Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/04/14 ve všech sekcích
-
také jsem cca 2 roky zpět zkoušel u passata...na dojezd 0 km jsem ujel cca 80 km ryhlostí 140 km/h a motor zastavil na dálnici za Vídní. dostal jsem pokutu od debilních rakouských policajtů a musel zaplatit asistenční službu, která mi dovezla 10 litrů nafty v kanystru (celkem 150 EUR)....2 body
-
2 body
-
Dneska jsem při nastupovaní koukal na hranu předních dveří a tam jsou ty kapky / stečence barvy sem tam taky a taky jsou poddajné. je to v dolním rohu dveří viditelné ze sedadla... co to sakra je ? to si snad dělají prdel ne ? jestli se to nebude narušovat mechanicky, tak po několika letech se to určitě naruší sřídáním mrazů, veder a podobně... to jsou jako duté kapky ? jak to lakují ? Začíná mě to auto trochu srát... teda měl jsem před tím rencka a ať si říka kdo chce co chce, tak nic podobného na něm nenastalo. a to nemluvím o tom rachotu z kufru.2 body
-
Tak jsem včera otestoval dojezd v praxi až do prvního škytnutí... Bylo to vcelku veselé. Vyjížděl jsem z Prahy směr Německo, D8 a na dojezdu svítilo 30 km. Zhruba po 30 km se mi rozsvítil dojezd 0 km, což bylo v té chvíli při ujetí 840 km na nádrž (spotřeba do toho okamžiku na nádrž byla asi 5,1 l/100 km). No inu jel jsem dál a věděl jsem, že na minimálně 40 km to vystačí (vyzkoušeno minule), ale s teorií, že při ukazatelu dojezdu 0 km, je v MQB nádrži ještě zhruba cca. 7 l paliva. Projel jsem české tunely v Krušných horách (již lehce ve stresu jsem si říkal, že když motor škytne, musím se trefit do nouzového zálivu nebo to bude špatné...) Neškytl, jelo se dál, dojel jsem do 50 km vzdálených Drážďan a stále nic...Pokračoval jsem po A4, pak po A14 na Lipsko, stále nic... Najeto již 1000 km (průměrná spotřeba na nádrž v tu chvíli 5,0 l/100 km). Grimma - stále nic a pak přišel škyt. Motor jsem okamžitě vypnul - PC v tu chvíli ukazoval 1027 km, tedy jsem na dojezd 0 km najel ještě lehce přes 180 km!!! Je pravda, že jsem to moc nehonil (100-120 km/h tempomatových), odhaduju spotřebu na těch posledních 180 km asi 4,5 l/100 km. Čili to +/- odpovídá oněm 7 l v nádrži - záleží na každém kolik na ně najede km... No, ta pravá zábava teprve přišla. Jelikož jsem těch posledních snad 50 km držel klíček zapalování opravdu křečovitě - abych mohl motor okamžitě vypnout, což se mi i povedlo, tak jsem jel po německé dálnici v mžiku bez zapnutého motoru. Celkem štěstí bylo, že přede mnou byl zrovna sjezd - cca. 1000 m jsem z mírného kopce doplachtil. Myšlenka byla, raději doplnit palivo někde mimo dálnici, než v odstavném pruhu. Povedlo, sjel jsem a zastavil. Auto z kanystru - 6 l - dotankoval. A startuji - 2s, motor nenaskočil, 2. pokus - 5s a také nenaskočil. To už jsem si říkal, že to není vůbec dobré... Chvilku jsem se uklidňoval, něco zanadával a na potřetí po 5s naskočil - rovnoměrně a normálně. Trvalo přeci jen déle než se do válců dostala zase nafta (z nádrže to jsou dobré 3 metry palivového potrubí a v tom byl jen vzduch). Palivoměr se ani nepohl, dojezd byl stále 0 km, což potvrzuje teorii se 7 zbývajícími litry. Obrázky PC klidně zašlu přes SZ, sem mi to nejde vložit. Tak, co, najde se nějaký další odvážný tester???2 body
-
Všichni co jedete, jak už se tady psalo, ale radši to přihodím i ke každé aktualizaci: - přibalte do kufru, kdo můžete nějaké dřevo na oheň (špalky) - chtělo by to aspoň 2 ks party stanu, kdo má ať se ozve - 1ks Moravecmilan 21, pak psal Mr.Chodny, že by vzal Kemp: http://www.kempannin...annin/index.htm Aktualizace: Čuzik 2 os. + pes - chatka č.1 Doktorone 2 os. + dítě - chatka č.2 pá - ne Ghostbuster 2 os. - chatka č.3 pá - ne Airman64 1 os. - chatka č.4 čt-ne Mr.Chodny 1 os. - chatka č.4 (čt)pá-ne Drizzy 1 os. - chatka č.4 Tarantulas 2 os. chatka č.5 pá-ne Vick 2 os. chatka č.6 čt-ne wladi 1 os. chatka č.7 czechmichael 1 os. chatka č.7 pá-ne Moravecmilan21 1 os. chatka č.8 Nemo.x 1 os. chatka č.8 so-ne KubinoS 2 os. chatka č.9 Michael91 2 os. + pes chatka č.10 pá - ne Ladislavpraha 2 os. + pes chatka č. 11 pá - ne Bajuszka 2 os. + pes - stan (st)čt-ne brc.majkl 2 os. stan Sup1 1 os. sup Passport ??? Psal Vick Lanny ??? Poslána SZ AceVentura ??? Poslána SZ Ďurih ??? TomTF ??? Ladislavpraha ??? Je to teda krásných 18 vozu Škoda Superb I 28 osob + 1 dítě + 4 psi Bája1 bod
-
Na Q8 jsem slyšel zatím jen samou chválu, poměr ceny a kvality u něj vypadá výborně.1 bod
-
Pro mě je těch 1500 také přijatelných. Obávám se spíš právě ceny třeba kolem 1,5 Kč / km.1 bod
-
Karamia, ak sa predchádzajúci majiteľ o auto dobre staral, tak 140 tisíc km sa dá považovať za akurát zabehnutý motor. Pred kúpou prever históriu vozidla, daj skontrolovať stav vozidla dobrému mechanikovi alebo zájdi do autorizovaného servisu, nech sa na to pozrú a povedia ti, že čo ťa čaká ak si to auto kúpiš. Čo sa týka výberu tvojej motorizácie, tak tá do mesta naozaj nie je najlepšia. Je to dobrý motor, ale budeš mať zbytočne vysokú spotrebu a výhody toho motora moc nevyužiješ. Skús nájsť nejakú Fabiu s motorom 1.2 HTP, určite sú ich na predaj desiatky, je to asi najrozšírenejšia motorizácia.1 bod
-
1 bod
-
nz. Je videt, ze ten psychologicky strach z dojezdu funguje... Idealni prepnout na radio a pokracovat v ceste.1 bod
-
Já 1.6 ve Fabii mám. Dost záleží o jaké jde město, jaký je tam provoz a jak se dokáže člověk s autem sžít. Jezdím Prahu a pokud je velký provoz, semafory, zácpy... tak to může být i lehce přes 10. Pokud je menší provoz tak 8-9. Pokud lze využít obchvatů a okruhů tak klidně i pod 7. Já se snažím ucpané Praze vyhýbat (klidně i delší trasou), podíl cest mimo město může být tak 30-40% a jsem aktualně na spotřebě 6,5.1 bod
-
Room s 1,4 16V 63kW po městě v létě za 8 - 8,5 litru, opravdu krátký cukačky klidně za 10 - v zimě přibližně o 0,5 litru až o litr víc. Fábule se stejným motorem bude o trošku míň žravá, protože je lehčí. Haťapka bude ve stejný situaci minimálně o litr úspornější, ta "jednašestka" se bude pohybovat minimálně na úrovni "jednačtyřky" - má větší krouťák, dá se rychleji přejít na vyšší rychlosti, kde motor tolik netočí a spotřeba není tak vysoká.1 bod
-
Karamio, záleží jak se s tím autem jezdilo, ale motor je to ještě jeden z těch spolehlivějších, takže by určitě neměl mít problém. Pokud se k autu člověk chová dobře, mění včas olej a pod, klidně vydrží i půl milionu... Ovšem, když píšeš, že auto máš na krátké trasy a do města, tak si myslím, že by nebyl dobrou volbou, protože co se týče spotřeby tě sežere i s botama . Na město bych volil spíše Fabii s 1.2 HTP, která je jednak levnější a hlavně uspornější. Je sice slabší, ale tyto motory mají perfektní zpřevodování a na město jsou dost svižné, jediné, kde ztrácí dech jsou cesty mimo město a dálnice, kde už tak svižné nejsou a tam se právě hodí 1.4 a 1.6 motory.1 bod
-
Že je roomster hnusnej, je fakt. To byl taky hlavní důvod, proč jsem si ho koupil.1 bod
-
Tak včéra jsme se k tomu dostal fotky ještě nemám, ale pojezd skutečně je 1:1 jako v dvojkové octě Sedačka tam pasuje jak prdel na hrnec, jen jsem ještě nezprovoznil elektriku, takze jsem zvedav jak to bude když se bude sedačka nastavovat. K tapecům, Tapece jsou pouze o 3cm delší než tapece z octy. Není to o tolik jiné, protože zaoblení, šroubky, a zachycení vrchní je 1:1, jen tapec je o 3cm prodloužený. Takže ve výsledku by šel udělat test a tapec zkrátit, ale to je nesmysl1 bod
-
přesně, motor musi trpět!! jezdit jezdit jezdit až to lehne :-D1 bod
-
1 bod