Hunter není spása ...
První půlku roku 2013 jsem měl problémy, které mnozí z vás popisujete. Popíšu mojí cestu ke klidnému autu - 2.0 TDi r.v.2012.
Během osmi ( ! ) návštěv v různých servisech v Praze byla postupně zkontrolována náprava, poloosy, ramena atd. ...
Pokaždé servis zkonstatoval, že problém je v kolech. Vyvažovali a vyvažovali sadu letních originálních kol 17 a sadu zimních AEZ 17 stále dokola
a problém přetrvával.
I bylo doporučeno výrobním závodem návštěvu Auto Jarov a převážení kol na Hunteru.
Dostat se tam - porod. Přijímací technik byl tak ochotný a příjemný, že jsem po několika minutách hovoru po něm hodil to,
co měl na stole a poslal jsem ho i s Auto Jarov do prdele. Velký problém bylo totiž to, že jsem s tam dostavil po třech měsících běhání po servisech týden před
dovolenou a snažil jsem se mu vysvětlit, co se vlastně s autem děje, proč mě posílá MB a hlavně, že v sobotu ( rozhovor byl v pondělí ) jedu
s rodinou na dovolenou, ať je problém vyřešen nebo ne. Času měli dost ... Jeho odpověď byla stále stejná : no pokud to tady bude v sevisu,
tak to rozhodně nikam v sobotu nepojede ...
Cestou domu jsem volal čertu ďáblu a nakonec jsem dosáhl přes kámoše toho, že druhý den - v úterý - mě ráíno bude
čekat technik od Hunteru a uvidíme.
Opravdu ráno čekal, příjem vozu si zařídil - abych se neviděl s tím kktem - a slíbil, že večer auto bude hotové i s protokolem pro MB. Sady kol měl k dispozici obě.
Odpoledne jsem dorazil, vyslechl si přednášku o neoriginálních kolech a o tom, jak k němu jezdí na Huntera i frajeři s Porsche. Tak to bude bomba říkám ...
Vyvážení špatně, šrouby špatně, všechno špatně ... Jak jinak. Přesně jak o tom zedníkovi, co přijde obhlídnout prácI a vždycky řekne : kdo Vám tu křivou zeď stavěl ???
Po 2 hodinách odjíždím na zkušební jízdu a vše OK, auto jak přibitý a bez náznaku vibrací. Nechal jsem si tedy vyvážit i zimní sadu za 2.500, já debil....
V sobotu slavnostně v deset večer nalodění a tradá ... No jo, ale ...3
Už při výjezdu z Prahy v rychlosti 130 se auto třáslo, no přidám a ono to zmizí, říkám si. Jo pánové, prd. Bylo to horší a horší a ve 150 to plavalo zleva doprava a když jsem
pustil volant, kára ustřelila doprava takovým způsobem, že jsem na prvním odpočívadle zastavila a všechno vydýchával. No ale řešte něco v sobotu v noci ( 2 děti ).
Tak jsem se vydal na cestu pěkně do rychlosti max 130 na cestu a 2.500 km jsem trpěl...
Po návratu domů jsem sedl další pracovní den do auta a jel vyřvat Auto Jarov a : PRÁZDNÉ AUTO SE ANI NEHLO !!!
Od známého jsem dostall tip na servis Auto Brejla ve Vestci, ale už jsem moc nedoufal. Do kufru jsem nacpal 20-ti litrový kanystry s vodou, aby to simulovalo zatížení a jel jsem
tam.
Technik byl velmi profesionální a vůbec styl se naprosto lišil od Auto Jarov. Posadil mi do auta šéfa automechaniků a byl to takový starý pán, a jéje říkám si.
Vyjeli jsme na dálnicí a po ukázce plavby a vybrací mi zavelel zpět a povídá : to je a si poloosa, ale uvidíme.
Druhý den jsem tam auto vezl s tím, že si tam pobude a budou měnit kde co ... Asi za hodinu telefon : přijeďte, projedeme se, něco jsem s tím udělal.
Sedneme, jedeme a ... NIC. Vše OK. Co jste s tím udělali ?
VYVÁŽILI KOLA
To je pohádky o Hunteru konec a od té doby jezdím výhradně tam - starý pán už několik totiž pětiletek staví Brejlovi závodní auta a zdá se, že autům rozumí :-)