Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/24/14 ve všech sekcích

  1. 1 bod
  2. Přesně tak. Dnes už navalí člověk tisíce skladeb na SD kartu, takže také no problem. Já myslím, že i na Swingu člověk uvidí. Jak jsem už psal rozdíl 0,8" oproti Boleru není velký rozdíl.
    1 bod
  3. To můžu zařídit - zamknu to tady.
    1 bod
  4. Hošani,moc tady nepište ať toho nemusím po dovolené tolik číst !!!
    1 bod
  5. Tak si připadám jak na diskuzi aut s ujetým čtvrtmilionem km a více. Bouchání a dunění bylo kdysi výsadou dosluhujících aut, bohužel úspory výroby a kompromisy v konstrukci tento jev přesunuly k novým autům. Jenže ty nejsou za odvoz nebo za pár korun jako ty dosluhující. Dříve jsem bral zadní nápravu u OII jako na velice dobrém standartu a byla určená pro celou výrobní řadu. Bohužel velká část produkce OIII se vrátila do podvozkového pravěku a zachraňuje to dlouhej rozvor, jinak by to byla zase klasika veteránská O1. Jenže tam nic nebouchalo. Takže dávat vydělaný peníze za něco co je značně ošizený je nerozum. U služebáku bych problém neviděl, ale u rodinného auta ano.
    1 bod
  6. Bod 1. nevyřešíš, maximálně se podaří zkrátit ten čas na rozdýchání 15 sec. je zbytečně moc. Prostě bod.1 je daň ekoteroristům. Bod 2-3 servis. Bod 4. je nový, jsi velmi chápavý a vše jsi dobře pochopil
    1 bod
  7. přesně tak, desinfekci 1x ročně a údržbu 1x za 2 - 3 roky...
    1 bod
  8. Jde o to, že už tam je tlačítko na přepínání módů s logem RS.. To se tu totiž hodně řešilo, asi je to důležité
    1 bod
  9. Já jezdím taky na servisní prohlídky normálně po 30.000km... ale olej se v motoru neohřeje víc než 10.000km...
    1 bod
  10. To chci videt 2,8 z roku 2004 a jeste k tomu na plyn a najeto 130 tis
    1 bod
  11. Galvi zkus se domluvit s s-talkerem,přijede. Vem kámošův kabel,snad to půjde.
    1 bod
  12. musim tiez priznat, ze mam taktiez vo svojej O III RS splosteny volant a kvalitou sa mi naozaj paci. urobeny velmi precizne, velmi dobre sa drzi. akurat stale rozmyslam nad tym, naco je to splostenie dobree. vyzera to "sportovo" ale prakticky vyznam to podla mna nema ziadny. Mozno len to, ze si ho clovek vie dat trochu nizsie ako bezny "gulaty" volant lebo menej zavadzia noham pri nastupovani.
    1 bod
  13. Také dlhodobejšie zhodnotenie spotreby OIII 1,8TSI 4x4 DSG: Spotreba sa pohybuje od 6,2 (kľudná jazda) do 9 (mesto). Aj v meste sa dá jazdiť za 7, ale musí byť menej rozjazdov. Ak použijem režim ECO, tak len mimo mesta, v meste len režim Normal. Mimo mesta je kombinácia ECO+ACC pohodová. Režim Sport používam podľa potreby pri predbiehaní "drgnutím" do páky. Spotreba na fotografii je mixom všetkých ciest (od D1 až po cesty III.triedy úzke kľukaté s horskými sedlami). Asi tretina ciest bola obsadenosť 3 ľudia+plný kufor. Klimatizácia išla asi väčšinu času, cca tretinu ciest šoférovala manželka. Spotrebu samozrejme dvíhali krátke cesty do práce (6 km). Vzhľadom k tomu, koľko má auto kW a ako v režime S "cítiť", že zaberá 4x4, si myslím, že spotreba je primeraná.
    1 bod
  14. však to je krásný termín, 3 měsíce byl vždycky standard, na svou první O II (a poslední nové auto) jsem taky čekal 3 měsíce... měl si objednat RS pak bys viděl co je to dlouhé čekání...
    1 bod
  15. Potřebuješ tyto díly: 1Z1 863 241 – panel střední 1Z0 857 289 – rámeček 1Z0 857 961 – popelník zadní 1Z0 819 203 – ofukovač 1Z1 857 509 – vedení vzduchu 1Z1 857 946 – vedení vzduchu 1Z0 711 327 – ruční brzda + loketní opěrka + nějaké šrouby Rád ti s montáží pomohu, jen řekni jak.
    1 bod
  16. Jo tak to vypadá moc dobře. Taky jsem přemýšlel že hodím ty šedé bubny do barvy. Ale ještě nevím jakou bych tam měl dát?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...