Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/17/14 ve všech sekcích

  1. Já taky někdy vyřadím, ale to je podle momentální provozní situace a je to skutečně jen někdy. Ono když tam nechám šestku, tak to motorem prakticky nebrzdí a stačí čudlíkem tempomat vypnout. Na dálnici toto neprovozuji - ve vyšších rychlostech vyřazovat je nesmysl - auto pak stejně zpomaluje. Takže zapnu tempomat třeba na 140 a frčím. To, co píše Radius, že zrychluje ze 120 na 160, pak to nechá zpomalit, je podle mě nesmysl. Takových šoumenů, co neumí, nebo nechtějí udržet nějakou stálou rychlost, ale na D1 potkávám docela dost. Nejvíc mě nas*rou, když mě předjedou a pak zpomalí - když mě toto někdo udělá několikrát za sebou, dávám plný kotel a pryč od něj.
    3 body
  2. ja mam s tempomatem nizsi spotrebu, protoze sem schopny jet pomalejs nez na nohu
    2 body
  3. Nebo mu muzu pujcit na sraz druhy auto, aby lepe zapadl
    2 body
  4. Hmm, to je skutecne znamka nejvyssi kvality, ze se maximalne rok stary vyrobek moc nekazi. To u konkurence fakt nemaji.
    1 bod
  5. No a jak si měl dole řemen skoušel si točit třeba s viskospojkou ventilátoru ? edit: myslim tim to jestli je vyměněný i ten pístek ne jen kladka
    1 bod
  6. vdaka stringo, podarilo sa....ziarovecku kupim novu
    1 bod
  7. Na OI jsem ho neměl a nevadilo mi to. U OIII si myslím, že té vody ze střechy tam teče mnohem víc, viz pozn. Hravce a ty čůrky mi tam vadí. Nejde o to, že by tam bylo bláto jako u combi.
    1 bod
  8. 1 bod
  9. Radiusi - neumíš jezdit s tempomatem, to je jediné vysvětlení. Se zeptej Mavericka, jaké spotřeby dosahuje s tempomatem. Já osobně svoji nejnižší spotřebu s TSI jsem dosáhnul s tempomatem - bylo to ovšem na rovinatější trase. Vysvětlení je logické - řidič nikdy neudrží stejnou rychlost dlouhodobě, což tempomatu nečiní problém. Totéž platí i na dálnici.
    1 bod
  10. Podle mě je to zase věčně diskutované téma. A co taky jiného probírat v hospodském fóru, než výkon, spotřebu a náklady na provoz... no možná ještě výbavu a použité materiály na sedačkách (pozn. redakce)
    1 bod
  11. Stringo, ale ty mas PD, to jsem mel to same, kdyz jsem mel cca mesic a pul sluzebniho Supa II tak s naftou jsem jezdil do 5 litru a to jsem jezdil tak nejak porad stejne. Je to dane rozdilem prevodu i stavbou motoru. Mame u nas i kluka, ktery dojizdi presne podle predpisu z Usti do Prahy, kazdy den a ma dlouhodobe necele 4 litry XJohnnyX: s tim naprosto souhasim, proste zalezi na spouste veci, a u tebe spotreba odpovida stylu jizdy, podle meho
    1 bod
  12. Keď jazdíš veľa v daždi v miestach kde sú cesty pomerne čisté, tak auto sa po čase umyje. Pred mesiacom som mal celé auto od blata (jazda po poľnej ceste po výdatnom daždi), ale od vtedy veľa pršalo, často som jazdil aj v daždi a väčšinou sa pohybujem v meste, kde nie sú cesty od blata. Dnes je moje auto už iba normálne špinavé, a to som ho neumýval už pomaly 4 mesiace. Inak dnes som bol na zraze Škodovkárov a skoro som pred tým umyl auto. Mal som silné tušenie, že Dominique tam príde s leštenkou a nechcel som vedľa neho vyzerať ako škaredé kačiatko. Nakoniec som ale zostal verný špine (=bol som lenivý umyť auto) a dobre spravil, lebo cestou späť už pršalo. :-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...