Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/06/15 ve všech sekcích
-
Bude to mít větší boudu, MOŽNÁ to dostane silnější agregáty, MOŽNÁ se dočkáme i 7 sedaček - ale rozhodně to NEBUDE ROOMSTER ... Ať se to bude jmenovat jak chce, PROSTĚ NEBUDE.3 body
-
tak jsem to prosel a vybral postupy, ktere tu nekdo napsal... Návod na prosté odpojení + návod na vypnutí sound generátoru přes kabel. www.briskoda.net/forums/topic/301834-has-anyone-disabled-the-vrs-sound-generator/ Úprava nastavení čidla vlhkosti: Zmena citlivosti cidla vlhkosti - Jednotka 08, v kodovani byte 14 zmenit na 08 Cornering 09 - Central Electronics 16 - Security Access - enter 31347 10 - Adaptations (5)-Leuchte12NL LB45-Lichtfunktion B 12 zmenit na Abbiegelicht links (5)-Leuchte13NL RB5-Lichtfunktion B 13 zmenit na Abbiegelicht rechts pro RS navíc: (5)-Leuchte8FL LB39-Lichtfunktion B 8 zmenit na Abbiegelicht links (5)-Leuchte9FL RB2-Lichtfunktion B 9 zmenit na Abbiegelicht rechts Deaktivacia AM pasma na radiu/navigacii Jednotka 5F, v kodovani byte 14, bit 1 zapnut Coming/leaving home cez hmlovky a nie stretavacie svetla Jednotka 09, bezpecny pristup 31347, v adaptaciach zmenit: -Comfort illumination-Coming Home Leuchten nastavit na Fog Light -(x) Leuchte6ABL LC5-Lichtfunktion C 6 nastavit na Not active -(x) Leuchte7ABL RB1-Lichtfunktion C 7 nastavit na Not active Hodnota x sa meni v zavislosti od konfiguracie svetiel - ci su obycajne alebo bixenony tlumení DRL u LEDek při blinkrech (16)-Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion G 2, stará hodnota "Not active", nová hodnota "Blinken links aktiv beide Phase" (18)-Leuchte2SL VLB10-Dimmwert GH 2, stará hodnota "0", nová hodnota "35" (19)-Leuchte2SL VLB10-Dimming Direction GH 2, stará hodnota "Maximize", nová hodnota "Minimize" (16)-Leuchte3SL VRB21-Lichtfunktion G 2, stará hodnota "Not active", nová hodnota "Blinken links aktiv beide Phase" (18)-Leuchte3SL VRB21-Dimmwert GH 2, stará hodnota "0", nová hodnota "35" (19)-Leuchte3SL VRB21-Dimming Direction GH 2, stará hodnota "Maximize", nová hodnota "Minimize" tlumení DRL ale normálního halogenu při blinkrech Jednotka 09, login 31347 a potom v adaptacích zmenit hodnoty: (16)-Leuchte4TFL LB4-Lichtfunktion G 4,Blinken links aktiv (beide Phasen) (17)-Leuchte4TFL LB4-Lichtfunktion H 4,not active (18)-Leuchte4TFL LB4-Dimmwert GH 4,25 (19)-Leuchte4TFL LB4-Dimming Direction GH 4,minimize (16)-Leuchte5 TFL RB32-Lichtfunktion G 5,Blinken rechts aktiv (beide Phasen) (17)-Leuchte5 TFL RB32-Lichtfunktion H 5,not active (18)-Leuchte5 TFL RB32-Dimmwert GH 5,25 (19)-Leuchte5 TFL RB32-Dimming Direction GH 5,minimize Aktivace HHC Aktivace HHC (asistent rozjezdu do kopce) – jednotka ABS, Byte 25, bit 0 a 1 Aktivace XDS jednotka ABS, Byte 23, bit 1 Nastavení tuhosti posilovače řízení V servu(44) lze nastavit přímo charakteristika serva($1920): možnosti: volba módu pomocí tlačítka - hodnota: $00 komfortní - hodnota: $01 automatická - hodnota: $02 dynamická - hodnota: $03 základní - hodnota: $04 Kodovani LED pro osvetleni nohou (1)-Leuchte30FR LC72-Lasttyp 30,36 - LED Kleinleistung (6)-Leuchte30FR LC72-Dimmwert AB 30,89 Vypnutí světlené houkačky(nebude se hýbat ani clonka): Leuchte10SHUTTER LB23-Lichtfunktion B 10,not active Leuchte11SHUTTER RB22-Lichtfunktion B 11,not active Leuchte6ABL LC5-Lichtfunktion B 6,not active Leuchte7ABL RB1-Lichtfunktion B 7,not active Mlhovky spolu s dalkovymi: (8)-Leuchte12NL LB45-Lichtfunktion C 12,Left high beam (9)-Leuchte12NL LB45-Lichtfunktion D 12,not active (10)-Leuchte12NL LB45-Dimmwert CD 12,100 (8)-Leuchte13NL RB5-Lichtfunktion C 13,Right high beam (9)-Leuchte13NL RB5-Lichtfunktion D 13,not active (10)-Leuchte13NL RB5-Dimmwert CD 13,100 Zapnutí světelné houkačky přes mlhovky: Leuchte12NL LB45-Lichtfunktion C 12,Lichthupe generell Leuchte12NL LB45-Dimmwert CD 12,100 Leuchte13NL RB5-Lichtfunktion C 13,Lichthupe generell Leuchte13NL RB5-Dimmwert CD 13,100 u RS navíc(budou svítit obě dolejší světla): Leuchte8FL LB39-Lichtfunktion C 8,Lichthupe generell Leuchte8FL LB39-Dimmwert CD 8,100 Leuchte9FL RB2-Lichtfunktion C 9,Lichthupe generell Leuchte9FL RB2-Dimmwert CD 9,100 koncová světla společně s brzdovými světly při denním svícení: (9)-Leuchte22BR MA57-Lichtfunktion D 22 to standard position light "Standlight allgemein" (10)-Leuchte22BR MA57-Dimmwert CD 22 to 25% mlhovky jako další brzdová světla: (9)-Leuchte23SL HLC10-Lichtfunktion D 23 to brake light (9)-Leuchte24SL HRA65-Lichtfunktion D 24 to brake light nebo (16)-Leuchte26NSL LA72-Lichtfunktion G 26,Brake light (18)-Leuchte26NSL LA72-Dimmwert GH 26,100 16)-Leuchte27NSL RC6-Lichtfunktion G 27,Brake light (18)-Leuchte27NSL RC6-Dimmwert GH 27,100 Vypnutí ESP změna posledního bytu v kódování jednotky ESP(adresa 03) na hodnotu $07 = volby ESC Zapnuto, ASR Vypnuto, ESC Vypnuto a nebo hodnota $06 = ESC Zapnuto, ESC Sport, ESC Vypnuto. Příklad: stávající kódování: 1A076A913429296C007E060441C52958562C9400608294F0F4435070C002 nové kódování: 1A076A913429296C007E060441C52958562C9400608294F0F4435070C007 nebo 1A076A913429296C007E060441C52958562C9400608294F0F4435070C0063 body
-
Motos se svym zpusobem jizdy jezdi s 3,6 DSG kolem 10. S opolovinou mensim a lehcim autem bez DSG O2 jezdi za 9, trochu nepomer ne? Navic ta 3,6 ka bude jezdit kdyz davno ani tvoje oturbena TDI s DPF nebude. Co ma nebo bude mit S3 navic krom bezpecnosti klidne ozelim. Ja vic jak klimu, xeny, okna v elektrice, tempomat a takove bezne veci nepotrebuji. Jako treba key les nebo jak se to pise, ktere funguje ze stejne nefunguje. Sup ma multiling, buh vi co bude mit S3 a v jakych vybavach.2 body
-
jj, krasna vecicka, ale to GT4 nad sedmi litry si brecel jen ty - ale oleje a navic, lepsi stary a overeny pekac nez novou vyrobu, kde je spousta chyb2 body
-
2 body
-
A už se to pere. kokta, co nemá rád bílou a dehet a přesto si koupil bílou a dehet (teď už ji tedy nemá) vs pistolník, co nemá rád bílou a dehet a přesto si koupil bílou a dehet.2 body
-
nevím jak chceš vychytat šetření, eko nesmysly co máš i ty start/stop a nějaká rekuparece píčovin, plastovou vanu s plastovým vrutem atd atd... změn tam tolik zas tak není, to sám víš nejlépe. nevím proč by mu to muselo žrát, ozák stejně s tím autem moc nejezdí, tak dyžtak ho to bude trápit za dlouho.1 bod
-
naprosto jasne pochybeni manika co to vezl, pozadoval bych novy vuz, tohle je podle me totalni skoda.1 bod
-
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/17-aut-ktera-je-treba-koupit-dokud-to-jde-od-r8-po-superb-v6/ Budeme muset usporadat zadusni msi. Kurva kde vzit alespom mic abych sel pro S2 3,6. I kdyz s DSG, cas tlaci. Nebo pockam a koupim po Motosovi za 250, lepe servisovanou bych asi nenasel.1 bod
-
Všetci sa opakujete ako obohrate platne proste kazdy nech si kupi auto ake chce ja som mal pred fabiou opel astra uplne ina trieda vybava podobna zastarala technologia alw nebudem tu pisat ze oproti vasim plastom a škoda plastom to bolo niekde inde auto najazdilo 380 tisic co sa nemoze pochvalit asi ani jeden z vas a mozem s rukou na srdci povedat ze bez vaznych problemov ale aj tak som sa rozhodol pre skodu lebo nikto mi neponukol presne to co som ocakaval. Ano presiel o kategoriu nizsie z dovodu financii ale nie len tomu F3 mi ponukla vo svojej konkurencii kombi za cenu ktora je porovnatelna z kratkym i20 ponukla mi financovanie ktore H neponuka. Podla mna ma kazdy na vyber a je zbytocne aby ste sa tu stale dohadovali kto je lepsi aj tak sa neutvrdite ani jedna ani druha strana ze je to najlepsie auto na svete. Kazdy kupi na co ma a co je jeho oku sympaticke popripade ake ma referencie od znamych rodiny a sem na forum pride iba pre rady. Poprosil by som vas aby ste si to uvedomili a pisali len postrehy o konkurencii a nie hadky z toho dovodu ze my na skoda fore si kupujeme skodovky. A fakt ak sa vam nepaci tak nemusite prispievat my vieme ze skoda nie je dokonala len je skoda ze vy si to neuvedomujete. Ani vas H/K/hociaky iny priamy konkuret nie je dokonaly vsetko ma svoje pre a svoje proti. Pekny vecer prajem a peace vsetkym automobilom co by nas otec Ford povedal keby nas videl1 bod
-
Taky mám překvápko dnešního rána - plánovaný termín byl ještě ve středu příští pátek a hle, včera projelo auto svařovnou, dnes lakovnou a za chvíli je na lince :-)1 bod
-
Clinte ty ho znas? Fakt ze jo, myslel jsem ze si ze me dela prdel. Pry ho koupil rocni se slusnou vybavou pres znamoste za 350.1 bod
-
Přesně tak, bude to "koncernovej vůz" naprosto neprávem pojmenovanej po něčem, co bylo originální a neuniformní. Což je jednoznačně ŠKODA...1 bod
-
Kam dal myslis? :-D jj ja mam edici aneb vyjimecnej kousek origo od skodovky :-)) a vo vam budu povidat chlapci kdyby se mi povedl chlapec dobre prodat rad bych si osedlal supa dvojku samozreme s moturkem opet V6 3.6 :-)1 bod
-
Clinte, Petrrra určitě pozvy. Už takhle je nešťasnej,že se mu z toho věčnýho mytí na 90º Octa srazila na Rapida. [emoji2]1 bod
-
Né že by mě někdy vůbec napadlo uvažovat o přestavbě nového auta na plyn, nicméně po zhlédnutí tohoto videa se mi udělalo celkem nevolno (tady, Ekkare, vrtájí do sání aby tam dali napřímé vstřiky na plyn ;-). Určitě se na to video podívejte a pak si zkuste sami zhodnotit, zda-li otázka "Jak je to se zárukou?" je plně relevantní a o kulanci nemluvě. Strašně by mě zajímalo, kolik dotyčný díky LPG za pět let ušetří. Pokud do toho započtu pořizovací cenu, revize, ztrátu záruky a kulance, tak to číslo bude začínat znaménkem mínus. Ale šetřit se musí ať to stojí co to stojí . Rypicong: Zákaz LPG v podzemních garážích je naprosto v pořádku, na hlavu to je u CNG.1 bod
-
1 bod
-
Patrně bych si už nedal DAB. Pokrytí v Praze a okolí je mizerný, nemluvě o třeba cestě do Krkonoš. Výsledkem je, že to pořád přelaďuje na FM a zase zpět na DAB, což je doprovázeno opakovaním textu/hudby (FM->DAB) nebo ztrátou pár sekund textu/hudby (opačně). Možná se v budoucnu pokrytí zlepší, teď však uvažuju o naladění FM a nevyužívání DAB vůbec.1 bod
-
1 bod
-
Clinte, na to bacha, vymýšlet si citace a ještě moderátora, je příliš vysoká hra i na tebe. Tohle tady nechci vidět ani ze srandy. Všechno má své meze. Někteří by si to pak mohli vykládat tak, že zpětně mažu a upravuji svoje příspěvky. Nebo toho BANána skousneš nakonec sám.1 bod
-
Ano ferdo, jsou tam navody, ktere si sem dal i ty, nedelal jsem to z nejakeho duvodu, ze si to chci privlastnit, ale dnes jsem shodou nahod v tematu neco hledal a cele jsem ho prochazel. tak jsem je proste jen klikal do multicitace - tu jsem bohuzel nemohl zanechat, protoze to forum nedalo. Jestli s tim mas nejaky problem napis mi prosim SZ a to smazu - mysleno svuj prispevek. Nemam s tim ani nejmensi problem a nejde mi o nejake zneuzivani tvych znalosti, nebo snad jejich privlastnovani.1 bod
-
Z alba Prdolka RS
predni silembloky PowerFix, rozperna tyc FORGE, podvozek V-MAXX stavitelny1 bod -
Twl, to je jak v ústavu. A co má být? Jsou veřejně přístupné, Ozi je jen dal všechny dohromady. A nevydává je za svůj vynález. Dokonce tam má citaci s tvým nickem. Pokud to hodláš provozovat stejným stylem nadále, tak sem příště raději nedávej nic. Reklamy zdarma si zde na foru užíváš dosytosti. Nebo snad ne? Ti to zatrhnu stejně tak, jako ostatním, kteří nejsou Partnery fora. Doteď jsem tě měl za rozumného člověka a dost jsem se tě zastával, ale začínám o tom silně pochybovat.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dalsi pripad z oblasti auto. Znamy automechanik v AS SA co je tam asi pul roku. Pracoval tak, ze vzdy vse delal a opravoval jak je predepsano vcetne vymeny prislusenstvi atd. Nedavno za nim prisli, ze takhle poctive to delat nemuze ze by brzo prisli na buben a co myslis ze prijde o praci s tim ze je poctivej? Tezko, hold na to sere. Jinak jejich platy a odmeny se odvijeji z obratu, mnozstvi servisu prodanych ND apod. Tak ze zatim co ted v zime kdy je prace mene ma treba 10tis tak v lete 25. To jen ze v Motosovo servisu s Motosovo konstantou pak maji 35 celorocne asi1 bod
-
Nejak jsem od Pawouka tuto reakci cekal, Pawouku byt kazdy jako ty, na svete by bylo krasne, nemas nad hlavou svatozar? Se musim priste podivat. Povazuji se docela take za cestneho s poctiveho cloveka, ale nic se nema prehanet a proc? Protoze nakonec to vzdy odserou nejvic poctivy lidi jako ty. Treba muj pribuznej, starej jeho bejvalky ho furt pronasledoval, emaily, sms, na cestach kamkoliv ( je 45 lety otec od rodiny ten pribuzny) Nahlasil to, podal trestni oznameni, nic se nestalo, on ho pronasledoval porad. Proste Stolking. Jednoho dne to nevydrzel a na ulici si s nim sel promluvit a strcil do nej, on se tukl o auto, byl v nemocnici s vymyslenou bolistkou, podal na nej trestni oznameni a najednou se delo, dostal podminku, prisel o zbrojak atd. Kam tedy s poctivosti dosel? Tedy Pawouku zas tolik to nedramatizuj, zivot neni pohadka. A ja nebudu kupovat kvuli 5ti 5km jizdam za rok znamku za 1500 . A ze jedu po dalnici i kdyz nemusim ? Stejne jako nekdo jede po dalnici 180 i kdyz nemusi. Ja jsem ovsem pripraveny nest nasledky a kdyz me chytnou tak hold pokutu zaplatim. Motosi kdyby hlidali neco pres brany asi uz bych to vedel Jak jsem jinak psal u sveho auta, kde jezdim ten posranej 5km usek denne do prace znamku mam. Zas takovej frajer taky nejsem a tam je to bez debat, dalnici denne uzivam.1 bod
-
takze, asi takhle ja si dalnicni znamku kupuju, to byl jen takovej "rypanecek" kazdopadne, co tady pise Pawouk, je sice pravda, ale "www.resenipokut.cz" je sluzba urcena k necemu jinemu. ano, jsou frajeri, co si to davaj bez znamky. uprimne? a jako co? na jednu stranu, kdyz se musi dodrzovat smernice na hlavkove zeli, ktera presne urci, jak hlavkove zeli ma vypadat a tim padem se zvysuje cena, protoze to pestitele proste musi dodrzovat, tak proc sakra nikdo nedodrzuje smernice EU na to, jak ma vypadat dalnice? a to je o tom, ze dalnicni znamka je "neplatna", protoze u nas nejsou dle norem dalnice. to jen tak na vysvetlenou. jinak, ta sluzba opodstatneni ma. ukol PCR je "pomahat a chranit", ne buzerovat ze zavisti, ze ma nekdo karu, kterou si oni nemuzou dovolit. zejmena ze strany MP Praha je to ocividne. jsem jeden z tech, kteri nekolikrat bohuzel doplatili na to, ze v prehlednem usek se snizenou rychlosti na 30km/h si to mastili 55km/h a ty hajzlove me palili hlava nehlava. kontrola lekarnicek, vybavy vozidla a podobny nesmysly, ktery oni vyuzivaji vetsinou, kdyz se jim nekdo postavi a rekne svuj nazor na to, ze misto, aby hledali "problemy", "problemy" vyvolavaj. trosku jsem se rozepsal, soracek1 bod
-
1 bod
-
Clinte, už jsem to psal. Diesel se v zimě neohřeje a tudíš je pro kuny nezajímavej.[emoji23]1 bod
-
Ozáku, že ti huba neupadne, si vzpomeň na Šestce, jak jsi mi tehdy poprvé kódoval nahoře cornery na parkingu, sem ti dal přece kilo na čelo, druhý kilo jsi chtěl do kapsy od košile a třetí jsem ti zastrčil jako ruličku do levého ucha ještě jsi řikal, že se ti alespoń trochu zaplatí SW. No a pak přišli vyžírkové a ty jsi jim to kódoval a oni jen dík...dík..dík Jenom já se zachoval jako pravej gentleman a lord1 bod
-
Jaktože si kokta kupuje auto s motorem, který nejede? Já to vím - protože 1.8 TSI není žádné sportovní náčiní, ale jen motor pro obyčejné průměrné řidiče a těm jeho výkonové parametry naprosto dostačují, taktéž Octavia není žádný sportovní stroj. To jen někteří ji z toho dělají. Až si budu chtít pořídit něco, co skutečně jede a ne nějakou přičiplou kraksnu, kde se člověk musí bát, kdy se to rozletí, tak nepůjdu do salonu značky Škoda, ale někam jinam.1 bod
-
Ozi světla jsou inviduální věc vnímavosti jedince. Já nejčastěji používám plné dálkové, abych oslnil kreténa co oslnil mě. Jinak je používám opravdu sporadicky. Ad benzínové motory. Je to jednoduché. Na určitý objem vzduchu je potřeba určité množství paliva. Čím víc vzduchu (turbo dodá) potřebuji více paliva.1 bod
-
1 bod
-
Tak musim podekovat za navedeni, myslel jsem si (a asi vsichni vime jak to ve vetsine pripadu dopada), ze jsem zkousel stejnou konfiguraci jako u jednotky stare. Ale ocividne ne, projel jsem bajt po bajtu, naklikal stejnou vybavu, ale nechal rozdilne bity a jednotka je OK. Pokud jsem vylozene zkopiroval kod ze stare, tak jsem mel u BCM chybu "00063 - Back-Up Light Switch (F4)". Jeste tedy musim udelat CAN gateway, na to jsem trosku zapomnel. Ja jsem prvotni informace k nauceni dalky cerpal odtud http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw-remote-matching.html a tam se prave pise, ze kanal 01 obsahuje pocet naucenych ovladani. Ano, je to pro jine auto a 3 roky stara stranka, ale vzal jsem to jako vychozi bod. Zatim jsem naucil jedno ovladani, ktere jsem mel, zbytek udelam snad dneska.1 bod