Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/21/14 ve všech sekcích

  1. COŽE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ????????????????? Takoví tuneři a mají jen do 190? To i já na Rapidu mám H = 210.
    4 body
  2. Rapid je po 3,5 měsících doma!!! Už nazut do zimních. Letní jsou 16" Antia.
    2 body
  3. Jestli je tohle opravdu porovnání nového a starého řetěžu pro 1.2TSI, tak ho zesílili dost znatelně.
    2 body
  4. jj, teď to potvrdil - ovládá ho velký Čipmág. Dočista ho zčipnul.
    2 body
  5. Bundu mám v kufru taky, výstražnou žlutou s reflexními pruhy, ještě z letiště starou, může se hodit, vypadám v ní jako policajt Dneska jsem protáhnul ráno autíčko dvě kilečka po dálnici, nebyl skoro provoz. Zase jsem se utvrdil, jak dobrej motor to vlastně je, ve stopade má furt dost tendencí akcelerovat, nádhera
    2 body
  6. On už má očipovanej mozek a někdo ho ovládá, aniž by to tušil.
    1 bod
  7. Kokto co sem pleteš čip? ty už jsi z toho čipování úplně nemocnej lesklá černá jsem myslel tím že jdu na lakování, žádná folie
    1 bod
  8. Ty vole, ta barva auta je fakt pěkná a sedí tomu.
    1 bod
  9. Sice nejsem M_ike ale tady dávám foto doufám že pomůže :kol-28:tenhle odtok je focený na zadních dveřích za řidičem je to v místě jak je umístěn reprák v zadních dveřích
    1 bod
  10. Za mě je určitě pohodlnější SII jak OII, ale OII je taková mrštnější. Na dlouhé trasy je SII v rámci nabídky Schade ideál. Z OII jsem vystupoval unavený, v SII není problém 1000 km denně. Další výhodou jsou i bixeny u SII oproti obyčejným xenům u OII. SII je celkové proti OII dospělejší auto - zámky dveří, kliky, osvětlení, jízdní komfort. Ale oproti OI si i s tou OII polepšíš co do komfortu a třeba místa vzadu. Na ježdění do města a kolem komína bych asi vzal OII.
    1 bod
  11. M_ike bude na fota rychlejší než já. Ale pokud nechcete čekat, tak cca v 1/4 délky dveří strčte prstík mezi dolní zakončení tělesa dveří a gumové těsnění a břit gumy lehce odhrňte. Pak lehce zatlačte směrem nahoru a "jeďte" prstem k bližšímu kraji dveří. V jednom místě se Vám "prstík" lehce proboří do dveří. Gratuluji. Právě jste našli odtokový otvor. V tomto místě odhrňte těsnící gumu směrem od dveří a pokud tam máte vodu, tak Vám vyteče. Můžete vytékání pomoci tím, že lehce se dotkněte dveřního výtokového otvoru a fyzika zafunguje a voda vyteče po prstě ven. Možná i do rukávu košile :-). A toto uděláte na každých dveřích dvakrát. Pokud se podívám na technické řešení, tak tady bych konstruktérovi udělal taky Ty-Ty- Ty ... Proto až bude tepleji plánuji si pod dveře lehnout, vzít tvarovací nůžtičky a gumu kolem otvorů poupravit, aby guma otvor neucpávala.
    1 bod
  12. Miggy: To víš, kdybys měnil olej po 7500 km, tak by sis vzpomněl !!
    1 bod
  13. Já teď jezdím i za 8,5l. Přes 7L mám běžně protože s tím poslední dobou létám jako prase.. Jinak s rodinou na výlet v pohodičce i do 5,5L. Tento motor má velké rozdíly ve spotřebě, záleží jak se s tím jede.
    1 bod
  14. mně to přijde praktičtější než eresa (vzhledem ke stavu našich silnic), takže v prosinci to bude buďto Scout nebo Golf ....
    1 bod
  15. Víš co? Zajeď si za Satasem, a když nevyřeší, tak dej vědět. On Ti povymění čidla, nastaví dynamický počátek vstřiku a když to nepůjde, řekne, že máš v prdeli čerpadlo. Mimochodem, ty imbusy s velkejma dírama tam nejsou pro srandu králíkům, ale právě pro doštelování Že jsem udělal už pár 2,5tDi (žádný VW a Audi, ale Superby), nastavujeme to furt stejně a funguje to A šmudlové (jak jsi naznačil výše kolega) asi nejsme, páč si nemusíme dělat reklamu v podpisech, atd, práci si vybíráme, ale zato rádi pomůžeme a někdy i zadarmo, protože nás to baví Tímto končím tuto debatu
    1 bod
  16. Až dnes jsme v reálu viděl šedou steel na RSku a dobrý, moc dobrý! Kdybych ji viděl dřív a chtěl benzín, byl by to vítěz. Co mi pořád nejde na rozum, jak může počítač ukazovat spotřebu nafty při 150kmh mezi 5,5 - 6 litry. Ta spotřeba vzhledem k výkonu je nepochopitelná.
    1 bod
  17. Všude se uvádí jen zrychlení 0-100km/h .... a přitom rozdíl může být znát až ve vyšších rychlostech... už pak totiž vstupují do hry další parametry auta.... Ještě tady je jedno video, tak dávám odkaz, než zmizí.... http://www.youtube.com/watch?v=n3Kjw-MhA5s Hodně zajímavé ja srovnání OIII RS a AUDI A7 - 3.0 TDI Biturbo.... zase váha...
    1 bod
  18. toto forum sledujem a ucastnim sa ho uz velmi dlho a vzdy som tu nasiel kopec velmi dobrych rad a informacii toto forum nie je len pre majitelov rapidov ale je aj pre majitelov inych modelov znacky Skoda .. a kedze nie je uzavrete tak vlastne pre kazdeho kto sa registruje ... a rad by som bol aby to tak bolo aj nadalej ... povazujem za normalne ak sa diskutuje aj o inych moznostiach - to na tomto fore vzdy bolo a nikto sa nerozculoval tak ako vy tu v tejto sekcii. nemam pocit ze houmr niekoho urazal a ked aj hej tak to tak bolo aj z druhej strany presne tak isto ... (okrem toho houmr je dlhorocny clen tohto fora a prispel sem mnozstvom informacii..) btw. suzuki ma forum kde ked sa jeden byvaly clen prihlasil do diskusie a poukazal na zjavne a objektivne nedostatky auta ktore tam vsetci ospevovali a boli s nim nadmieru ... spokojni .. tak mu dali BAN ..... trosku mi to tu pripomina tuto situaciu v tomto fore .. a preto nerad by som bol aby sa to casom vyvrbilo prosim o tolerantnost vo vyjadrovani nazorov .. a menej agresivity .. je to tak ako pises Prasik - Stejně je to jen plech na 4 kolech s motorem.
    1 bod
  19. Instalace tažného je opravena. Kára již bliká, auto chybu neháže. Co s tím prováděli jsem se raději neptal. O jejich neznalosti ale svědčí i to, že si to ještě dojeli vyzkoušet na jinou káru. Stále tedy nebyli přesvědčeni o své mizerné práci. Kontrolka káry nebliká, tak to stejně nebude origoš elektroinstalace. No co, hlavně že to funguje.
    1 bod
  20. ja mám Webasto v oktávke a je to fakt paráda. Akurát mám problém, že keď si kúpim drué auto asi bude bez neho. Ale sadnúť v zime do vykúreného auta s čistými sklami je na nezaplatenie.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...