Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/13/14 ve všech sekcích

  1. 6 bodů
  2. Je vědecky prokázáno, že jízda vyšší rychlostí je bezpečnější, než naopak.
    4 body
  3. Netusil jsem, ze jsme se zase spojili...The 2015 Skoda Fabia will be manufactured in Czechoslovakia and in China by the Shanghai-Volkswagen joint venture that also makes the current Fabia.
    2 body
  4. Tak přece hned nezvednou kapotu. To by jim ubylo zákazníků. [emoji16]
    2 body
  5. Nebylo, ba naopak. Ale naopak nebylo je bylo.
    2 body
  6. Samo, že mám, i Kožovou horu u Kladna. Tehdy ještě s Fabií:
    1 bod
  7. zkušenosti s TS850 máš nějaké na předchozích stránkách.... a o UG 9, ALPIN 5 ti nikdo nic asi neřekne, vzhledem k tomu, že se tyto dezény jsou letošní novinky...
    1 bod
  8. http://www.auto.cz/skoda-fabia-iii-2-dil-skladanka-je-doplnena-o-ptaci-pohled-na-pravy-predni-roh-82610 Škodovka postupně odtajňuje, nejdřív vyfotí světlomet, pak vyfotí ventilek u kola, pak klepající silentblok, pářící se čalounění v doprovodu vrzajícího těsnění dveří a na konec vodopád ze dveří při západu slunce. Jsou s tím marketingem trapný, že už mě to tak sere, že se mi chce až zvracet. myslí si, že uvidím světlomet (jedno z jakého připravovaného modelu) a začnu si hned honit ocas.
    1 bod
  9. Hele já mám staženou asi jinou verzi či co....
    1 bod
  10. Nevím, ale mě se ten Golf nelíbí ani uvnitř, přitom je to hodně podobné Octavii, ale prostě ten interiér je nějakej divnej, akorát ty budíky jsou pěkný, jinak celá palubka i středovej panel je katastrofa...
    1 bod
  11. spíš tohle ne? http://vtp.volkswagen.de/vwdegwb/i/s|9,BQ|94,H|112,BQVG|1090,165|1150,1/l|10,11,PRICE_SALE,U/d|DEU66575217396/controller.do (teda cena je tfuj). klinte, já tam začnu vyprávět jak testuješ každý týden jiné auto od jiných výrobců
    1 bod
  12. 1 bod
  13. A toto rok staré prohlášení jsi nám poskytl z jakého důvodu? Ačkoli nevím z jakého důvodu jsi to postl, hned Ti něco povím z vlastní zkušenosti. Tyhle kecy nám ředitel každoročně při novoroční sešlosti firemních zaměstnanců blekotá taky "Jsem hrdý na blablabla, že tak poctivě odvádíte svou práci blablabla, jsme konkurence schopní po celém světě blablabla a asi hodinu a půl tam posloucháme tyhle žvásty a přitom všichni víme, že jsme ve sračkach a že jestli nepřestane firma šetřit na špatných místech, tak půjde do hajzlíku... Takže tohle buď je jen motivační plkot ředitele, nebo opravdu mají takové štěstí v prodejích a možná to myslí vážně. Každopádně, Korejce jsem měl možnost párkrát vyzkoušet (Cee´d, Rio, i30 a SantaFe) všechna auta si dokážu představit jako své auto, nebylo nic co by mě urazilo, nebylo ale nic co by mě nějak nadchlo. Jsou to určitě dobrá auta, ale kampaně také nejsou úplně pravdivé, třeba ta záruka je podmíněná kompletním pojištěním, což se v konečném součtu hodně prodraží a servisy jsou taky drahé, jako u Škodovky. Takže podle mě je tento článek spíše vlastním ukojením, než nějakým vítězným gestem.
    1 bod
  14. http://data.idnes.cz/soubory/ekonomika/A130910_MBB_20130909170245876.PDF
    1 bod
  15. super, konecne bude duvod, neztracet tu cas a nejak bude vic casu na normalni veci, nebo treba i v praci a bonus, nedopadl bych jako Pawouk...
    1 bod
  16. tak je pravda, ze dneska sem se dobre vyspal, objel jsem par kolon a mam celkem dobrou naladu vsak on pawouk vi, ze to nemyslim vazne, a navic stejne az by to mel vecer vse precist, tak se mi nebude chtit a preskoci to, takze staci, kdyz si z nej prestaneme srandu delat odpoledne az tu bude a pak to nema skoro sanci zjistit
    1 bod
  17. presne tak! proto pawouk nepouziva ukazatel digitalni rychlosti uprostred - ten ma jen na okruhove jezdeni - aby nevidel ten prestup a rika si - nejsi pirat, to je uhlem pohledu
    1 bod
  18. Jenže tady pak Pawouk kazí morálku pirátského klubu. Kdo by pak byl pirát když by všichni jezdili striktně podle předpisů. Dobře, přiznávám se bez mučení, v obci nebo na omezeních dodržuji vždy.
    1 bod
  19. presne kdo brzdi ten prohrava
    1 bod
  20. To jo Pawouk má nastaveno na PP upozornění při 132km/h, že překračuje rychlost na dálnici, aby věděl. Pawouk je totiž sám zákon o silničním provozu a všem co jedou 140 by dal trest smrti.
    1 bod
  21. u automatu to tak dělám hlavně u automatu mě sere ten širokej pedál brzdovej, to vymyslel nějakej tatar.
    1 bod
  22. brano666: Nebude to zvladat. Pro Superb je minimum 2.0 TDI 103kW a ani to neni uplne idealni.
    1 bod
  23. bez podložek to krásně sedí u blatníků
    1 bod
  24. Dost pomaly, kdyz se snazim, vydrim nedychat i minutu :-D
    1 bod
  25. Rad pomuzu, takze v poho nedekuj a nahod foto, jak si to pak vyresil do predni lampicky by se taky hodil aspon jeden led panel, sviti opravdu fakt moc tak aby si to mel osvetleno i vepredu
    1 bod
  26. Chtěl bych být ten člověk na prostřední sedačce v roomovi a být obklopen dvěma dětskejma sedačkama. My tomu prostřednímu sedáku říkáme polepšovna
    1 bod
  27. Já ne, když to prstem odtlačím od sedačky, tak nevrže.
    1 bod
  28. To mně zase začal vrzat zámek bezpečnostního pásu když se zapnu tak tlačí čalounění sedáku a vrže to. budu muset něco vymyslet. Tu stranu zámku něčím polepit aby to o sebe nedrhlo.
    1 bod
  29. Tak od minulého týdne už dávají do RS opět znáčky (barevné) na volanty ... já už ho tam mám
    1 bod
  30. Dnes jsem měl chvilku času, tak jsem začal hledat, proč a kde vpředu něco klepe. Vzal jsem v úvahu, proč vždy více při menší teplotě a proč byl v létě klid. Pořád jsem měl na mysli, že ten zvuk může pocházet z podvozku nebo taky odjinud. Někdo tu na fóru psal, že to může být i nějaká prkotina. Takže jsem vůz rozhýbal a poslouchal. Pořád jsem měl na vědomí i to, že ťukání se vždy na každé díře neprojeví, ale jen na opakujících se nerovnostech, když se vůz rozkýve, je v krutu, atp. Někdo tu psal, že je zvuk krásně slyšet na kruhovém objezdu. Takže jsem zkoušel simulovat. Zkoušel jsem ho rozkývat na všechny možné strany a najednou - klééép, klep a klid. Zvedl jsem kapotu a znova ho rozkýval, a to stejným způsobem a nic. Zadíval jsem se na kapotu a pozornost zaměřil na hadičky k tryskám ostřikovačů. Dotknul jsem se jich v pozici 1 (1. foto) a klep. Strčil jsem prst do mezery v pozici 2 (foto 2) a prst rozvibroval. A ozvalo se ťukání jak od kulometu. Může to souviset s tím, jak tu mnoho lidiček popisuje i nemusí. Logiku to má. V menších teplotách je hadička tvrdší a tak ty rány do plechu kapoty jsou slyšitelné. V létě je měkká, takže vibrace tlumené, neslyšitelné. Abych mohl dále zkoumat, tak bych měl tento zdroj zvuku eliminovat. Asi stačí volné hadičky co cca po 10 cm přilepit páskem kvalitní lepící pásky ke kapotě, aby nevibrovala a pak být v očekávání, zda zrovna toto byl ten zdroj zvuku, který hledáme. Možná ne. Ale co kdyby?
    1 bod
  31. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...