Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/04/14 ve všech sekcích

  1. No kdyz ji milujes, neni co resit aneb ne vzdy pro vsechno je nutny racionalni duvod. Pokud si clovek proste jen chce udelat radost a ma na to, tak ja to chapu. Je to stejne jako ze nekteri lide musi mit diesla i kdyz najezdi treba jen 10tis za rok, to je pro me jeste mene pochopitelne. Nebo nekdo musi mit Samsung Galaxy S5 a da 16 tis aby proste byl in a zdaleka ten telefon nevyuzije. A tak bych mohl pokracovat. Zijem jenom jednou
    1 bod
  2. Lidi chtějí mít velké auto, ukázat, že na to mají, viděli tyhle auta přece v amerických filmech , jak se negři s nimi projíždějí po Beverly Hills....Taky chtějí sedět vysoko, co kdyby se třeba potkali v protisměru s náklaďákem že jo? Hlavně paničky těch bohatších manželů chtějí ukázat, že umí řídit něco velkého a že to skutečně k životu potřebují.... Co je na tom, že výrobci tyto vozy staví zejména pro městský provoz....
    1 bod
  3. Modrý kolega asi taky na nákupech . Konečně se povedlo dobře zaparkovat. Rapidů lift jezdí stále víc a víc. SB jezdí méně. Kufr auta je základ .Hlavně, aby byl často plný a využitý.
    1 bod
  4. Asi boháč jsi, když vyhazuješ prachy z okna za nové auto, když najedeš 5000 km za rok a jedno už máš doma. A to se vyplatí. Nicméně jdi někam do autosalonu Škoda, zkus a projeď se jak SB, tak OIII. Tady na foru nic nevykoumáš.
    1 bod
  5. Bohužel mas pravdu ze s tím nikam nejedou do terenu... Poradny SUV je land rover atd
    1 bod
  6. A v lepších cenách
    1 bod
  7. Účel těchto krabic mi uniká. Do lehkého terén s tím stejně málokdo jede a na normální silnici je to celkem nesmysl. Viz Yeti - žere to, kufr bídný, drahý to je...
    1 bod
  8. Me prijde levnejsi prodat soucasny Sup a koupit jiny. Protoze tyhle veci vychazeji dohromady do desitek tisit. Kessy 10k+, svetla 7k+, topeni 20k+ atd. Pokud by se jednalo treba jenom o ty tri veci, ale tohle vsechno...
    1 bod
  9. No jo ale za ty 3tis. euro ziskavas i silnejsi motor nez jen DSG, ale i tak palba, zase u tebe to ma opodstatneni. Kazdopadne az budes mit, podel se o zkusenosti. Tech 1,4 DSG tady moc neni. Ale i tak zvykat si tady na ty chrastitka evropsky z tech 6,8 valcu atd. musi byt peklo.
    1 bod
  10. Přimlouvám se za xenony. Na mém objednaném Rapidu budou taky.
    1 bod
  11. Ja jsem xenony objednaval, na ty srnky si posvitim.. Jezdim kazdy den pres lesy. Tak snad to bude dobry, uvidime ( jel jsem v o2 xenon a fakt jsem byl nadsenej i kdyz ty oslnovaci zmetky v protismeru nemam rad..) Jinak me stve spaceback s tou kratkou dodaci dobou.. Vzdyt je to sakra jedno auto...
    1 bod
  12. Ja mam v roomovi unlimited už vyše roka a svietia dobre. Mam ale origo denne a svietim len v noci.
    1 bod
  13. Musim souhlasit castecne s koktou. Vzdy kdyz tam jdu je to pro me psychicka zatez. Vzdy cekam co z nich vypadne, jak se budu zas dohadovat hlavne v pripade reklamaci atd. Zatim jsem s nimi nakonec vzdy byl tak nejak spokojen, vse sr vyresilo atd. Pristup dobrej tam kam chodim. 1. serviska tez spokojenost ( mel jsem zaplou kameru tak vim ) Sice mi v unoru konci zaruka, ale z duvodu pripadne kulance kdy se snad jeste vyplati k nim zkusim chodit do 4 let stari auta. Trochu si me ziskali pristupem, slusnym zachazenim s autem a hlavne moznosti vlastniho oleje bez reci a kecu. Proto nez abych si olej menil sam v meziobdobi LL. Necham to vymenit je kdyz ted stejne uz musim jezdit kazdej rok. Cenu za vymenu nemaji tak strasnou ostatne i za prvni servisku co jsem dal. Dokonce mi dali krytku odvzdusnovaku brzdy predniho kola zdarma Co se sama nekde ztratila. Tedy dal jim davam sanci si napravit reputaci, ovsem jedem problem a maji utrum.
    1 bod
  14. Teda ale divím se, že se jim vyplatí vyrábět dva druhy madel pro zadní dveře.
    1 bod
  15. Hodně rozšířenej omyl, bohužel... Vychází to opravdu z vizuálního dojmu z rallye, kde se v zimě jezdí na "jitrnicích" s šířkou mnohdy skoro poloviční proti gumám na sucho, JENŽE TY ZIMNÍ RALLYOVÝ JITRNICE JSOU S HROTAMA!!!! Ty se pak samozřejmě proříznou jak pila až na podklad, jenže už to není o adhezní ploše = rozměru plochy styku pneumatiky s cestou, potřebnou adhezi generujou ocelový špunty nastřelený do běhounu... Jenže ruku na srdce - kolikrát za sezónu jedeš v břečce a kolikrát na holý ( i když jen mokrý nebo umrzlý) cestě? Ta úzká jitrnice 175/70 na 14" bude mít na holý cestě daleko menší kontaktní plochu, takže pokud to bude legální guma = BEZ HROTŮ, přenese mnohem míň tangenciálních sil (působících ve směru kolmo na poloměr kola) než guma s větší dotykovou plochou a tudíž bude daleko hůř brzdit, zrychlovat i odolávat bočním = smykovejm silám v zatáčce. A na ledu to bude ještě markantnější - širší guma má na tvrdým povrchu jednoduše větší dýlku hran, rozmístěnejch výrobcem kolmo na dotykovou plochu gumy se silnicí = je schopná přenýst víc obvodový síly mezi cestou a kolem než stejná, ale užší guma... Za mne pokud nebudeš počítat s používáním řetězů bych nešel pod rozměr 195/55 R15. Nic jinýho než řetězy totiž ten menší rozměr neospravedlňuje...
    1 bod
  16. Ja som nečakal, ale rovno kúpil predvádzačku... Spaceback 1,2tsi 77kW Ambition Plus..
    1 bod
  17. Vysoké CO ešte chápem. Ale prečo by malo vadiť že je voľnobeh nad 820? Ja mám cca 960, len už neviem či to takto niekedy prešlo STK.... Ale je to 3valec tak nízke otáčky mu moc nesedia. Dúfam že to nejak vyriešiš. Než nový kat to už je lepšie niečo dať tomu technikovi....
    1 bod
  18. Měl jsem podobný problém s tím, že se čerpadlo po delším "odpočinku" asi na vteřinu roztočilo a pak "ztrácelo sílu" až se zastavilo. Koupil jsem nový čerpadlo, to se už neroztočilo. Až pak mě napadlo měřit napětí. Na prázdno to u čerpadla dávalo 12V, při zátěži to šlo pod 4V. Usoudil jsem, že je někde po cestě přechoďák. Rozdělal jsem páčku pod volantem - to je docela vopruz se sundaváním volantu, odpojováním airbagu atd. Důkladně jsem vyčistil kontakty u páčky, ale nebyli nijak zoxidované. Dlouho jsem pátral, jestli je někde na svazku mezi volantem a čerpadlem nějaký konektor, ale nic jsem nenašel ani v autě ani na webu. Nakonec jsem prostě protáhl od čerpadla k páčce novou dvojlinku a bylo po problému. Kde konkrétně ten problém nastal jsem bohužel už nenašel. PS: Když už jsem měl nový čerpadlo, tak jsem ho tam nechal. To jsem netušil, že se asi do jiných modelů vyráběli čerpadla s opačnou rotací. Při pokusech s novým kabelem jsem to zkoušel na prázdno, čerpadlo se vrtilo a já byl spokojenej. Pak jsem dolil kapalinu a vyrazil na cestu. Ostříknul jsem přední sklo a zadní stěrač se rozjel na sucho :-). Tak jsem ostříknul zadek a rozpohyboval se přední stěrač. Přepájet se mi to už nechtělo, tak jsem tam vrazil zpět starší čerpadlo a s takhle jezdím bez větších problémů už skoro dva roky.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...