Hoši ztracení, možná, že dojde na nejhorší a na svá stará kolena se ještě budu muset učit taky kvůli ČKAIT (abych si zvýšil s tímto papírem šance na nové zaměstnání), bohužel už nejsem zvyklý aby mě někdo zkoušel, nějací ingousti (teoretici) od stolu, co ani neví jak to v praxi chodí a ještě jim za to pak každý rok platil.
No a nebo se na všechno vyseru, tuhle nedávno jeden salon Škoda tady sháněl prodejce tak půjdu dělat prodejce vozů ŠKODA. Zajedu si ke školení na víkend ke Clintovi abych dostal školení jak jsou vozy Škoda kvalitní úplně nejvíc a bude ze mě 100% prodejce. No jinak mé reklamace ohledně čalounění dopadla tak, že přišlo z ŠA, že mají přesadit stávající čalounění opěráku tak aby se ta díra schovala pod tu krytku. (tedy né, že by měli čalounění vyměnit za nové), sám šéf servisu zapochyboval, že to k něčemu bude. No a těsnění (dveří vrzající) dopadne nejspíš tak, že to mají namazat tím jejich spec. přípravkem, pochybnosti šéfa servisu stejné. V podstatě jsme si společně pěkně popovídali a skoro v jedné notě o kvalitě nynějších generací (s tím, že kdybych to někde říkal, všechno popře ) Ale nic nového pod sluncem, vše o čem tu dnes a denně diskutujeme o délce testování úsporách atd.
Tak že hrrrrr do salonu a nakupovat O3, F3, S3 atd., aby se prachy točily a ŠA mohla zveřejňovat statistické tabulky o zvyšování prodejů, Kabaň se mohl rozplývat nad studiemi nových křivek O4, F4, S4 , VW koncern o zvyšování zisků, ve všech novinářských testech číst jak jsou Škody úžasné - tzv. testy s reklamou a všichni budou spokojeni. Zákazníci s vymytými mozečky a křápami v garáži také. jsem zvědav jak dlouho to vydrží.
Tak a teď do mě: Clinte, Honzo, kde jste
BŮH ŽEHNEJ MODERNÍM VOZŮM VŠECH ZNAČEK.