Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/12/14 ve všech sekcích
-
2 body
-
Tak i já přidám svou trochou. Tudíž trasa Liberec - Praha (Černý most) a zpět (cca 200km) průměrná spotřeba na jízdu 7,6l/100km. Přiznám že pod 170km/h jsem nešel a max. rychlost 205km/h (GPS) protože ukazuje o 10km méně ( od cca 150km/h ). Důkaz nemám, ale pro spotřebáře co uvádějí 5-6l/100km to při jízdě od 150km/h není možné ( tedy za předpokladu, že nepojedou pořád z kopce ). Ale není problém si z někým tuto či podobnou trasu projet a tlačit ho před sebou, jaké hodnoty dosáhne.2 body
-
1 bod
-
Tak to tady tak zběžně čtu a vy tu tlacháte už snad pět stránek o zbytečném meziplynu To mi připomnělo na dobu, kdy jsem dělal autoškolu na náklaďák a začínal na fávu pár hodin. Učitel mě nutil už na fávu dávat meziplyny a dvakrát vymačkávat spojku, z čehož jsem byl tenkrát uplně v hajzlu. Takže před křižovatkou jsem musel brzdit, pak vymáčknout spojku, fláknout meziplyn (tím jsem pustil brzdu) a znovu spojku a pak podřadit. Problém byl, že jsem byl ještě moc rychlej a jak sem pustil brzdu, soustředil sem se na ten meziplyn, zapomněl jsem zatočit doleva a fláknul auto na chodník Učitel měl frajersky haxny na palubce, tak měl fofr No nadšenej nebyl1 bod
-
1 bod
-
Protože podřazuješ v nízkých otáčkách a jezdíš tak na 40% výkonového potenciálu tvojí RSky1 bod
-
Supíku supíku máš vubec tu hudbu nějak pojistenou ? Já to mít v aute tak trnu strachem jak bych sel do JEDNOTY kupovat vajca treba :-)1 bod
-
Tak jsem asi páprda, no. Učit se to nehodlám, na to abych někomu ujel o půl vteřiny v zatáčce to fakt nepotřebuji. Zabýval bych se tím jedině v případě odpovídajícího auta.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No nevim ale ja nemam tu prostredni posouvaci jen ty krajni. Prostredni jen naklanet operadlo.1 bod
-
dvakrat spojka souhlasim, ale pri podrazovani to proste snad neumim bez toho. Obvzlaste, kdyz podrazuju o dva nebo tri stupne dolu, tak bez meziplynu ani ranu1 bod
-
No docela hezký světlo z nejvyšší výbavy s low xenonem a led DL. Uvidíme, jak bude vypadat obyčejné světlo.1 bod
-
jde to normalne naucit, jezdim takhle uz automaticky. Jde o rozmisteni pedalu a o misto kolem nich. Treba OI ma pedal plynu dost utopenej, tak je jdou meziplyny pomerne bidne (pokud se bavime o brzdeni a zaroven pridani plynu). Dvojkova oktice naprosto bez problemu. U nekterych aut (treba Favorit) jde davat meziplyn pri brzdeni i patou, coz je jistejsi z hlediska drzeni spicky na pedalu brzdy. Bohuzel v dnesni dobe, kdy je vse naskladano na co nejmensim prostoru uz se da davat meziplyn jen malykovou hranou. Jinak prostocviky jsou kvuli setreni prevodovky, synchronu, ale hlavne treba kvuli zabraneni shiftlocku1 bod
-
Jelikož odešly výškáče Morel MT22, vyměneno za levnější Rainbow SL-T25 (byl to docela risk) a konečně dodělány mé vytoužené domečky na výškové repro. Nasměrování, laminování, kitování, broušení, kitování a zase broušení, čalouník a napojit. Naladíno na procesoru ještě nemám, počítám, že to bude tak na celé dopoledne/odpoledne/večer. Už teď jsem ale s výsledkem celkem spokojen, levnější hrají lépe, čistěji a po naladění se nebudou tak vnucovat jako MT22 Dohromady asi 20hodin práce, malinko to odfláknul čalouník (špatně vypnuto a křivý štih), ale to doladím už sám. Původní trojúhelníky ve dveřích překitovány a též vybroušeny a přelepeny 3D fólií1 bod
-
Jako on, neboj se že to video neznám. Janda můj vzor. Meziplyny sázím jak fík. Občas už mi jdou i meziplyny při brždění. Ovšem on jezdí ne se svými auty, je jiné jezdit s půjčenými novinářskými auty a se svým autem co ti musí nějaký pátek vydržet.1 bod
-
Mám bolest v srdíčku , pokud je to pravda. Moje božstvo STI je stejně rychlé jako posraný Leon i když papírové hodnoty hovoří jinak . http://www.novinky.cz/auto/344562-rozdil-20-koni-a-400-000-korun-je-rychlejsi-subaru-wrx-sti-nebo-seat-leon-cupra.html1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Z toho si nic nedělej, pohádek jsem na foru už četl hodně. Tak toto je další do sbírky, asi to vydám knižně.1 bod
-
Naše zkušenosti z dětskými sedačkami: V Roomstru je prakticky víc místa na šířku než v Octavii II. Zkoušel jsem 3 sedačky narvat do oktávky II - ani náhodou. Ta kastle OII jde v místě zadních sedaček (resp. hlav) víc ke střeše a jestli tomu taky bráněj výplně dveří nevím - prostě jsem nezavřel dveře. Room je v tomhle ohledu prostornější. Zapínám sice já, protože ruka se mezi sedačku nedá, takže vždy jednu trošku odsunu, zapnu a pak dám zpět. Sedačky máme 2x 18-36, 1x 9-18 (nevím přesně jak jsou ty váhy, ale typově abyste měli představu). Sedačka 9-18 je na kraji, protože potřebuje nejvíc místa jak do šířky, tak délky (je nejrobustnější). Z toho důvodu nemůže jít na prostředek, protože prostřední sedadlo nejde posunout dozadu (r. v. 2006, u nových je to myslím totéž). No a když vezu vzadu dospělýho, tak většinou vyndavám jen tu krajní sedačku 18-36 a je v pohodě. Sice má rameno opřený o tu prostřední sedačku, ale místa je tam na druhou stranu víc, než v jiných autech normálně Přešli jsme ze Sharana a musím říct, že je fakt málo aut (když chcete menší), do kterých se 3 sedačky dozadu vlezou. Auta typu oktávky jsou na tom dost blbě.1 bod
-
Já tuším, že klapka se po nastavení nikdy uplně nezavře , něco jsem našel. chyba.bmp odpor.bmp1 bod
-
tak a už to tam aj máš http://forum.skodaho...11#entry1705311 Wojnar nesklamal1 bod
-
skús to hodiť sem http://forum.skodahome.cz/topic/90113-zjistovani-cisel-dilu-etka-atd/page__fromsearch__1 alebo napíš týmto členom fóra Pawouk,Wojnar súkromnú správu..možno ti pomôžu1 bod