Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/11/14 ve všech sekcích

  1. Ach jo zase cicham dehtovinu. Posledni dobou se tady ta nemoc rozmaha. Nedavno Clint ted Ozi. Clinta to dokonce slozilo, ze lezel vyjimecne doma a nelezel v praci, ale snad se z toho dostal.
    3 body
  2. Ještě něco k Alpině : sen všech myslivců (a hlavně můj ) něco takového bych si nechal líbit !!
    3 body
  3. Da se jezdit za krasnou spotrebu, vykon tam taky je znat...tudiz co vic si prat :-)
    1 bod
  4. Tak to je od tebe zasah primo do srdce. Jasne ze mam uz asi 3 mesice. Sice z uplne jineho auta. Ale mam. Ono jaksi novy vyvinuty stale nejsou k dostani a z etky jaksi nenapadne zmizeli vsechny predchozi verze uz je tam jen ta posledni co neni k dostani. Trochu Skoda maze stopy po jednom nemalem problemku. Tedy diky za optani
    1 bod
  5. je to celkem v pohodě, ano na 16kách je to pohodlné, ale přesně jak píše ghost, neni to na 17 zas nějaká velká změna k horšímu, řekl bych v pohodě a v zatáčkách to samozřejmě drží mnohem lépe, neřekl bych že na 18 to nebude nějakej větší skok, ale to ať napíše někdo kdo na tom jezdí, i kluci co maj dvacijáše řikaj, že to neni zas tak hrozný, ale to už si nemyslim, přijde mi že skok z 16 na 17 v létě je docela bez razantního rozdílu, ale když pak jdu na zimu zpět na 16, tak cejtim že je to najednou měkounký, tam to cejtim víc, obráceně takovej rozdíl moc nevnímám
    1 bod
  6. Tady taky. Vemeš číslo auta (každé má destičku nad zrcátkem) a ve fabrice najdeš kdo co dělal. http://m.autorevue.cz/bmw-alpina-uspesny-pribeh-pokracuje/?textart=1
    1 bod
  7. Když něco nejde silou, jde to ještě větší silou
    1 bod
  8. Pokud ti nejde povolit EGR od toho potrubí (ty dva šrouby zespoda), tak povol celou tu ''trubku'' co vede od svodů (od motoru) (je tam lepší přístup) a vyndej i s EGR. No a až to budeš mít společně venku, tak si ho polož na zem, na nějakou hadru třeba a opatrně povol i tu ''trubku''. Pak vyčisti dle potřeby, pokud chceš zaslepit, tak tam zrovna vraž záslepku, smontuj zase s potrubím a vrať zpět na místo
    1 bod
  9. ... a pokud to někdo reklamuje, tak to moc prožívá a je to takový citlivka, že?
    1 bod
  10. Má to smysl u motoru, kterej má vložku výměnnou i s obalem - právě jako to měly šáde nebo jako to má 1,4 16V. Tam po vypuštění oleje z motoru a našroubování prázdný vložky po prvním natočení motoru trvá zhruba 15 vteřin, než čerpadlo motoru běžícího na volnoběh nasaje olej z vany a naplní jím celej objem filtru plus mazacích kanálů, aby se olej natlačil až na konec všech mazacích cest. Právě nedostatečnej tlak a objem oleje v prvních sekundách chodu po výměně je příčina, proč se hned po natočení po výměně nemá přidávat plyn a motor vytáčet - důvodem je právě nutnost odvzdušnit nejdřív mazací systém. Nalitím olejovýho filtru se ta doba zkrátí na cca třetinu - čerpadlo nemusí plnit celej objem, musí jen doplnit to, co "chybí" k doplnění celýho objemu mazacího systému. Ten tlak oleje a jeho dotlačení "až nakonec" jsou důležitý právě u motorů s hydraulickým vymezováním ventilových vůlí - proto se u nich předepisujou filtrační vložky se zpětným ventilem, aby u zastavenýho motoru nedocházelo ke stečení obsahu mazacího systému do vany při dlouhodobějším odstavení. Po dalším startu stačí na doplnění oleje jen sekunda-dvě chodu - krásně se to pozná podle doby, po kterou "cvakají hydroštely" po startu...
    1 bod
  11. WTF? Tomuto eco rally (malé monožství paliva pro závod, samá rekuperace...) ještě říkají Formule 1? http://f1news.autoroad.cz/novinky/46867-co-vsechno-zpusobi-spotreba-letos-se-z-ni-stava-rozhodujici-velicina/
    1 bod
  12. Froggy-To u HTP neuděláš a nevidím důvod to dělat,HTP má filtr ze zhora a cokoliv tam naleješ tak při nandaváni fitru Ti to vyteče na altík,jediný kam se co leje dopředu je naftovej filtr,páč by se to pak zavzdušnilo a to se u dnešních moderních nafťáků už možná ani nedělá. Kdysy se to dělávalo u starejch aut typu 120 a to asi za prvé aby se předešlo přidření motoru,protože filtr byl docela velkej a tlak oleje mohl jít jinam než do motoru a za druhé což je pravděpodobnější-nalilo se do filtru pak pod horní rysku měrky a už se nemuselo dolejvat,oleje bylo akunrád mezi ryskama.
    1 bod
  13. jaké selhání, vždyť žádný problém neexistuje. Jste prvními, nikdo o tom jaktěživ neslyšel. Já nevím o čem se tady diskutuje teda.
    1 bod
  14. mno ruku na srdce, Top Gear uz taky neni co byval... furt zrejme nejlepsi, ale jejich ukazovani toho, kolik do toho muzou nasypat mi proste nehovi...
    1 bod
  15. Protože PD tam ma turbo efekt a připadá ti jak to jede, cr se dá uz lépe vytacet s větším výkonem k benzinu to ma furt daleko zase na úkor spotreby
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...