, jestli to nechápeš, tak sem chodit nemusíš.
    1 bod
  16. Lidé tady z fóra budou aktivní, jen za předpokladu, že se bude chystat nějaký sraz. Jsem tady na fóru už nějakou chvíli a vím jak to tady chodí. Pak se jen ozvou, že měli spousty práce i jiných aktivit. Ale v dnešní době, kdy má skoro každý chytrý telefon, tablet, internet v mobilu a pak napíše takovou blbost, že nemá čas nevěřím. Napsat jednu větu moc času nezabere. Nebudu nikomu přát krásné, klidné a pohodové. Nebudeme si přece pořád lhát do kapsy. Dnes už to chodí jinak. Stres, úklid, shánění a vymýšlení dárků, nakupování, přežírání a jiné věci s těmito svátky spojené. Kam ten svět spěje. Já jsem se letos na všechno vykašlal a nikdy mi líp asi nebylo. Proto všem, kteří se stresují a dělají podobné kraviny přeji pevné nervy. Vše nej a vydržte to ve zdraví. Můj příspěvek ať si přebere každý podle svého.
    1 bod
  17. Honza - SM pravidelne urobí takúto perličku ako zvýšenie sledovanosti . Proste niečo rokmi osvedčené už nie je dobré a treba to zmeniť.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...